ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კენანი 7 არის მეშვიდე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: კენანი. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ უაიზმენი, ხოლო მხატვარი — პეპე ლარასი. კომიქსი გამოიცა 2015 წლის 28 ოქტომბერს, Marvel-ის მიერ.

კენანის, როგორც პადავანის, ᲣᲙᲐᲜᲐᲡᲙᲜᲔᲚᲘ თავგადასავალი ვიხილეთ...ახლა კი დავუბრუნდებით მის ᲞᲘᲠᲕᲔᲚ თავგადასავალს! იხილეთ კელებ დიუმის პირველი ნაბიჯები კლონთა ომებში!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲞᲘᲠᲕᲔᲚᲘ ᲡᲘᲡᲮᲚᲘ
ნაწილი I

ღალატის ეპოქაა. რესპუბლიკა კანცლერ პალპატინის ᲑᲠᲫᲐᲜᲔᲑᲐ 66-ით ᲠᲐᲘᲜᲓᲘ ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ განადგურების შემდეგ დაეცა. ახლა, როგორც იმპერატორი, პალპატინი გალაქტიკას მყარად მართავს საკუთარი წესებით.

ამბოხებულები საპასუხო დარტყმის განსახორციელებლად გაერთიანდნენ. მათ შორის არის ყოფილი პადავანი ჯედაი კელებ დიუმი, რომელიც ახლა თავს ᲙᲔᲜᲐᲜ ᲯᲐᲠᲣᲡᲡ უწოდებს. ის და მისი ამბოხებული თანამზრახველები დაბრუნდნენ პლანეტა ᲙᲐᲚᲔᲠᲖᲔ, სადაც კენანმა თავისი მასწავლებელი წლების წინ დაკარგა.

კენანის წარსული თავს ახსენებს როდესაც იგი ეძებს ყოფილ თანამზრახველ ჯანუს კასმირს, რომელმაც, როგორც ფიქრობს, მოიპარა ამბოხებულებისთვის აუცილებელი მარაგი. ძიებისას იგი დაჭრილია ტეპუსკის [sic] მიერ, შემდეგ კი გონებას კარგავს, ხოლო მისი პადავანური წარსულის აჩრდილები ამასობაში გარს ეხვევიან....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • კლონთა ომები
    • ჰარუუნ-კალის ბრძოლა (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
    • დაბომბვა ჯედაების ტაძარში (პირველი გამოჩენა)
    • კალერის დაპყრობა (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
  • მისია კალერზე

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg კენანი (2015) #7 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. Helmet Collection logo small.png ვარსკვლავური ომები: ჩაფხუტების კოლექცია 15 (Helmets: In Pictures) განსაზღვრავს, რომ კომიქსში კენანი 10 მოვლენები ვითარდება მაიგიტოს მეოთხე ბრძოლამდე რამდენიმე თვით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ბრძოლა მოხდა იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე. ამრიგად, ამ კომიქსში მოვლენები კენანის #10 გამოშვებამდე ვითარდება.
  3. კომიქსის კენანი 6 მიხედვით მისია კალერზე ექცევა ძალების შეკრების და ჯედაის გზის შუალედში. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში იმპერიის დღე (რომელიც წინ უსწრებს ძალების შეკრებას) და ჯედაის გზაში მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბ. ეს ნიშნავს, რომ მისია კალერზე, ნაჩვენები პროლოგში, შესრულდა იავინის ბრძოლამდე 4 წლით ადრე.

ბმულები[]

SW - Kanan series logo.png
უკანასკნელი პადავანი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
პირველი სისხლი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
კრებულები 1 · 2 · ანთოლოგია
რედ.
Advertisement