ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია ტელესერიალების კანონიკური ქრონოლოგია. იხილეთ აგრეთვე ვარსკვლავური ომების ლეგენდების ქრონოლოგია.

აქ წარმოდგენილია ვარსკვლავური ომები შესახებ ყველა კანონიკური ტელესერიალის სია.

ანიმაციური
(დასრულდა)
ანიმაციური
(ამჟამად გადის)
მხატვრული
(დასრულდა)
მხატვრული
(ამჟამად გადის)
მინისერიალი მომავალი
ადგილი ქრონოლოგიაში სახელწოდება ეთერში
დაახ. 82 იბ[1] ვარსკვლავური ომები: მსახური ცნობილი გახდება
32 იბ35 იბშ[2] ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლების გალაქტიკა 2018
32 იბ28 იბ[3]34 იბშ[4] ვარსკვლავური ომები: ბედისწერის ძალები 20172018
22 იბ19 იბ[5] ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები 20082014
2020
დაახლ. 19 იბ[6] ვარსკვლავური ომები: უვარგისი პარტია 2021
9 იბ[7] ვარსკვლავური ომები: ობი-ვან კენობი 2022
5 იბ[8] ვარსკვლავური ომები: ანდორი 2022
5 იბ0 იბ[9] ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები 20142018
დაახლ. 9 იბშ[10] მანდალორელი 2019
დაახლ. 9 იბშ[11] ვარსკვლავური ომები: ასოკა ცნობილი გახდება
დაახლ. 9 იბშ[12] ვარსკვლავური ომები: ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები ცნობილი გახდება
დაახლ. 9 იბშ[13] ბობა ფეტის წიგნი 2021
ვარსკვლავური ომები: ლენდო ცნობილი გახდება
ვარსკვლავური ომები: ხედვები 2021
34 იბშ[14]35 იბშ[15] ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობა 20182020

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზვღრავს, რომ სერიალში ვარსკვლავური ომები: მსახური მოვლენები ვითარდება დიდებული რესპუბლიკის ეპოქის მიწურულს. 卢卡斯影业故事组」不仅此次全程担当内容监修,更似乎与大家熟知的星战电影、动画、书籍等各种形式的星战内容息息相关!究竟他们扮演了何等重要的角色?点击视频来了解一下吧!#星球大战##星战中国话# 星球大战的微博视频 (2020-12-17). m.weibo.cn. Weibo. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო December 18, 2020. უთითებს, რომ ვერცხლისფერი განთიადის ფიცი აღწერს ფარულ საფრთხემდე დაახლოებით 50 წლით ადრე განვითარებულ მოვლენებს. ამ ფილმში, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, მოვლენათა განვითარების დროა 32 იბ. აგრეთვე აღსანიშნავია, რომ ვერცხლისფერი განთიადის ფიცში მოვლენები ვითარდება დიდებული რესპუბლიკის ეპოქის მიწურულს, რაც ნიშნავს, რომ ეპოქა დასრულდა იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 82 წელს. ეს ნიშნავს, რომ მსახურში მოვლენები ამავე პერიოდში ვითარდება.
  2. ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლების გალაქტიკა ადაპტირებულია სკაიუოკერების საგის ფილმებიდან. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ფარულ საფრთხეში მოვლენათა განვითარების დროა 32 იბ, ხოლო ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევებაში მოვლენათა განვითარების დროა 1 სშ. ეს იგივეა, რაც 35 იბშ გალაქტიკური ატლასის მიხედვით. ამრიგად, თავგადასავლების გალაქტიკაში მოვლენები ექცევა იავინის ბრძოლამდე 32 და იავინის ბრძოლიდან 35 წლებს შორის.
  3. ეპიზოდში Forcesofdestinylogo.jpg ვარსკვლავური ომები: ბედისწერის ძალებისაზარელი გაუგებრობა მოვლენები ვითარდება ფარული საფრთხის და დედოფლის ჩრდილი შუალედში. დედოფლის ჩრდილი ფარული საფრთხიდან 4 წლის შემდეგ მიმდინარე მოვლენებს აღწერს. ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 32 იბ. ამრიგად, საზარელი გაუგებრობის მოვლენები იავინის ბრძოლამდე 32 და 28 წლის შუალედში ექცევა.
  4. Forcesofdestinylogo.jpg ვარსკვლავური ომები: ბედისწერის ძალებიმაქოს შოკი ვითარდება იგივე დროს, რაც ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VIII: უკანასკნელი ჯედაი. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ.
  5. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი
  6. StarWars.com ვარსკვლავური ომები: უვარგისი პარტია, სრულიად ახალი ანიმაციური სერიალი, Disney+-ზე გამოვა 2021 წელს StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ სერიალში ვარსკვლავური ომები: უვარგისი პარტია მოვლენები ვითარდება კლონთა ომების შემდეგ. ეს კონფლიქტი, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, დასრულდა იავინის ბრძოლამდე 19 წელს.
  7. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზვღრავს, რომ სერიალში ვარსკვლავური ომები: ობი-ვან კენობი მოვლენები ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ. ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, არის 19 იბ. ამრიგად, ობი-ვან კენობის მოვლენათა განვითარების დროა 9 იბ.
  8. StarWars.com კასიან ანდორის შესახებ სერიალის ახალი კასტინგი ცნობილია StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ სერიალში ვარსკვლავური ომები: ანდორი მოვლენები ვითარდება განდევნილი ერთის ძირითად მოვლენებამდე ხუთი წლით ადრე. ვინაიდან ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბ (როგორც ამას ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს), ანდორის მოვლენები იავინის ბრძოლას 5 წლით უსწრებენ.
  9. ამბოხებულების მოვლენები იწყება იავინის ბრძოლამდე 5 წელს (როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს). ვარსკვლავური ომების წიგნი თანახმად, ისინი დასრულდა იმავე წელს, რაც იავინის ბრძოლა, რაც არის 0 იბ.
  10. როგორც გვითითებს StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული), მანდალორელის მოვლენები ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ ვითარდება. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ, რაც ნიშნავს, რომ მანდალორელის მოვლენათა განვითარების დროა დაახლოებით 9 იბშ.
  11. StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ მანდალორელში მოვლენები ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ ვითარდება. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ, რაც ნიშნავს, რომ მანდალორელის მოვლენათა განვითარების დროა დაახლოებით 9 იბშ. პუბლიკაცია TwitterLogo.svg ვარსკვლავური ომები (@starwars) Twitter-ზე: "ასოკა, ახალი ორიგინალური ტელესერიალი, რომელშიც მონაწილეობს @RosarioDawson და რომელიც აღწერს დაახლოებით @TheMandalorian-ის პერიოდის მოვლენებს, გამოვა @DisneyPlus-ზე." (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ ვარსკვლავური ომები: ასოკა ასახავს იგივე პერიოდის მოვლენებს, რაც მანდალორელი, რაც ნიშნავს, რომ მათი განვითარების დრო ასევე არის 9 იბშ.
  12. StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ მანდალორელში მოვლენები ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ ვითარდება. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ, რაც ნიშნავს, რომ მანდალორელის მოვლენათა განვითარების დროა დაახლოებით 9 იბშ. სტატია StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ სერიალი ვარსკვლავური ომები: ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები ასახავს იგივე პერიოდის მოვლენებს, რაც მანდალორელი, რაც ნიშნავს, რომ მათი განვითარების დრო ასევე არის 9 იბშ.
  13. StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ მანდალორელში მოვლენები ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ ვითარდება. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ამ ფილმში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ, რაც ნიშნავს, რომ მანდალორელის მოვლენათა განვითარების დროა დაახლოებით 9 იბშ. სტატია StarWars.com ბობა ფეტის წიგნი, ახალი ტელესერიალი, გამოვა 2021 წლის დეკემბერში Disney+-ზე StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ სერიალი ბობა ფეტის წიგნი ასახავს იგივე პერიოდის მოვლენებს, რაც მანდალორელი, რაც ნიშნავს, რომ მათი განვითარების დრო ასევე არის დაახლოებით 9 იბშ.
  14. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ ტელესერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონის მოვლენები ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან დაახლოებით 30 წლის შემდეგ. ეს იგივეა, რაც გალაქტიკური ატლასით განსაზღვრული 34 იბშ.
  15. ვარსკვლავური ომების წიგნი თანახმად, ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობა აღწერს სკაიუოკერის აღზევებამდე განვითარებულ მოვლენებს, რაც არის ერთი წელიწადი ძალის გამოღვიძებიდან. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ძალის გამოღვიძებაში მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ, სკაიუოკერის აღზევებაში მოვლენები 35 წელს ვითარდება და წინააღმდეგობის ეპიზოდი გაქცევაც ამავე წლის მოვლენებს ასახავს.

ვარსკვლავური ომების მედიის ქრონოლოგიები
კანონი მედია · წიგნები · კომიქსები · მოთხრობები · ტელესერიალები · ვიდეოთამაშები
ლეგენდები მედია · წიგნები · კომიქსები · მოთხრობები · ტელესერიალები · ვიდეოთამაშები
რედ.
Advertisement