ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ვარსკვლავური ომები 19.
Vader's revelation.png
არა. მე ვარ შენი მამა!
გაფრთხილება! ამ გვერდზე წარმოდგენილია სიუჟეტური დეტალები ახლახანს გამოსული ან მომავალი ნაწარმიდან. არ წაიკითხოთ ისინი, თუ მსგავსი დეტალების წინასწარ წაკითხვას ერიდებით..
Yoda-for-MesBox.png
შენ მომავალს ხედავ
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი კომიქსი. სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.

ვარსკვლავური ომები 19 არის მომავალი, მეცხრამეტე გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებულ კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები. იგი გამოიცემა 2021 წლის 24 ნოემბერს. გამოშვების ტექსტის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — მარკო კასტიელო.

ლუკის მიერ პასუხების ძიება სახიფათო ხდება! ამბოხება ცდილობს, შეიკრიბოს, რათა ბოროტი გალაქტიკური იმპერიის დამარცხება უკანასკნელად სცადოს, ლუკი კი იაზრებს, რომ დროა, განაგრძოს მოგზაურობა, რათა ჯედაი გახდეს. დართ ვეიდერისგან რის ვაი-ვაგლახით გადარჩენილი, იგი ხვდება, რომ სასწავლი ბევრი აქვს, თუკი სითების ბნელ ლორდს ოდესმე დაამარცხებს. მაგრამ ჯედაების ორდენი აღარ არის, მისი მასწავლებლები კი გაუჩინარდნენ....ვის მიმართოს ლუკმა, რათა იპოვოს ჯედაების მემკვიდრეობა, რომელიც ასე ძლიერ ესაჭიროება?

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 2021 წლის ნოემბრის Marvel-ის კომიქსების წარდგენა. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 19, 2021.
  2. ამ კომიქსში მოქმედება ვითარდება იმპერიის საპასუხო დარტყმის და ჯედაის დაბრუნების შუალედში. როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, პირველში მოვლენათა განვითარების დროა 3 იბშ, ხოლო მეორეში — 4 იბშ.

Marvel-ის ვარსკვლავური ომები (2020—)
ბედისწერის გზა 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ტარკინის ანდერძი 7 · 8
ოპერაცია "ვარსკვლავური ნათება" 9 · 10 · 11 · 12
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18
19 · 20 · 21
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები (2015)
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement