სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ ვარსკვლავური ომები 3.

ვარსკვლავური ომები 3 არის მესამე გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებულ კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები. მისი ტექსტის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ხესუს საისი. კომიქსი გამოიცა 2020 წლის 26 თებერვალს[1].

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

დაბრუნება ღრუბლების ქალაქში! ომის დასასრული და ამბოხებულთა ალიანსის საბოლოო დამარცხება გარდაუვალია, ვინაიდან ეშმაკი იმპერიელი მეთაური ზარა რისხვას არ იშურებს გახლეჩილი და გაფანტული ცოცხლად დარჩენილების მისამართით. მაგრამ სად გაქრნენ ამბოხების უდიდესი გმირები, როდესაც მათი დახმარება ყველაზე მეტად საჭიროა? ლუკ სკაიუოკერის ერთადერთი იმედი, რაინდი ჯედაი გამხდარიყო, დაიკარგა დართ ვეიდერთან ბრძოლის დროს... ამიტომ იგი, პრინცესა ლეია და ლენდო კალრისიანი უნდა დაბრუნდნენ ღრუბლების ქალაქში, რათა ის იპოვონ! მაგრამ ლეია იქ აგრეთვე საიდუმლო მისია ასრულებს...და ლენდოს დაბრუნების იდუმალმა მიზეზმა, შესაძლოა, მათ წარმატების ერთადერთი შანსი წაართვას!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ბედისწერის გზა
ნაწილი III
იმპერიამ გატეხა ამბოხებულთა ალიანსის უსაფრთხოების კოდები და ამ უპირატესობას მათი ამოწურული ძალის აღმოჩენის და განადგურების მიზნით იყენებს.

ლუკ სკაიუოკერი და პრინცესა ლეია ღრუბლების ქალაქში დართ ვეიდერის მახეს ძლივს გადაურჩნენ. მაგრამ ჰან სოლო დაიჭირა ჯილდოზე მონადირე ბობა ფეტმა, ლუკმა კი შეიტყო, რომ ვეიდერი შესაძლოა, მამამისი იყოს.

ლუკის მომავალი ახლა უცნობია. ხილვებში დანახული შემოსილი ფიგურა, მისი დაკარგული სინათლის მახვილით, აიძულებს, დაუბრუნდეს ქალაქს ლეიასთან და ლენდო კალრისიანთან ერთად, რათა სამართებელი დაიბრუნოს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.
[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

Marvel-ის ვარსკვლავური ომები (2020—)
ბედისწერის გზა 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ტარკინის ანდერძი 7 · 8
ოპერაცია "ვარსკვლავური ნათება" 9 · 10 · 11 · 12
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 13 · 14 · 15
რბილყდიანი კრებულები ტომი 1 · ტომი 2
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები (2015)
რედ.