ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კენანი 3 არის მესამე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: კენანი. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ უაიზმენი, ხოლო მხატვარი — პეპე ლარასი. კომიქსი გამოიცა 2015 წლის 10 ივნისს, Marvel-ის მიერ.

ჯედაების ორდენი დაშლილი ან განადგურებულია! რესპუბლიკა დაეცა! კელებ დიუმი იხსენებს გალაქტიკური იმპერიის ბნელ დროს!

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი I, ნაწილი III
ᲣᲙᲐᲜᲐᲡᲙᲜᲔᲚᲘ ᲞᲐᲓᲐᲕᲐᲜᲘ

გალაქტიკური იმპერიის დაბადების დროა. ბოროტმა იმპერატორმა პალპატინმა გალაქტიკა დაიპყრო და იმპერიელ კლონ სამხედროებს დაავალა მშვიდობის დამცველი ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲝᲠᲓᲔᲜᲘᲡ განადგურება.

ნორჩი ჯედაი ᲙᲔᲚᲔᲑ ᲓᲘᲣᲛᲘ ახლა უსაფრთხო ვერსად იქნება, ვინაიდან იმპერიელი სამხედროები ეძებენ. კალერან კასმირისგან ხომალდის მოპარვით კელები ცდილობს კორუსანტზე, ჯედაების ტაძარში მოხვედრას, თუმცა იქ იმპერიელი მებრძოლები ხვდებიან.

კელები ვერსად გაიქცევა და უნდა ისწავლოს, როგორ დამალოს ჯედაის წარსული და საკუთარი თავი გაწვრთნას, თუკი გადარჩენა სურს....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

  • მცველი დროიდი (ყუთში)
    • სერია IG (ყუთში)
      • მცველი და აღმასრულებელი დროიდი IG-RM (ყუთში)

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg კენანი (2015) #3 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზეშენახული ვერსიის ბმული
  2. მოვლენები კომიქსში კენანი 3 წინა გამოშვების მოვლენებიდან მცირე ხანში ვითარდება. წინა გამოშვებაში ნაჩვენებია ობი-ვან კენობის გზავნილი. იგი მას იწერს სითების შურისძიების დროს. ფილმში მოვლენები, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 19 წელს. ეს ნიშნავს, რომ კენანის მესამე გამოშვებაში მოვლენები ვითარდება სითების შურისძიებიდან მცირე ხანში, ანუ იავინის ბრძოლამდე 19 წელს.

ბმულები[]

SW - Kanan series logo.png
უკანასკნელი პადავანი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
პირველი სისხლი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
კრებულები 1 · 2 · ანთოლოგია
რედ.
Advertisement