ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
Vader-Father-spoiler

არა. მე ვარ შენი მამა.

გაფრთხილება! ამ გვერდზე წარმოდგენილია სიუჟეტური დეტალები ახლახანს გამოსული ან მომავალი ნაწარმის შესახებ. არ გაეცნოთ მათ, თუ მსგავსი დეტალების წინასწარ წაკითხვას ერიდებით.

ინკვიზიტორები 1 არის პირველი გამოშვება კომიქსების 2024 წლის კანონიკურ მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: ინკვიზიტორები. მისი ტექსტის ავტორია როდნი ბარნსი, ხოლო მხატვარი — რამონ როსანასი. გამოშვება გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2024 წლის 3 ივლისს.

ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘ ᲣᲜᲓᲐ ᲛᲝᲙᲕᲓᲜᲔᲜ! ᲘᲛᲞᲔᲠᲐᲢᲝᲠᲘᲡ იარაღები, გალაქტიკაში ᲑᲠᲫᲐᲜᲔᲑᲐ 66-ისგან გადარჩენილი ნებისმიერი ჯედაის მოსაძებნად და მოსაკლავად გაგზავნილი ულმობელი ᲘᲜᲙᲕᲘᲖᲘᲢᲝᲠᲔᲑᲘ ძალის ნათელი მხარის მიმდევრებისთვის ყველაზე ხელმარჯვე და საზარელ საფრთხეს წარმოადგენენ. ჯედაების ცოდნის მატიანე ინახავს ᲢᲔᲜᲡᲣ ᲠᲐᲜᲘᲡ ამბავს — ჯედის, რომელიც არ შეუშინდა ინკვიზიტორებს და ᲓᲐᲠᲗ ᲕᲔᲘᲓᲔᲠᲡ! რა ბედი ეწია და რატომ ეშინია ᲘᲛᲞᲔᲠᲘᲐᲡ მისი არსებობის?

შესავალი[]

ᲢᲔᲜᲡᲣ ᲠᲐᲜᲘ ᲣᲜᲓᲐ ᲛᲝᲙᲕᲓᲔᲡ
ულმობელი ᲘᲜᲙᲕᲘᲖᲘᲢᲝᲠᲔᲑᲘ, ᲘᲛᲞᲔᲠᲐᲢᲝᲠᲘᲡ იარაღები, რომლებიც გალაქტიკაში გააგზავნა ბრძანება 66-ის შემდეგ გადარჩენილი ჯედაების მოსაკლავად, ძალის ნათელი მხარის ერთგულებისთვის წარმოადგენენ დაოსტატებულ და სასიკვდილო საშიშროებას. მაგრამ დარჩა მოუხელთებელი რაინდი, ᲢᲔᲜᲡᲣ ᲠᲐᲜᲘ, რომელიც ᲓᲐᲠᲗ ᲕᲔᲘᲓᲔᲠᲘᲡ ძებნილთა სიაშია!

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

Holocron-for-wiki სამყაროს გარე საკითხებთან დაკავშირებული ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ, დაგვეხმაროთ და განავრცოთ იგი.
[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით
 
პერსონაჟები ორგანიზმები დროიდების მოდელები მოვლენები ადგილები
ორგანიზაციები და წოდებები გონიერი არსებები ტრანსპორტი და გემები იარაღები და ტექნოლოგია სხვადასხვა

პერსონაჟები

ორგანიზმები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

გარე ბმულები[]

სხვა ენებზე
Advertisement