ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდების ვერსიაზე. 

Queicon.png
ამ სტატიაში აღწერილი საკითხის ერთმანეთთან შეუთავსებად ვერსიებს წარმოადგენენ ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი: ვეიდერის ციხესიმაგრე და Star Wars Jedi: Fallen Order.
Lucasfilm-ს ჯერ არ ჩამოუყალიბებია ზუსტი ქრონოლოგია.

ვეიდერის ჯავშანი იყო კიბერნეტიკული ჯავშანი, რომელსაც ატარებდა სითი ლორდი დართ ვეიდერი. ამ ჯავშანში იგი ჩასვეს მას შემდეგ, რაც მისი სხეულის და შიდა ორგანოების ნაწილი ოსტატ ჯედაი ობი-ვან კენობისთან მუსტაფარზე შეტაკებისას ნახევრად განადგურდა.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 სითების ლორდები
  2. დართ ვეიდერი (2015) 20
  3. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ ვეიდერის ჯავშანი ამავე წელს შეიქმნა.
  4. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VI: ჯედაის დაბრუნება მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ ვეიდერის ჯავშანი ამავე წელს განადგურდა.
  5. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ კაილო რენმა ვეიდერის ჯავშანი აღმოაჩინა უფრო ადრე.
  6. ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ
  7. 7.0 7.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი
  8. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  9. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება
Advertisement