ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კენანი 1 არის პირველი გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: კენანი. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ უაიზმენი, ხოლო მხატვარი — პეპე ლარასი. კომიქსი გამოიცა 2015 წლის 1 აპრილს, Marvel-ის მიერ. იგი არის ტელესერიალ ამბოხებულების წინაისტორიის ნაწილი და აღწერს კლონთა ომების მიწურულს კენან ჯარუსის ცხოვრებას.

კენან ჯარუსი — ᲐᲛᲑᲝᲮᲔᲑᲣᲚᲔᲑᲘᲓᲐᲜ ცნობილი როგორც გაბედული, სარკაზმიანი რენეგატი, რომელიც გალაქტიკურ იმპერიას "აჩრდილის" ნაყარნუყარ ეკიპაჟთან ერთად...მაგრამ მანამდე წლებით ადრე, კლონთა ომების დროს, ცნობილი იყო როგორც კელებ დიუმი — პადავანი ჯედაი, რომელსაც ასწავლიდა ოსტატი ჯედაი დეპა ბილაბა. არც მასწავლებელი, არც მოსწავლე, არ ელოდნენ, რომ მათი კლონი სამხედროები მათ უღალატებდნენ, როდესაც გაიცემოდა ბრძანება 66 — ყველა ჯედაის განადგურების ბრძანება. როგორ გადაურჩა მას კელებ დიუმი? როგორ ისწავლა დამოუკიდებლად გადარჩენა? და როგორ გახდა ის, ვისაც კენან ჯარუსის სახელით ვიცნობთ? ავტორი გრეგ უაიზმენი (ᲐᲛᲑᲝᲮᲔᲑᲣᲚᲗᲐ სცენარისტი/აღმასრულებელი პროდიუსერი; ᲑᲠᲬᲧᲘᲜᲕᲐᲚᲔ ᲐᲓᲐᲛᲘᲐᲜᲘ ᲝᲑᲝᲑᲐ) და მხატვარი პეპე ლარასი (ᲓᲔᲓᲞᲣᲚᲘ X-ᲫᲐᲚᲘᲡ ᲬᲘᲜᲐᲐᲦᲛᲓᲔᲒ, ᲗᲝᲠᲘ, ᲐᲠᲐᲐᲓᲐᲛᲘᲐᲜᲘ) გვიამბობენ ამბავს, რომელიც "კლონთა ომებისა" და "ამბოხებულთა" შუალედში განვითარდა!

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი I, ნაწილი I
ᲣᲙᲐᲜᲐᲡᲙᲜᲔᲚᲘ ᲞᲐᲓᲐᲕᲐᲜᲘ

გალაქტიკას ბნელი დრო დაუდგა. გავიდა წლები რესპუბლიკის დაცემიდან, როდესაც კანცლერმა პალპატინმა გასცა ᲑᲠᲫᲐᲜᲔᲑᲐ 66, გაანადგურა მშვიდობის დამცველი ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲝᲠᲓᲔᲜᲘ და იმპერატორი გახდა.

მას შემდეგ იმპერატორი და მისი იმპერიული ძალები გალაქტიკას მკაცრად მართავენ. იმპერიული ჩაგვრის გამო აქა-იქ ამბოხების ნაპერწკლები ჩნდება. ამბოხებულთა მცირე ჯგუფებმა თავისუფლებისთვის ბრძოლა წამოიწყეს.

ამბოხებულთა ერთ-ერთი ასეთი რაზმია თავშესაფარი ᲙᲔᲜᲐᲜ ᲯᲐᲠᲣᲡᲘᲡᲗᲕᲘᲡ, იდუმალი ყოფილი ჯედაისთვის, რომელიც მთელი წლები ძალის შესაძლებლობებსა და სინათლის მახვილს მალავდა. თანამზრახველებმაც არ იციან მისი ჭეშმარიტი წარსულის შესახებ — ის, რომ ერთ დროს იყო პადავანი ჯედაი, ᲙᲔᲚᲔᲑ ᲓᲘᲣᲛᲘ, რომელიც კლონთა ომების დროს მასწავლებელ ᲓᲔᲞᲐ ᲑᲘᲚᲐᲑᲐᲡᲗᲐᲜ ერთად იბრძოდა....

მედია[]

გამოცემები[]

  • UPC 759606081585; 1 აპრილი, 2015; Marvel Comics[1]
    • 00111; გარეკანი A; მარკ ბრუკსი
    • 00121; გარეკანი B; სკოტი იანგი
    • 00131; გარეკანი C; კილიან პლანკეტი
    • 00141; გარეკანი D; Lucasfilm Ltd.
    • 00151; გარეკანი E; ცარიელი
    • 00161; გარეკანი F; ფილ ნოტო
    • 00112; გარეკანი G; მარკ ბრუკსი
  • UPC 759606085057; 4 მაისი, 2016; Marvel Comics; True Believers[4]
    • 00111; გარეკანი H; მარკ ბრუკსი

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg კენანი (2015) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. კომიქსში კენანი 1 მოვლენები ვითარდება ბრძანება 66-ის შესრულებისას. ეს ბრძანება, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი გვითითებს, გაიცა იავინის ბრძოლამდე 19 წელს.
  3. კომიქსში კენანი 1 აჩრდილი ეკიპაჟმა უკვე იცის ფულკრუმის შესახებ, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენები ვითარდება ძალების შეკრების შემდეგ. თუმცა, ეზრა ბრიჯერს ჯერ არ აქვს სინათლის მახვილი, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენები წინ უსწრებენ ჯედაის გზა. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი გვითითებს, რომ იმპერიის დღეში (რომელიც წინ უსწრებს ძალების შეკრებას) და ჯედაის გზაში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბ, რაც ნიშნავს, რომ ამ კომიქსშის მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბ.
  4. MarvelLogo.svg True Believers: კენანი (2016) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)

ბმულები[]

SW - Kanan series logo.png
უკანასკნელი პადავანი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
პირველი სისხლი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
კრებულები 1 · 2 · ანთოლოგია
რედ.
Advertisement