ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია მოთხრობა. იხილეთ აგრეთვე ვარსკვლავური საბრძოლო ხომალდების ესკადრილია ან მრავალმნიშვნელობის გვერდი.

ესკადრილია "სამართებელი": შტურმის დრო არის დეივიდ ჯ. უილიამსის და მარკ ს. უილიამსის მოთხრობა, ილუსტრირებული კრის ტრევასის მიერ. იგი გამოქვეყნდა Star Wars Insider 160-ში და არის გაგრძელება მოთხრობის ესკადრილია "სამართებელი". მოთხრობა აგრეთვე პირდაპირ უერთდება რომანს შედეგები, აღწერს რა ენდორის ბრძოლის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს.[1]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  • ჯიალ აკბარი (მხოლოდ ხსენება)
  • უეჯ ანტილესი (მხოლოდ ხსენება)
  • იორი დანი (პირველი გამოჩენა)
  • ფანტი
  • ჯორდან კარლსი (პირველი გამოჩენა)
  • ჯინა მუნსონგი
  • ვალკო პანდიონი (მხოლოდ ხსენება)
  • კატერ პული (პირველი გამოჩენა)
  • ბრეილენ სტრამი
  • ამბოხებულთა უცნობი ადმირალი (ნახსენებია პირველად)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 SWInsider.png Star Wars Insider 160
  2. SWInsider.png Star Wars Insider 160 განსაზღვრავს, რომ მოთხრობა ექცევა ესკადრილია "სამართებელი": შტურმის დრო ჯედაის დაბრუნების და შედეგების შუალედში. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VI: ჯედაის დაბრუნება მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ, ხოლო ძალის გამოღვიძებაში34 იბშ. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ რომანში შედეგები მოვლენები 30 წლით უსწრებს ძალის გამოღვიძებას, რაც ნიშნავს, რომ როგორც შედეგები, ასევე ესკადრილია "სამართებელი": შტურმის დრო აღწერს იავინის ბრძოლიდან 4 წელს მიმდინარე მოვლენებს.
  3. SWInsider.png Star Wars Insider 168
Advertisement