ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"ათას წელიწადზე მეტი ხნის განმავლობაში, რაინდი ჯედაები ძველ რესპუბლიკას უნარჩუნებდნენ მშვიდობას და სამართლიანობას. ბნელ დრომდე. იმპერიამდე."
ობი-ვან კენობი[წყარო]

იმპერიული ეპოქა[17], აგრეთვე ცნობილი როგორც ძველი იმპერიის ეპოქა,[16] იმპერიის ეპოქა,[18] ან ბნელი დრო,[3] იყო პერიოდი, რომელიც დაიწყო ახალი წესრიგის გამოცხადებით — მოვლენით, რომლითაც აღინიშნა დემოკრატიული გალაქტიკური რესპუბლიკის დიქტატორულ გალაქტიკურ იმპერიად გარდაქმნა. ეს მოხდა კლონთა ომების მიწურულ, იავინის ბრძოლამდე 19 წელს.[19] თუმცა, გალაქტიკური შეთანხმების გაფორმების შემდეგ[2] (5 იბშ[19]), ენდორის ბრძოლის მოვლენათა პარალელურად იმპერატორ შივ პალპატინის განადგურების შემდგომ, იგი დასრულდა.[13]

დროის ამ მონაკვეთს, რომელიც გალაქტიკური სამოქალაქო ომის (0 იბ-5 იბშ) ნაწილი იყო, აგრეთვე ეწოდება გალაქტიკური სამოქალაქო ომის ეპოქა და ამბოხების ეპოქა.[20]

იმპერიული ეპოქის პერიოდს ახასიათებდა იმპერატორის პოლიტიკური პროგრამა, რომელსაც ახალი წესრიგი ეწოდებოდა.[21] მართალია, იმპერატორმა გალაქტიკაში მშვიდობა დაამყარა, ყოველივე მოხდა მხოლოდ სისხლიანი რეპრესიების ფასით[18]. შედეგად, იმპერიის ეპოქის დროს წარმოიშვა რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსი, რომლის წევრებს სურდათ იმპერატორის დამხობა და გალაქტიკაში დემოკრატიის აღდგენა.[22] იმპერატორის აღსასრულით და იმპერიის ჯაკუს ბრძოლაში დამარცხებით აღინიშნა გალაქტიკური სამოქალაქო ომის და იმპერიული ეპოქის აღსასრული[15] და დაიწყო ახალი ეპოქა, რომელსაც ახალი რესპუბლიკის ეპოქა ეწოდა.[16]

გამოჩენები[]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.