Yoda-for-MesBox.png
შენ მომავალს ხედავ
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი ეპიზოდების სერია. სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.

ვარსკვლავური ომები: ობი-ვან კენობი არის ვარსკვლავური ომები ტელესერიალი, რომელზეც ამჟამად მუშაობს Lucasfilm. იგი ნაჩვენები იქნება Disney-ს ნაკადოვან სერვის Disney+-ზე. პროექტისთვის ობი-ვან კენობის როლს წინაისტორიის ტრილოგიიდან დაუბრუნდება იუან მაკგრეგორი. სერიალში აგრეთვე გამოჩნდება ჰეიდენ კრისტენსენი, დართ ვეიდერის როლში. მოქმედება ამ სერიალში ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ.

შემუშავება[edit | edit source]

ფილმის სახით[edit | edit source]

იუან მაკგრეგორი ობი-ვან კენობის როლში პირველად გამოჩნდა 1999 წელს.

2013 წელს ცნობილი გახდა, რომ The Walt Disney Company-Lucasfilm Ltd. მუშაობდნენ რამდენიმე კინოფილმზე, რომელიც ეპიზოდურ ფილმებთან კავშირში არ იქნებოდა. მოგვიანებით ასეთ ფილმებს ეწოდა ვარსკვლავური ომების ანთოლოგიური სერია.[7] გავრცელდა ხმები ობი-ვან კენობისადმი მიძღვნილ პოტენციურ ფილმზე და იმართებოდა მოლაპარაკებები იუან მაკგრეგორთან, რომელიც პერსონაჟის როლს ასრულებს წინაისტორიის ტრილოგიაში.[8] თუმცა, მსახიობმა იცოდა პროექტის არსებობის შესახებ უკვე 2015 წელს იცოდა[2] და 2019 წლამდე მასზე საუბრის უფლება არ ჰქონდა.[9]

განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი, პირველი ფილმი ანთოლოგიურ სერიაში, გამოვიდა 2016 წლის დეკემბერში და კრიტიკოსების აღიარება და კომერციული წარმატება მოიპოვა.[10] 2017 წლის აგვისტოში The Hollywood Reporter წერდა, რომ ობი-ვანის შესახებ ანთოლოგიური ფილმი მზადდებოდა Lucasfilm-ის მიერ. Lucasfilm მოლაპარაკებებს აწარმოებდა ბილი ელიოტის რეჟისორ სტივენ დოლდრისთან.[11] ჯოელ ეჯერტონი (ოუენ ლარსის როლის შემსრულებელი წინაისტორიის ტრილოგიაში) გამოთქვამდა სურვილს, კვლავ ეთამაშა საკუთარი როლი.[12] როგორც კი დაამტკიცეს ფილმის შესამუშავებლად, დოლდრიმ პროექტში ჰოსეინ ამინის ჩართვა გადაწყვიტა.[13]

შემადგენლობა[edit | edit source]

ტიპით [+/–]

მსახიობები გუნდი

მსახიობები

გუნდი

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 StarWars.com შორეული, შორეული გალაქტიკა ახლა ოდნავ გაიზარდა.... StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 ობი-ვან კენობი: მაკგრეგორი სერიალს საიდუმლოდ ინახავდა უფრო მეტი ხანი, ვიდრე წარმოგიდგენიათ. CBR.com (2012-10-24). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: January 7, 2020. მოძიებულია: October 24, 2019.
  3. დრიუ, ტომ (2020-04-06). ობი-ვან კენობის სერიალი დაინიშნა 2022 წლისთვის, კასიან ანდორის სერიალი კვლავ მომავალ წელს გამოვა. thedirect.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: August 7, 2020.
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 4.6 4.7 4.8 StarWars.com დებორა ჩაუ იქნება ობი-ვან კენობის შესახებ სერიალის რეჟისორი, ექსკლუზიურად Disney+ისთვის StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  5. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ სერიალის მოვლენები ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთიტებს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ, ამიტომ სერიალის მოვლენათა განვითარების დროა 9 იბ.
  7. StarWars.com ახალი ცალკეული ფილმები გააფართოებენ ვარსკვლავური ომების გალაქტიკას StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  8. ექსკლუზიური: იუან მაკგრეგორი ადასტურებს, რომ კენობი იყო როგორც ერთი ფილმი. ComingSoon.net. www.comingsoon.net (2019-10-27). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: June 13, 2020. მოძიებულია: October 29, 2019.
  9. რეპკინი, მიკი (ოქტომბერი, 2019). იუან მაკგრეგორი კვლავ მწვერვალზეა. mensjournal.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: July 27, 2020.
  10. ექსკლუზიური: 'ვარსკვლავური ომების ამბების' ცალკეული ფილმების წარმოება Lucasfilm-ში შეჩერებულია. Collider. collider.com (2018-06-20). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: August 10, 2020. მოძიებულია: October 29, 2019.
  11. მზადდება 'ვარსკვლავური ომების' ობი-ვან კენობის ფილმი (ექსკლუზიური). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: August 5, 2020.
  12. ჯოელ ეჯერტონს კვლავ სურს, ითამაშოს ძია ოუენი ობი-ვანის ფილმში. Screen Rant. screenrant.com (2018-06-08). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: February 9, 2019. მოძიებულია: October 29, 2019.
  13. ფიშერი, ჯეიკობ (2019-11-07). ჰოსეინ ამინი საუბრობს 'ალიენისტის' წარმატებაზე', 'დრაივის' სცენარის შემუშავებასა და Disney+-ის 'ობი-ვანის' მომავალ სერიალზე (ექსკლუზიური ინტერვიუ). Discussing Film. discussingfilm.net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: April 23, 2020. მოძიებულია: November 8, 2019.

ვარსკვლავური ომების ფრანშიზის ძირითადი ნაწარმი
საგა წინაისტორია: I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
ორიგინალური ტრილოგია: IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
გაგრძელება: VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღზევება
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · დროიდების ამბავი · ფილმების უსათაურო სერია (გაიძვერების ესკადრილია) · ტაიკა ვაიტიტის ფილმი · კევინ ფაიგის ფილმი · უსათაურო ფილმი (2025) · უსათაურო ფილმი (2027) · უსათაურო ტრილოგია
მხატვრული ტელესერიალები მანდალორელი · ბობა ფეტის წიგნი · ანდორი · ობი-ვან კენობი · ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები · ასოკა · მსახური · ლენდო
ანიმაციური ტელესერიალები კლონთა ომები · ამბოხებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · უვარგისი პარტია · ხედვები
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
ფილმებთან დაკავშირებული საკითხები სრული საგა · ვიდეოგამოცემები · სპეციალური გამოცემა · ცვლილებები განმეორებით გამოცემებში · ლეგენდების ელემენტები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.