ვერსად გაიქცევი არის ანიმაციური ტელესერიალ წინააღმდეგობის მეორე სეზონის მეთექვსმეტე ეპიზოდი. მისი, ისევე, როგორც ეპიზოდის ახალი სამყარო პრემიერა, გაიმართა 2020 წლის 12 იანვარს, Disney Channel-ზე.

ოფიციალური აღწერა[edit | edit source]

კაზი გადაწყვიტავს, შეუერთდეს პოს და წინააღმდეგობას, მაგრამ ყველაფერი ირევა, როდესაც აღმოაჩენს, რომ პირველმა ორდენმა კოლოსს მიაგნო.[1]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  1. 1.0 1.1 ვერსად გაიქცევი. Walt Disney Television. Walt Disney Television. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: September 21, 2020.
  2. ვარსკვლავური ომების წიგნი განსაზღვრავს, რომ ბატუუს ბრძოლა, Star Wars: Galaxy's Edge-ის ნაწილი, მოხდა ახალი იმედიდან 34 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბ. ამრიგად, Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბ. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში სადგურიდან სადგურამდე მოვლენები ვითარდება Star Wars: Galaxy's Edge-ამდა, ხოლო D23 Expo 2019-ზე ნაჩვენები ქრონოლოგიიდან ირკვევა, რომ ეპიზოდი გაქცევა აღწერს ძალის გამოღვიძებიდან ერთი წლის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, რაც არის 35 იბშ. ვინაიდან ეპიზოდი ვერსად გაიქცევი ექცევა ეპიზოდის სადგურიდან სადგურამდე და გაქცევის შუალედში, მისი მოვლენებიც 34—35 წელს ვითარდება.
ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობა
პირველი სეზონი 1–2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21
მოკლემეტრაჟიანი ეპიზოდები: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
მეორე სეზონი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18–19
ეპიზოდების ადაპტაციები ახალი ჯაშუში · სამმაგი წყვდიადი · გადარჩენილი · იეგერის საიდუმლო
კომიქსები თავგადასავლები 16 · თავგადასავლები 17
წიგნები უმცროსი ასაკის მკითხველებისთვის: შეხვდით პილოტებს
სხვა მასალა Bucket's List · კომიქსსტრიპები · Resistance Rewind · Star Wars Resistance Racer
რედ.