ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კენანი 6 არის მეექვსე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: კენანი. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ უაიზმენი, ხოლო მხატვარი — ჯაკოპო კამანი. კომიქსი გამოიცა 2015 წლის 23 სექტემბერს, Marvel-ის მიერ.

ამბოხებულთა დროის ამბავი! უკვე პადავანობის შემდეგ, უფროსი კენანი აღმოჩნდა პლანეტა კალერზე...კვლავ შეაწუხებს მისი, როგორც კელებ დიუმის, წარსული?

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი I, ნაწილი VI
ᲣᲙᲐᲜᲐᲡᲙᲜᲔᲚᲘ ᲞᲐᲓᲐᲕᲐᲜᲘ

ღალატის დროა. წლებია გასული, რაც კანცლერმა პალპატინმა გასცა ᲑᲠᲫᲐᲜᲔᲑᲐ 66, გაანადგურა მშვიდობის დამცველი ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲝᲠᲓᲔᲜᲘᲡ და იმპერატორი გახდა.

მას შემდეგ იმპერატორი გალაქტიკას მკაცრად მართავს, ხოლო ამბოხებულთა მცირე ჯგუფები თავისუფლებისთვის იბრძვიან. ერთ-ერთი ასეთი ჯგუფი თავშესაფარია ᲙᲔᲜᲐᲜ ᲯᲐᲠᲣᲡᲘᲡᲗᲕᲘᲡ, იდუმალი ყოფილი ჯედაი კელებ დიუმისთვის, რომელმაც მასწავლებელი პლანეტა ᲙᲐᲚᲔᲠᲖᲔ დაკარგა.

ახლა, კალერზე ამბოხებულ თანამოაზრეებთან ერთად დაბრუნებულ კენანს ეწვევიან წარსულის აჩრდილები, რომლებიც აწმყოს ხვდებიან....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ლოთ-კატა (მხოლოდ ხსენება)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • მისია კალერზე (პირველი გამოჩენა)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg კენანი (2015) #6 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. კენანი 6 შეიცავს სცენას, რომლის მიხედვით ჩანს, რომ აჩრდილი ეკიპაჟი ფულკრუმს იცნობს. ეს ნიშნავს, რომ მოვლენები ვითარდება ძალების შეკრების შემდეგ. თუმცა, ვინაიდან ეზრა ბრიჯერს ჯერ არ აქვს სინათლის მახვილი, ვასკვნით, რომ მოვლენები წინ უსწრებს ჯედაის გზა. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი გვითითებს, რომ იმპერიის დღე (რომელიც ძალების შეკრებას წინ უსწრებს) და ჯედაის გზა ასახავენ იავინის ბრძოლამდე 4 წელს მომხდარ მოვლენებს, რაც ნიშნავს, რომ კომიქსში კენანი 6 მოვლენები ამავე წელს ვითარდება.

ბმულები[]

SW - Kanan series logo.png
უკანასკნელი პადავანი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
პირველი სისხლი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
კრებულები 1 · 2 · ანთოლოგია
რედ.
Advertisement