ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კენანი 10 არის მეათე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: კენანი. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ უაიზმენი, ხოლო მხატვარი — პეპე ლარასი. კომიქსი გამოიცა 2016 წლის 27 იანვარს, Marvel-ის მიერ.

გრძელდება კელებ დიუმის კლონთა ომებში მონაწილეობის პირველი დღეები. ბილაბას პადავანი და კლონები მიჰყავს მაიგიტოს ბრძოლაში. სეპარასტი გენერლები სირი და გრივუსი ელიან...

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲞᲘᲠᲕᲔᲚᲘ ᲡᲘᲡᲮᲚᲘ
ნაწილი IV

უკმაყოფილების დროა. ჯედაების ორდენის განადგურებიდან და რესპუბლიკის დაცემიდან თხუთმეტი წლის შემდეგ იმპერატორი გალაქტიკას მკაცრად მართავს. ამბოხებულები საპასუხო დარტყმის განსახორციელებლად გაერთიანდნენ.

მათ შორის არის ყოფილი პადავანი ჯედაი კელებ დიუმი, რომელიც ახლა თავს კენან ჯარუსს უწოდებს, ყოფილი თანამზრახველის ძიებისას დაჭრილია და გონებას კარგავს, ამავე დროს კი იხსენებს პადავანობის დროის პირველ მისიებს ოსტატ ჯედაი დეპა ბილაბასთან ერთად.

პლანეტა კალერზე სეპარატისტების ძიებაში ჯედაები შეუერთდნენ კლონთა ჯგუფს, სარდლობას კი ამ დროს სეპარატისტების არმია უტევს. კელებს გულმოდგინედ სურს ბრძოლაში მონაწილეობა, თუმცა, მტრის მხრიდან დარტყმისას ეცემა და მას იცავს მამაცი კლონი სყტენსი. სეპარატისტების დამარცხების შემდეგ რაზმი შემდეგი მისიის შესასრულებლად მაიგიტოზე გადადის. მათ ჯერ არ იციან, რომ იქ გენერალი გრივუსი ელოდებათ....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • გარე რგოლის ტერიტორიები
    • ალბარიოს სექტორი
      • მაიგიტოს სისტემა
        • მაიგიტო
          • მაგიდა მთა მეექვსე ბანაკი (პირველი გამოჩენა)
          • სამხრეთული მაგიდა მთები (პირველი გამოჩენა)
    • კალერის სისტემა
      • კალერი
        • პლატო
          • პლატოს მედცენტრი

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg კენანი (2015) #10 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. Helmet Collection logo small.png ვარსკვლავური ომები: ჩაფხუტების კოლექცია 15 (Helmets: In Pictures) განსაზღვრავს, რომ კომიქსში კენანი 10 მოვლენები ვითარდება მაიგიტოს მეოთხე ბრძოლამდე რამდენიმე თვით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ბრძოლა მოხდა იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე.
  3. კომიქსის კენანი 6 მიხედვით მისია კალერზე ექცევა ძალების შეკრების და ჯედაის გზის შუალედში. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში იმპერიის დღე (რომელიც წინ უსწრებს ძალების შეკრებას) და ჯედაის გზაში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბ. ეს ნიშნავს, რომ მისია კალერზე, ნაჩვენები პროლოგში, შესრულდა იავინის ბრძოლამდე 4 წლით ადრე.

ბმულები[]

SW - Kanan series logo.png
უკანასკნელი პადავანი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
პირველი სისხლი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
კრებულები 1 · 2 · ანთოლოგია
რედ.
Advertisement