ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
Yoda-for-MesBox.png
შენ მომავალს ხედავ
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი ეპიზოდების სერია. სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.

ვარსკვლავური ომები: ობი-ვან კენობი არის ვარსკვლავური ომები ტელესერიალი, რომელზეც ამჟამად მუშაობს Lucasfilm. იგი ნაჩვენები იქნება Disney-ს ნაკადოვან სერვის Disney+-ზე. პროექტისთვის ობი-ვან კენობის როლს წინაისტორიის ტრილოგიიდან დაუბრუნდება იუან მაკგრეგორი. სერიალში აგრეთვე გამოჩნდება ჰეიდენ კრისტენსენი, დართ ვეიდერის როლში. მოქმედება ამ სერიალში ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ.

შემუშავება[]

ფილმის სახით[]

იუან მაკგრეგორი ობი-ვან კენობის როლში პირველად გამოჩნდა 1999 წელს.

2013 წელს ცნობილი გახდა, რომ The Walt Disney Company-Lucasfilm Ltd. მუშაობდნენ რამდენიმე კინოფილმზე, რომელიც ეპიზოდურ ფილმებთან კავშირში არ იქნებოდა. მოგვიანებით ასეთ ფილმებს ეწოდა ვარსკვლავური ომების ანთოლოგიური სერია.[8] გავრცელდა ხმები ობი-ვან კენობისადმი მიძღვნილ პოტენციურ ფილმზე და იმართებოდა მოლაპარაკებები იუან მაკგრეგორთან, რომელიც პერსონაჟის როლს ასრულებს წინაისტორიის ტრილოგიაში.[9] თუმცა, მსახიობმა იცოდა პროექტის არსებობის შესახებ უკვე 2015 წელს იცოდა[2] და 2019 წლამდე მასზე საუბრის უფლება არ ჰქონდა.[10]

განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი, პირველი ფილმი ანთოლოგიურ სერიაში, გამოვიდა 2016 წლის დეკემბერში და კრიტიკოსების აღიარება და კომერციული წარმატება მოიპოვა.[11] 2017 წლის აგვისტოში The Hollywood Reporter წერდა, რომ ობი-ვანის შესახებ ანთოლოგიური ფილმი მზადდებოდა Lucasfilm-ის მიერ. Lucasfilm მოლაპარაკებებს აწარმოებდა ბილი ელიოტის რეჟისორ სტივენ დოლდრისთან.[12] ჯოელ ეჯერტონი (ოუენ ლარსის როლის შემსრულებელი წინაისტორიის ტრილოგიაში) გამოთქვამდა სურვილს, კვლავ ეთამაშა საკუთარი როლი.[13] როგორც კი დაამტკიცეს ფილმის შესამუშავებლად, დოლდრიმ პროექტში ჰოსეინ ამინის ჩართვა გადაწყვიტა.[14]

თუმცა, ვარსკვლავური ომების ნებისმიერი ანთოლოგიური ფილმის გამოშვების გეგმა შეჩერდა, ვინაიდან ფილმს სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი ჰქონდა მცირე მოგება.[11] ოთხი თვის შემდეგ Disney-ს აღმასრულებელმა ხელმძღვანელმა, ბობ აიგერმა, განაცხადა, რომ Lucasfilm-მა სოლოს წარუმატებლობის შემდეგ გადახედა საკუთარ გრაფიკს.[15] მოგვიანებით დადასტურდა, რომ სკაიუოკერის აღზევების შემდეგ ვარსკვლავური ომების ფილმების გამოშვება შეჩერდებოდა 2022 წლამდე.[16] მიუხედავად ამისა, 2018 წლის ნოემბერში ბრიტანეთის ყოფილმა საგარეო საქმეთა მინისტრმა ბორის ჯონსონმა განაცხადა, რომ 'ობი-ვან კენობის' ფილმის შემქმნელებს მუშაობა უნდა დაეწყოთ ჩრდილოეთ ირლანდიაში.[17] კენობის შესახებ ფილმი მოხვდა The Hollywood Reporter-ის მიერ ფანების გამოკითხვით შედგენილ რეიტინგში, რომელშიც ყველაზე სასურველი ფილმები დასახელდა.[18]

ტელესერიალის სახით[]

2019 წლის განცხადებები[]

"მსურს, მივუახლოვდე იმას, თუ რას გრძნობდა ობი-ვანი, როდესაც მას ალეკ გინესი თამაშობდა. უფრო ჭაღარა ვარ და მასთან ასაკით უფრო ახლოს, ასე, რომ ეს უფრო მარტივი იქნება."
―იუან მაკგრეგორი სერიალში ობი-ვანის როლის შესრულების შესახებ[წყარო]

როგორც ამბობდა მაკგრეგორი, შემუშავების დროს კინოპროექტი გარდაიქმნა ტელესერიალად.[9] მანამდე იუანი მონაწილეობდა კოსტიუმის საცდელ მორგებაში.[19] ტელესერიალის გამოშვება დაიგეგმა Disney+-ზე, Disney-ს ახალ ნაკადოვან სერვისზე. მაკგრეგორმა და Lucasfilm-ის პრეზიდენტმა კეთლინ კენედი2019 წლის D23 Expo-ზე ოფიციალურად დაადასტურეს, რომ ობი-ვანი დაბრუნდებოდა. სერიალის მოვლენათა მოქმედება ვითარდებასითების შურისძიებიდან რვა წლის შემდეგ.[1] ღონისძიების დროს აგრეთვე ცნობილი გახდა, რომ უკვე დაწერილი იყო ეპიზოდების სცენარები და წარმოება დაიწყებოდა 2020 წელს.[20] ამინი და დებორა ჩაუ მოგვიანებით StarWars.com-ზე დასახელდნენ როგორც სერიალის წამყვანი პროდიუსერები.[5]

შემადგენლობა[]

ტიპით [+/–]

მსახიობები გუნდი

მსახიობები

გუნდი

  • ჯობი ჰაროლდი – სცენარისტი და აღმასრულებელი პროდიუსერი[4]
  • დებორა ჩაუ – რეჟისორი და აღმასრულებელი პროდიუსერი[5]
  • იუან მაკგრეგორი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[5]
  • კეთლინ კენედი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[5]
  • ტრეისი სიუორდი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[5]
  • ჯონ სუორცი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[5]
  • მაიკლ რეივანი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[4]
  • ჯეისონ მაკგეტლინი – თანაპროდიუსერი[5]
  • ჩან-ჰუნ ჩანგი – დამდგმელი ოპერატორი[21]
  • დაგ ჩენგი – დიზაინერი[21]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 StarWars.com შორეული, შორეული გალაქტიკა ახლა ოდნავ გაიზარდა.... StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 ობი-ვან კენობი: მაკგრეგორი სერიალს საიდუმლოდ ინახავდა უფრო მეტი ხანი, ვიდრე წარმოგიდგენიათ (2012-10-24). cbr.com. CBR.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო January 7, 2020.
  3. ობი-ვან კენობის სერიალი დაინიშნა 2022 წლისთვის, კასიან ანდორის სერიალი კვლავ მომავალ წელს გამოვა (2020-04-06). thedirect.com. thedirect.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 7, 2020.
  4. 4.00 4.01 4.02 4.03 4.04 4.05 4.06 4.07 4.08 4.09 4.10 4.11 4.12 4.13 4.14 4.15 4.16 4.17 4.18 4.19 4.20 4.21 4.22 4.23 4.24 4.25 4.26 4.27 StarWars.com ობი-ვან კენობის სერიალის გადაღება დაიწყება აპრილში, ცნობილია როლების შემსრულებლები StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  5. 5.0 5.1 5.2 5.3 5.4 5.5 5.6 5.7 StarWars.com დებორა ჩაუ იქნება ობი-ვან კენობის შესახებ სერიალის რეჟისორი, ექსკლუზიურად Disney+ისთვის StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. 6.0 6.1 StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  7. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ სერიალის მოვლენები ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთიტებს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ, ამიტომ სერიალის მოვლენათა განვითარების დროა 9 იბ.
  8. StarWars.com ახალი ცალკეული ფილმები გააფართოებენ ვარსკვლავური ომების გალაქტიკას StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  9. 9.0 9.1 ექსკლუზიური: იუან მაკგრეგორი ადასტურებს, რომ კენობი იყო როგორც ერთი ფილმი (2019-10-27). ComingSoon.net. www.comingsoon.net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 13, 2020.
  10. იუან მაკგრეგორი კვლავ მწვერვალზეა (ოქტომბერი, 2019). mensjournal.com. mensjournal.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო July 27, 2020.
  11. 11.0 11.1 ექსკლუზიური: 'ვარსკვლავური ომების ამბების' ცალკეული ფილმების წარმოება Lucasfilm-ში შეჩერებულია (2018-06-20). Collider. collider.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 10, 2020.
  12. მზადდება 'ვარსკვლავური ომების' ობი-ვან კენობის ფილმი (ექსკლუზიური). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 5, 2020.
  13. ჯოელ ეჯერტონს კვლავ სურს, ითამაშოს ძია ოუენი ობი-ვანის ფილმში (2018-06-08). Screen Rant. screenrant.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო February 9, 2019.
  14. ჰოსეინ ამინი საუბრობს 'ალიენისტის' წარმატებაზე', 'დრაივის' სცენარის შემუშავებასა და Disney+-ის 'ობი-ვანის' მომავალ სერიალზე (ექსკლუზიური ინტერვიუ) (2019-11-07). Discussing Film. discussingfilm.net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო April 23, 2020.
  15. ბელონი, მეთიუ. ბობ აიგერი საუბრობს Disney-ს ნაკადოვან სერვისს, 'როზანაზე', ჯეიმზ განსა და 'ვარსკვლავური ომების' დაგეგმილ 'შეყოვნებას' (2018-09-20). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო May 11, 2020.
  16. ლენგი, ბრენტ. Disney-ს გადააქვს 'ავატარის' გაგრძელებები და აცხადებს 'ვარსკვლავური ომების' ახალ ფილმებს (2019-05-07). variety.com. variety.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო July 27, 2020.
  17. ჯირაკი, ჯეიმი. ბრიტანეთის ყოფილი მინისტრი აცხადებს, რომ ჯორჯ ლუკასი აპირებს გადაიღოს 'ვარსკვლავური ომების' ფილმი-განშტოება ობი-ვან კენობის შესახებ (2018-11-24). comicbook.com. comicbook.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: August 15, 2020.
  18. მაკმილანი, გრეიემ. დართ ვეიდერი იმსახურებს 'ვარსკვლავური ომების' განშტოებულ ფილმს (რასაც ყველა არ ეთანხმება) (2016-08-26). hollywoodreporter.com. hollywoodreporter.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 28, 2019.
  19. მერკანტი, ალისა. იუან მაკგრეგორმა 'მანდალორელის' გადასაღებ მოედანზე მოირგო ობი-ვანის კოსტიუმი (October 2020). gamesradar.com. gamesradar.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 27, 2020.
  20. StarWars.com D23 Expo 2019: 8 რამ, რაც შევიტყვეთ ვარსკვლავური ომების შესახებ Disney+-ის წარდგენიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  21. 21.0 21.1 Cite error: Invalid <ref> tag; no text was provided for refs named Doug Chiang
ვარსკვლავური ომების ფრანშიზის ძირითადი ნაწარმი
საგა წინაისტორია: I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
ორიგინალური ტრილოგია: IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
გაგრძელება: VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღზევება
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · დროიდების ამბავი · ფილმების უსათაურო სერია (ესკადრილია "განდევნილი") · ტაიკა ვაიტიტის ფილმი · კევინ ფაიგის ფილმი · უსათაურო ფილმი (2025) · უსათაურო ფილმი (2027) · უსათაურო ტრილოგია
მხატვრული ტელესერიალები მანდალორელი · ბობა ფეტის წიგნი · ანდორი · ობი-ვან კენობი · ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები · ასოკა · მსახური · ლენდო
ანიმაციური ტელესერიალები კლონთა ომები · ამბოხებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · უვარგისი პარტია · ხედვები
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
ფილმებთან დაკავშირებული საკითხები სრული საგა · ვიდეოგამოცემები · სპეციალური გამოცემა · ცვლილებები განმეორებით გამოცემებში · ლეგენდების ელემენტები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.