FANDOM

Premium-Eras-canon
სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დიუმი (მრავალმნიშვნელოვანი).

კენან ჯარუსი, მანამდე კელებ დიუმი, იყო ძალისადმი მგრძნობიარე რაინდი ჯედაი, რომელიც გადაურჩა ბრძანება 66-ს კლონთა ომების პერიოდში. კალერზე იგი შეხვდა კონტრაბანდისტ ჯანუს კასმირს, რომელმაც ასწავლა, როგორ გადარჩენილიყო. კელებმა დაივიწყა თავისი, როგორც ჯედაების პადავანის წარსული და სინათლის მახვილი ჩაანაცვლა ბლასტერით. ტვი'ლეკ ჰერა სინდულასთან გორსის კონფლიქტისას მუშაობის შემდეგ ჯარუსი შეუერთდა მის აჯანყებულთა გუნდს.

მოგვიანებით კენანს ჰერა შეუყვარდა. მას შემდეგ, რაც აჯანყებულებს შეუერთდა ძალისადმი მგრძნობიარე კიდევ ერთი წევრი, ეზრა ბრიჯერი, კენანი მის მასწავლებლად იქცა, თუმცა, თავად ჯერ პადავანად ითვლებოდა. მუსტაფარზე გრანდ-ინკვიზიტორთან შეტაკების შემდეგ, მიხვდნენ რა, რომ დიდი მასშტაბის აჯანყებაში მონაწილეობდნენ, ისინი შეუერთდნენ ჯგუფ "ფენიქსს". მალაქორზე განხორციელებული მისიისას კენანი დააბრმავა ყოფილმა სითმა, მოლმა. თვეების განმავლობაში ჯარუსი მიმალული იყო, მოგვიანებით კი აღადგინა კავშირი ძალასთან და იდუმალი ბენდუს მეშვეობით — ბრიჯერთანაც.

თვალებახილული ჯარუსი და აჯანყებულები განაგრძობდნენ სხვადასხვა მისიით მოგზაურობას. აღსანიშნავია შეტაკება გრანდ-ადმირალ თროუნთან და მოლთან, რომლებიც ცდილობდნენ ბრიჯერის იმპერიის მხარეს მოქცევას და ობი-ვან კენობის განადგურებას. საკუთარ თავში კვლავ დარწმუნებული ჯარუსი მანდალორელ საბინ რენს ასწავლიდა სინათლის მახვილის გამოყენებას და ეხმარებოდა მანდალორელთა აჯანყებაში. იმპერიასთან დაპირისპირების დაწყების შემდგომ კენანი და მისი გუნდის წევრები დაბრუნდნენ ლოთალზე, რომელთანაც ბევრი რამ აკავშირებდათ.

ჯარუსი დაიღუპა იავინის ბრძოლამდე ერთი წლით ადრე, ლოთალზე, როდესაც გუბერნატორ არინდა პრაისის ბრძანებით მოსიარულედან ესროლეს პოდს, რომელზეც იმყოფებოდა ჰერა სინდულა, რომლის გადარჩენას, თავის მხრივ, კენანი ცდილობდა. ამრიგად, ჯედაიმ საკუთარი თავი შესწირა მეგობრების გადარჩენას. დაღუპვის შემდეგ კენანი იქცა კოსმოსური ძალის ნაწილად და ჩნდებოდა დიუმის, დიდი ლოთ-მგლის სახით. ჯარუსისგან ჰერას ეყოლა შვილი, ჯეისენი.

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ილუსტრირებული ცნობარი
  2. 2.0 2.1 2.2 ახალი განთიადი
  3. 3.0 3.1 Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ჯედაის ღამე"
  4. Star Wars Rebels Acme Character Keys
  5. ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: პირისპირ
  6. 6.0 6.1 6.2 Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "აპარატი აჩრდილში"
  7. 7.0 7.1 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ნაბიჯები წყვდიადში
  8. 8.0 8.1 კენანი 1
  9. კენანი 3
  10. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ორი მზე"
  11. ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ლოთალის ალყა
  12. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "აჯანყების სახელით"
  13. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "დიუმი"
  14. კენანი 7
  15. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "აჯანყებულთა იერიში"
  16. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ბნელი მახვილის გამოცდები"