აქ წარმოდგენილია ვარსკვლავური ომები მიხედვით შექმნილი კანონიკური ვიდეოთამაშების სია.

მრავალპლატფორმული თამაშები (მპ)
(დააწკაპუნეთ, რათა დამალოთ)
მობილური თამაშები (მ)
(დააწკაპუნეთ, რათა დამალოთ)
ბრაუზერული თამაშები (ბ)
(დააწკაპუნეთ, რათა დამალოთ)
ჯერ არ გამოსულა
(დააწკაპუნეთ, რათა დამალოთ)
სახელწოდება დეველოპერ(ებ)ი გამომცემელი გამოსვლის თარიღი
32 იბ[1] Star Wars Journeys: The Phantom Menace[2] Disney Interactive Disney Interactive 2014-04-22
3219 იბ[1] Star Wars Journeys: Beginnings[2] Disney Interactive Disney Interactive 2014-12-18
32 იბ35 იბშ მპ Star Wars Battlefront II[3] DICE
Motive Studios
Electronic Arts 2017-11-17
14 იბ[4] მპ Star Wars Jedi: Fallen Order Respawn Entertainment Electronic Arts 2019-11-15
5 იბ[1][5] Star Wars Rebels: Ghost Raid[2] Disney Interactive Disney Interactive 2014-07-16
5 იბ[1][6] Star Wars Rebels: Rebel Strike[2]
  • ზუსტი ადგილი ქრონოლოგიაში ამჟამად უცნობია.
Disney Interactive Disney Interactive 2014-10-09
5 იბ4 იბ[7][8] Star Wars Rebels: Recon Missions
Gigataur Disney Interactive 2015-03-26
4 იბ[9] Star Wars Rebels: Team Tactics Disney Interactive Disney Interactive 2015-10-14
4 იბ[10] Star Wars Rebels: Strike Missions Disney Interactive Disney Interactive 2015-10-14
31 იბ[11] Star Wars Rebels: Special Ops Disney Interactive Disney Interactive 2016-5-4
20 იბ[12] მპ Star Wars: Secrets of the Empire
ILMxLAB 2017-12-16
20 იბ[13][14] მპ Vader Immortal: A Star Wars VR Series – Episode I
ILMxLAB Disney Interactive 2019-5-21
20 იბ[13][14] მპ Vader Immortal: A Star Wars VR Series – Episode II'
ILMxLAB Disney Interactive 2019-09-25
20 იბ[13][14] მპ Vader Immortal: A Star Wars VR Series – Episode III
2019-11-21
0 იბ[15] Star Wars: Boots on the Ground
0 იბ-0 იბშ[16] Star Wars: Heroes Path Disney Interactive Disney Interactive 2015-06-18
0 იბ5 იბშ[1][17] მპ Star Wars Battlefront[18][2] DICE Electronic Arts 2015-11-17
04 იბშ[1][19] Star Wars: Commander[2][20] Disney Interactive Disney Interactive 2014-08-21
3 იბშ[1] Star Wars: Yoda's Jedi Training Disney Interactive Disney Interactive 2016-02-23
45 იბშ[1][21][22] Star Wars: Uprising Kabam Disney Interactive 2015-09-10
დაახლ. 4 იბშ[1][23] Star Wars: Rise to Power Electronic Arts[24] Lucasfilm Ltd.[24] მომავალი
დაახლ. 0 იბ[1][25] და დაახლ. 4 იბ[26] მპ Star Wars: Squadrons Motive Studios Electronic Arts 2020-10-02
34 იბშ[27] მმ Star Wars: Droid Repair Bay ILMxLAB Lucasfilm Ltd. 2017-12-06
3435 იბშ[28] მმ Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge
ILMxLAB[28] 2020-11-19
მმ Ubisoft-ის უსათაურო პროექტი[29]
Massive Entertainment[29] Ubisoft[29] ცნობილი გახდება

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 TwitterLogo.svg ლილანდ ჩი (@HolocronKeeper) Twitter-ზე: "0 10 10-13 13 27 32 35 36" (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 Lucasfilm ადასტურებს, რომ ამიერიდან გამოსული ვარსკვლავური ომების მასალები კანონიკურია, მათ შორის — თამაშები (2015-05-03). Gamespot.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 13, 2020.
  3. Star Wars Battlefront 2 გამოვა 2017 წელს (10 მაისი, 2016). PC Gamer. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო January 21, 2018.
  4. EA logo.png ბრძანება 66 Electronic Arts-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  5. StarWars.com Star Wars Rebels: Ghost Raid StarWars.com-ზე(სტატია) (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. Disney.com Star Wars Rebels: Rebel Strike Disney.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  7. "მათი ავბედი არსებობა პლანეტას ჩრდილავს, ანადგურებს რა თავისუფლებისა თუ უკეთესი ცხოვრების იმედს, განსაკუთრებით 14 წლის ობოლი ეზრა ბრიჯერისთვის."
  8. Star Wars Rebels: Recon Missions-ში ნაჩვენებია ეზრა ბრიჯერის სინათლის მახვილი. ეზრას მიერ მისი აწყობა ნაჩვენებია ეპიზოდში ჯედაის გზა, რომლის მოვლენები, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 4 წლით ადრე. ამრიგად, Star Wars Rebels: Recon Missions-ის მოვლენებიც ამ ეპიზოდის შემდეგ ვითარდება. ეზრას ასაკის გათვალისწინებით ნათელია, რომ თამაშის მოქმედების დროა 5-4 იბ, ანუ, დაახლოებით 4 იბ.
  9. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმის ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები: ლოთალის ალყა მოვლენები ვითარდება იავინის მოვლენებამდე 4 წლით ადრე. ვინაიდან Team Tactics-ში ნაჩვენებია ლოთალის ალყა, ნათელია, რომ ეს თამაშიც აღწერს 4 წელს მიმდინარე მოვლენებს.
  10. ვინაიდან Strike Missions-ში ჩნდება ფენ რაუ, პირველად ნაჩვენები კონკორდ-დოუნის დამცველში, უნდა ჩაითვალოს, რომ თამაშის მოვლენები ამ ეპიზოდის შემდეგ ვითარდება (ეპიზოდის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 3 წელს). მეტიც, ეს თამაში აღწერს ალექსანდრ კალუსის მიერ გალაქტიკური იმპერიის 3 წელს დატოვებამდე.
  11. Special Ops-ის მოვლენები ვითარდება შეგირდის ბინდი შემდეგ, ვინაიდან მასში ჩნდებიან ეზრას მეორე სინათლის მახვილი, უსინათლო კენან ჯარუსი და საბინ რენი ღია იისფერი თმით. შეგირდის ბინდის მოვლენების განვითარების დროა 3 იბ, ვინაიდან, როგორც გვეუბნება ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ, განახლებული და გაფართოებული, ასოკა ტანო ენეკინ სკაიუოკერის პადავანი 14 წლის ასაკში გახდა, ხოლო შეგირდის ბინდში მასთან ბრძოლისას 32 წლის იყო. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ტანო სკაიუოკერის შეგირდი გახდა იავინის ბრძოლამდე 22 წელს, ამრიგად, შეუძლებელია, შეგირდის ბინდი ვითარდებოდეს იავინის ბრძოლამდე 3 წელზე უფრო გვიან. ამბოხების განთიადი უთითებს, რომ რაზმ "ფენიქსის" მიერ ატოლონზე ბაზა ჩოპერი დაარსდა იავინის ბრძოლამდე 3 წლით ადრე, ანუ 3 წელს. ვინაიდან შეგირდის ბინდის მოვლენებიც ბაზის დაარსების შემდეგ ვითარდება, თარიღია 3 იბ. Special Ops-ის განვითარება უნდა ხდებოდეს ოკუპაციამდე, ვინაიდან საბინ რენის თმა ეპიზოდში მუქი და არა ღია იისფერია. ოკუპაციის თარიღია 1 იბ, ვინაიდან მანდალორის გმირების ფაქტებში ნახსენებია, რომ ბო-კატან კრიზის დიზაინი შეიცვალა ისე, რომ იგი "18 წლით უფროსი უნდა ყოფილიყო". ვინაიდან მანამდე იგი უკანასკნელად გამოჩნდა ეპიზოდში უკანონო (რომლის მოვლენების განვითარების თარიღია 19 იბ, როგორც ამას ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს), უნდა ჩაითვალოს, რომ მანდალორის გმირების მოვლენათა განვითარების დროც არის დაახლოებით 1 იბ. ვინაიდან Special Ops-ის მოვლენები მოქცეულია ამ ორ ეპიზოდს შორის, ამ ინფორმაციის თანახმად, მისი მოვლენათა განვითარების დროა 3 და 1 წლის შუალედი.
  12. მონ მოთმა, რომელიც ნახსენებია ატრაქციონზე, რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის ქმედებებში აქტიურად ჩაება არჩეონის ნისლეულში შეტაკების შემდეგ, 2 წელს. ეს მოვლენა აღწერილია ეპიზოდში საიდუმლო ტვირთი, ამრიგად, Secrets of the Empire ამ მოვლენებს მოჰყვება. ვინაიდან ჩნდება K-2SO, ეს ნიშნავს, რომ მოვლენა ვითარდება 0 წელს მომხდა სკარიფის ბრძოლამდე, რომელშიც ეს დროიდი განადგურდა.
  13. 13.0 13.1 13.2 SWYTlogo.png Star Wars Celebration Chicago 2019: პირდაპირი ეთერი - დღე 1 | The Star Wars Show LIVE! ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) განმარტავს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ვითარდება Star Wars: Secrets of the Empire-ის მოვლენებიდან რამდენიმე დღის შემდეგ. ამ უკანასკნელში ნახსენებია მონ მოთმა, რომელიც მომავალი რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის ოპერაციებს შეუერთდა არქეონის ნისლეულში შეტაკების შემდეგ, რომელიც აღწერილია ტელესერიალ ამბოხებულების ეპიზოდში საიდუმლო ტვირთი. ვარსკვლავური ომები: ფრონტის წინა ხაზებზე უთითებს, რომ მონ მოთმაგალაქტიკური იმპერიიდან წასვლა და ამბოხებულთა ალიანსის გამოცხადება მოხდა იავინის ბრძოლამდე 2 წლით ადრე (2 იბ). ვინაიდან ეს მოვლენები ვითარდება საიდუმლო ტვირთამდე, ეს ნიშნავს, რომ ორივე ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 2 წლით ადრე. ამრიგად, Secrets of the Empire-იც და Vader Immortal-იც ამ მოვლენების შემდეგ ვითარდება.
  14. 14.0 14.1 14.2 SWYTlogo.png Vader Immortal-ის პირველი ნაწყვეტი და წინააღმდეგობის შემადგენლობის გაცნობა ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ვითარდება განდევნილი ერთის მოვლენებამდე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ განდევნილი ერთის განვითარება ხდება იავინის ბრძოლამდე 0 წლით ადრე, რაც ნიშნავს, რომ Vader Immortal-ის მოვლენები ამ ორ წელიწადს შორის ექცევა.
  15. Star Wars: Galactic Atlas უთითებს, რომ ფილმის განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი მოვლენების განვითარების დროა 0 იბ. ვინაიდან თამაშის მოვლენები ვითარდება ფილმის პარალელურად და მის დროს, ამ შემთხვევაშიც უნდა ჩაითვალოს, რომ განვითარების დროა 0 იბ.
  16. StarWars.com Star Wars: Heroes Path – დაამარცხეთ იმპერია თქვენს მობილურ მოწყობილობაზე StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  17. 'Star Wars Celebration: ცნობილი ხდება Battle of Jakku Battlefront-ის უფასო DLC -ის შესახებ (17 აპრილი, 2015). IGN. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო April 19, 2015.
  18. SWYTlogo.png Star Wars Battlefront-ის ოფიციალური რგოლი, E3 2014 ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  19. Star Wars: Commander-ის პირველ ეტაპზე ჩნდება ჰან სოლო, რომელიც ახლახანს შეუერთდა ამბოხებულთა ალიანსის რიგებს. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰანი ამბოხებულთა ალიანსს შეუერთდა იავინის ბრძოლამდე 0 წლით ადრე. რაც ნიშნავს, რომ Commander-ის მოვლენები უფრო გვიან ვითარდება. მეტიც, თამაშშ ჩნდებიან დართ ვეიდერი და ბიბ ფორტუნა, დაღუპულები იავინის ბრძოლიდან 4 წელს. ეს ნიშნავს, რომ Commander ვითარდება ამ ორი თარიღის შუალედში, იავინის ბრძოლიდან 0 და 4 წელს შორის.
  20. YouTube.png Star Wars Commander - iOS / Android - HD (წინასწარი შეთვალიერება - Empire) თამაშის პროცესის რგოლი TouchGameplay YouTube-ის არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  21. Star Wars: Uprising-ის შესავალში ნახსენებია იმპერატორ პალპატინის აღსასრულიდან თვეების შემდეგ.... ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითეს, რომ პალპატინი მეორე სიკვდილის ვარსკვლავზე დაიღუპა იავინის ბრძოლიდან 4 წელს. Uprising ვითარდება მოგვიანებით, რაც ნიშნავს, რომ ეს უნდა იყოს 4 ან 5 იბშ, ან, სულ მცირე, თამაშის დასაწყისის დრო. მეტიც, Star Wars Battlefront II-ში ნახსენებია აჯანყება ანოატის სექტორში, ხოლო ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ ჰან სოლო იმპერიისგან გაქცეულს, კაშიიიკის გათავისუფლებისთვის აუცილებელი ინფორმაციის მისაღებად შეხვდა სტარკილერის შემთხვევამდე 29 წლით ადრე. სტარკილერის შემთხვევა მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს. ამრიგად, შემთხვევაც და შეტაკებაც მოხდა იავინის ბრძოლიდან 5 წელს. მისია სადგურ ჩინუკზე განხორციელდა სოლოს ყოფილ იმპერიელთან შეხვედრის და ჯაკუს ბრძოლის შუალედში. უკანასკნელი, გალაქტიკური ატლასის თანახმად, მოხდა იავინის ბრძოლიდან 5 წელს. ამრიგად, მისია სადგურ ჩინუკზე ასევე განხორციელდა იავინის ბრძოლიდან 5 წელს, რაც ნიშნავს, რომ Star Wars: Uprising-ის მოვლენებიც ამავე პერიოდის არის.
  22. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ ლენდო კალრისიანმა ღრუბლების ქალაქი გაათავისუფლა სტარკილერის შემთხვევამდე 29 წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ სტარკილერის შემთხვევა მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ამრიგად, გათავისუფლება, ასახული Star Wars: Uprising-ში, მოხდა იავინის ბრძოლიდან 5 წელს.
  23. როგორც ჩანს Play Store-იდან. pbs.twimg.com. Electronic Arts. (შენახული ვერსიის ბმული ხელმიუწვდომელია), Star Wars: Rise to Power აღწერს ახალი რესპუბლიკის გარიჟრაჟის პერიოდს. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ახალი რესპუბლიკა დაარსდა იავინის ბრძოლიდან 4 წელს, რაც ნიშნავს, რომ Rise to Power-ის მოვლენებიც ამავე პერიოდისაა.
  24. 24.0 24.1 StarWars.com გალაქტიკას სჭირდები: მობილურ თამაშ AStar Wars: Rise to Power-ის ანონსი StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  25. Star Wars: Squadrons-ის პროლოგი ვითარდება კატასტროფის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ეს მოვლენა მოხდა იავინის ბრძოლამდე 0 წელს, ამრიგად პროლოგიც ამავე პერიოდის მოვლენებს ასახვას.
  26. Star Wars: Squadrons-ში ძირითადი სიუჟეტის განვიტარების დროა 40 წელი ფოსტარის ნავსაყუდელის ბრძოლიდან, რაც ხდება პირდაპირ კატასტროფის შემდეგ. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ეს მოვლენა მოხდა იავინის ბრძოლამდე 0 წელს, ძირითადის სიუჟეტის განვითარების დროა 4 იბშ.
  27. SWYTlogo.png უკანასკნელი ჯედაის საიდუმლოებათა განმარტება ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  28. 28.0 28.1 StarWars.com Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge-ის ანონსი, წლის ბოლოს გამოიცემა ვირტუალური რეალობის ჟანრის ახალი თამაში StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ თამაშში Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge მოვლენები ვითარდება უკანასკნელი ჯედაის და სკაიუოკერის აღზევების შუალედში. ამ უკანასკნელის მოვლენები, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი, ვითარდება იმავე წელს, რაც ჰოსნიანური კატაკლიზმი. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიანური კატაკლიზმი მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, რაც ნიშნავს, რომ უკანასკნელი ჯედაის მოვლენებიც ამავე წელს მოხდა. ვინაიდან სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები ვითარდება VII და VIII ეპიზოდების მოვლენებიდან ერთი წლის შემდეგ, Tales from the Galaxy's Edge-ის მოვლენები მათ შორის ექცევა .
  29. 29.0 29.1 29.2 Lucasfilm Games-ის ახალი თანამშრომლობა ნიშნავს გალაქტიკა უსაზღვროა (13 იანვარი, 2021). Wired. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო January 13, 2021.

ვარსკვლავური ომების მედიის ქრონოლოგიები
კანონი მედია · წიგნები · კომიქსები · მოთხრობები · ტელესერიალები · ვიდეოთამაშები
ლეგენდები მედია · წიგნები · კომიქსები · მოთხრობები · ტელესერიალები · ვიდეოთამაშები
რედ.