FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real

იძებნებიან არის მოზარდებისთვის განკუთვნილი კანონიკური რომანი, რომლის ავტორია რეი კარსონი. მისი მთავარი გმირები არიან ჰან სოლო და კი'რა. მოქმედება რომანში მიმდინარეობს სოლოს მოვლენებამდე. წიგნი გამოიცა Disney–Lucasfilm Press-ის მიერ, 2018 წლის 25 მაისს, ფილმის გამოსვლის პარალელურად. აგრეთვე გამოვიდა მისი აუდიოვერსია.

სიუჟეტის შეჯამება

იმპერიულმა ინჟინერმა შექმნა პორტატული დეფლექტორული ფარი და, მიხვდა რა საკუთარი გამოგონების ფასს, დატოვა იმპერია და გადაწყვიტა მისი რომელიმე დამნაშავისთვის მიყიდვა. მან კორელიაზე გამართა აუქციონი, რომელშიც მონაწილეობდა სამი ფრაქცია: თეთრი ჭიები, კალდანას სინდიკატი და დროიდ გოტრა. ლედი პროქსიმას დავალებით ჰანი და კი'რა საიდუმლო მისიით ამ აუქციონზე გაემგზავრნენ. კი'რა შევიდა ობსიდიანის დარბაზში, ხოლო ჰანი სააქმროში შევიდა, რათა აუქციონის შედეგებისთვის თვალი იქიდან ედევნებინა. მიუხედავად ამისა, თეთრი ჭიების მიერ დადებული თანხა მცირე აღმოჩნდა და კი'რა, ეშინოდა რა, რომ მას ამ თანხას წაართმევდნენ, გააკეთა ისე, რომ დანარჩენი მონაწილეები თანხას დებდნენ ერთმანეთის დასამარცხად. გაიმარჯვა დროიდ გოტრამ, თუმცა შემდეგ კალდანას სინდიკატის წარმომადგენლები შევარდნენ საამქროში, რათა მოეპარათ ფარის ნახაზები. მაგრამ გოტრას წარმომადგენელმა, TD-H4-მა, სანამ მას სინდიკატის ხალხი გაანადგურებდა, ნახაზები გადასცა ჰანს. ჰანი და კი'რა ერთმანეთს შეხვდნენ კანალიზაციააში და გადაწყვიტეს, ერთად ემოქმედათ. მიხვდნენ რა, რომ თეთრი ჭიები მათ ძიებას დაუწყებდნენ, მათ აგრეთვე გადაწყიტეს, დასახმარებლად ტსუულოსთვის მიემართათ. გაიტაცეს რა ტსუულოს ძმის კუთვნილი სპიდერი, ისინი კი'რას თავშესაფრისკენ გაემართნენ. მათ იცოდნენ, რომ თეთრ ჭიებში დასაბრუნებლად მხოლოდ ერთი გზა ჰქონდათ — დაბრუნება საამქროში და დროიდისთვის გეგმების დაბრუნება. მაგრამ მათ აღმოაჩინეს, რომ TD-H4 თითქმის უმოქმედო იყო. დროიდმა მათ აუხსნა, თუ რა მოხდა სინამდვილეში. შენობიდან გაღწევისას მათ ინჟინერის ერთგული მოიერიშეები დახვდნენ, რომლებმაც კი'რას თავშესაფრიდან ისინი ინჟინერთან დააკავშირეს. იმპერიისგან მისი ერთ-ერთი საკუთრების დახსნის სანაცვლოდ მათ შეჰპირდნენ პლანეტიდან გაქცევაში ხელშეწყობას.

მათ გადაარჩინეს კირუ, ინჟინერის კუთვნილი ვუკი, მაგრამ მათ დაედევნენ. ინჟინერის მაქოთი გაქცეულები, ისინი მოხვდნენ ინჟინერის ხომალდზე. ინჟინერს დაუბრუნდა ნახაზები, ხოლო კი'რამ გადაწყვიტა მეორე ფსონის ორგანიზება, ამჯერად — თეთრი ჭიების დახმარებით. ინჟინერი დაეთანხმა და კი'რას სამუშაოც კი შესთავაზა. იგი თავად დაუკავშირდა პროქსიმას და მეორე ფსონი მოაწყო, შემოსავლის 0.65%-ის სანაცვლოდ. ამჯერად მოიგო კალდანას სინდიკატმა. მონაგების მისაღებად მათ გააგზავნეს ხომალდი, რომლითაც აგრეთვე უნდა წაეყვანათ ჰანი, ტსუულო და კი'რა, თუკი შეთანხმება დაირღვეოდა. ასეც მოხდა და ინჟინერმა კი'რა გააფრთხილა, რომ კალდანა მათ მოკლავდა, როგორც კი ამის საშუალება მიეცემოდა. მოგვიანებით კალდანამ ნამდვილად სცადა მათი მოკვლა, მაგრამ ტსუულოს ესროლეს, სანამ ისინი მაქოში ჩასხდებოდნენ. როგორც კი კალდანას ხომალდი დატოვეს, წითელმა ნიმბუსმა იგი ააფეთქა, ვინაიდან ინჟინერს დროიდ გოტრამ საამისოდ თანხა გადასცა. ამრიგად, სინდიკატიც განადგურდა.

ჰანი და კი'რა დაუბრუნდნენ თეთრ ჭიებს, ჰანმა კი პროქსიმას უამბო, რომ კი'რამ უარი თქვა ინჟინერთან მუშაობაზე. პროქსიმამ, მადლიერების ნიშნად, კი'რა ჭიების ახალ მეთაურად დანიშნა. თუმცა, ჰანმაც და კი'რამაც უკვე იცოდნენ, რომ აღარ სურდათ ჭიებში ყოფნა და დაიწყეს კორელიიდან გასაქცევი გეგმის ორგანიზება.

მედია

გამოცემები

გარეკანების გალერეა

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 Disney favicon იძებნებიან Disney.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. რომანში იძებნებიან ჰან სოლო და კი'რა დაახლოებით 18 წლის არიან. სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი: ოფიციალური ცნობარი აღნიშნავს, რომ ჰანის და კი'რას დაბადების წლებია 32 იბ და 31 იბ, ამიტომ იძებნებიან უნდა მიმდინარეობდეს იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 13 წელს.
სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი
წიგნები სრული ადაპტირება: რომანი (აუდიოწიგნი) · საბავშვო რომანი (აუდიოწიგნი) · Golden Book · გრაფიკული რომანი · წიგნი და CD
ნაწილობრივი ადაპტირება: მატარებელზე თავდასხმა · გაქცეული ჰანი
წიგნები პერსონაჟებზე: უკანასკნელი გასროლა (აუდიოწიგნი) · იძებნებიან (აუდიოწიგნი) · ძლევამოსილი ჩუბაკა შიშის ტყეში! · მე ვარ ვუკი · ჩუი და გულადი ბავშვი · აირჩიე ბედისწერა: ჰანის და ჩუის თავგადასავალი · ისტორიები ვანდორიდან
კომიქსები კომიქსი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · რბილყდიანი კრებული
ლენდო: ყველაფერი ან არაფერი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · რბილყდიანი კრებული
თავგადასავლები: უფასო კომიქსების დღე · თავგადასავლები 10 · თავგადასავლები 11
შექმნა მხატვრობა · ფილმების შექმნის მაგია · შექმნა
ცნობარები და ენციკლოპედიები ოფიციალური ცნობარი · ოფიციალური საკოლექციო გამოცემა · გაიცანით ეკიპაჟი · Entertainment Weekly-ს ცნობარი · სრული ცნობარი · სიმბოლოები· კონტრაბანდისტის ცნობარი
სათამაშო წიგნები გასაფერადებელი წიგნი · შეხედე და იპოვე · ხმოვანი წიგნი · ოფიციალური ნაწებების კოლექცია · ნაწებების სრული კოლექცია · სათამაშო წიგნი
სხვა მასალები და საქონელი საუნდტრეკი · სათამაშოების ხაზი · Topps-ის საკოლექციო ბარათები (Countdown)
რედ.