ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია დიდი ხომალდის ტიპი. იხილეთ აგრეთვე სპეციფიკური მოდელები, მაგალითად "იმპერიული" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი, "ვენატორის" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი, "აღდგენილის" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი ან გიგანტური "ჯალათის" კლასის ვარსკვლავური დრედნოუტი.
"ეკრანს ვაკვირდები და დარწმუნებული ვარ, ვარსკვლავურ გამანადგურებელს ვხედავ. შეუძლებელია. შენ ამბობ, მისია მარტივად ჩაივლის. მაგრამ ვარსკვლავურ გამანადგურებელში მარტივი არაფერი."
ალეკსინის საუბარი ლენდო კალრისიანთან[წყარო]

"იმპერიული" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი, იმპერიის ძალაუფლების სიმბოლო

ვარსკვლავური გამანადგურებელი იყო სატევარის ფორმის მსგავსი დიდი ხომალდი, რომლის მსგავსს იყენებდნენ გალაქტიკური რესპუბლიკა, გალაქტიკური იმპერია,[1] პირველი ორდენი[2] და მარადიული სითები[3].

ვარსკვლავური გამანადგურებლების მაგალითებია "იმპერიული" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი და მისი წინამორბედი "ვენატორის" კლასის ვარსკვლავური გამანადგურებელი.[1]

ევერი ჩალისის თანახმად, ვარსკვლავური გამანადგურებლების გამართულ მუშაობას გალაქტიკაში არსებულ ხომალდებს შორის ყველაზე მეტი რესურსი ესაჭიროებოდათ და მხოლოდ კუატი ფლობდა გემთმშენებს, რომლებზეც შესაძლებელი იყო ერთდროულად რამდენიმე ხომალდის აგება.[4]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.

არაკანონიკური გამოჩენები[edit | edit source]

წყაროები[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]