კაილო რენის აღზევება 2 არის მეორე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: კაილო რენის აღზევება. მისი ტექსტის ავტორია ჩარლზ სოული. Marvel-მა ეს გამოშვება გამოსცა 2020 წლის 15 იანვარს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

"სნოუკი ბრჭყალებით ებღაუჭება! ნორჩი ბენ სოლო ხვდება რენის რაინდებს!" ჯედაების ახალი სკოლა დანგრეულია, სხვა მოსწავლეები კი მას მასწავლებლის მკვლელობისთვის ეძებენ. ბენ სოლო თავს შეაფარებს გალაქტიკაში ერთადერთ მეგობარს...ვინმე სნოუკს. მაგრამ სნოუკს ბენთან დაკავშირებით გეგმები აქვს...და ჩანაფიქრები ძალასთან დაკავშირებით, რომლებიც დაბნეული ახალგაზრდა ჯედაისთვის ისეთივე სახიფათოა, რამდენადაც დამაინტრიგებელი. თუკი ბენს ნამდვილად სურს თავისუფლება...პასუხები, შესაძლოა, დამალული იყოს ბნელ მხარეში. და რენის რაინდებში! მაგრამ ეს არ იქნება მისი რაინდებთან პირველი შეხვედრა. წარსულში ოსტატი ჯედაი ლუკ სკაიუოკერი მოგზაურობს უცნობ რეგიონებში და ნორჩი ბენი მისიის შესასრულებლად თან მიჰყავს. იქნებ, ლუკ სკაიუოკერისთვისაც კი რთული იყოს ლეგენდარულ რენის რაინდებთან ბრძოლა?!

შესავალი[edit | edit source]

მეორე თავი
ბენ სოლომ მასწავლებლის, ლუკ სკაიუოკერის მოკვლის შემდეგ დატოვა ჯედაების აალებული ტაძარი. მაგრამ სამი სხვა მოწაფე გადარჩა. ისინი ახლა მას ეძებენ, რათა სიმართლე შეიტყონ. ბენი გაიქცა გალაქტიკაში ერთადერთ პიროვნებასთან, რომელსაც ენდობა…მამაკაცთან, რომელსაც სნოუკი ჰქვია. მისი გზა ახლა ბუნდოვანია, მაგრამ მისი მომავალი შესაძლოა, უკავშირდებოდეს რენის ლეგენდარულ რაინდებს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]