ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია რომანების სერია. იხილეთ აგრეთვე ციხესიმაგრე ან მონაცემების ბარათი.

თრონის ხელის დილოგია არის ვარსკვლავური ომების ლეგენდების რომანების სერია, რომლის ავტორია ტიმოთი ზანი. მასში შედის ორი წიგნი — წარსულის აჩრდილი და მომავლის ხედვა, გამოცემული Bantam Spectra-ს მიერ 1997 და 1998 წლებში.

აღწერენ რა იავინის ბრძოლიდან 19 წელს მიმდინარე მოვლენებს, წიგნები დეტალურად განიხილავენ გალაქტიკური სამოქალაქო ომის უკანასკნელ პერიოდს. მართალია, იმპერიული გადმონაშთის ნაწილი, ადმირალ გილად პელეონის მეთაურობით, ცდილობენ ახალ რესპუბლიკასთან საერთო ენის მოძებნას, სხვა ჯგუფი, რომელსაც მართავს მოფი ვილიმ დისრა და, როგორც ჩანს, გაცოცხლებული გრანდ-ადმირალი თრონი, ცდილობს ახალ რესპუბლიკაში უწესრიგობის შეტანას. ამ მიზნის მისაღწევად ისინი წარადგენენ კაამასის დოკუმენტს, რომელიც ამტკიცებს ბოთანების მონაწილეობას იმპერატორ პალპატინის ქმედებებში, რომლის შედეგაც თითქმის გადანადგურდნენ კაამასები. ამასობაში, მარა ჯეიდი და ლუკ სკაიუოკერი გალაქტიკის ზღვარზე პოულობენ და იკვლევენ იდუმალ ციხესიმაგრეს.

რომანები[]

შემუშავება[]

სტატიაში Star Wars Galaxy Collector 7-ში გამოქვეყნებულ სტატიაში ტიმოთი ზანი ახსენებს, რომ რომანების შექმნისას ჩაფიქრებული იყო, რომ დილოგიის მიწურულს ლუკს მარა ჯეიდი შეუყვარდებოდა.

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]