ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კვლავ აღდგენილი დროიდები არის ორი ნაწილისგან შემდგარი პუბლიკაცია StarWars.com-ის ბლოგებში. 2003 წელს აბელ გ. პენიას და რიჩ ჰენდლის მიერ ჩაფიქრებული ეს მასალა საბოლოოდ გამოქვეყნდა ათი წლის შემდეგ[1]: პირველი ნაწილი — 2013 წლის 13 ივნისს[2], ხოლო მეორე — 2013 წლის 5 ივლისს.[3]

სტატიაში განხილულია C-3PO-ს და R2-D2-ის თავგადასავლები ახალი იმედის და იმპერიის საპასუხო დარტყმის შუალედში, რაც პირველად მოთხრობილია კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დროიდები, Nelvana-ს 1985–1986 ტელესერიალში ვარსკვლავური ომები: დროიდები: R2-D2-ის და C-3PO-ს თავგადასავლები და Dark Horse Comics-ის 19941997 წლების კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დროიდები. წყაროების სახით აგრეთვე გამოიყენება C-3PO: ოქროსფერი დროიდის მოთხრობები და პერსონაჟების ახალი ძირითადი ცნობარი.[2]

სტატიაში პენიამ და ჰენდლიმ პირველად ახსენეს თემები, რომლებიც ვარსკვლავური ომების ლეგენდების ნაწილს წარმოადგენენ — მანამდე უცნობი რასა, კოსმოსური ხომალდი და პერსონაჟების სახელები. აგრეთვე დეტალურად არის განხილული დროიდების ყოველი შემდგომი პატრონი.[2] ახალი მასალის ნაწილი, როგორიც არის სონკო ფრომი, თავდაპირველად გამოჩნდა ესპანეთში Plaza Joven-ის მიერ ექსკლუზიურად გამოცემულ წიგნში დროიდები.[4] კვლავ აღდგენილი დროიდები აგრეთვე განიხილავს დროიდების თავგადასავლების კავშირს ვარსკვლავური ომების სხვა ლიტერატურულ ნამუშევრებთან — მაგალითად, 1992 წლის საბავშო რომანთნ დართ ვეიდერის ხელთათმანი.[2] დეტალურად არის მიმოხილული მანამდე ცნობილი მოვლენებიც — მაგალითად, ბლოგის პირველ ნაწილში ლოკის მობრუნებულებს პირველად ახსენებენ როგორც მეკობრეთა იმ რაზმს, რომელიც „ტანტივი IV“-ს მარამირის სისტემაში დაესხა და გამოიწვია ის, რომ ალდერაანულმა კორვეტმა დროიდებმა მიატოვა.[2]

სტატიის პირველ ნაწილში აგრეთვე ნახსენებია, რომ კომიქსების მოვლენათა განვითარება ხდება სერიალის მოვლენებამდე.[2] თავდაპირველად პენია და ჰენდლი თვლიდნენ, რომ ყოველივე პირიქით იყო და კომიქსები უკვე სერიალის შემდგომ მოვლენებს ასახავდნენ, მაგრამ პენიამ ქრონოლოგია განიხილა Jedi Council-ის ფორუმის მონაწილეებთან და ეს გადაწყვეტილება შეცვალა.[1][4] აუცილებელი იყო ზოგიერთი ცვლილების შეტანაც, რაც მოხდა სტატიების გამოქვეყნებამდე მცირე ხნით ადრე.[1] მეორე ნაწილში აგრეთვე დადასტურდა MyComyc-ის საბოტირებული დროიდი და არასასიამოვნო გასეირნების სტატუსი იმდროინდელ კანონში.[3] 2022 წელს სტატიები ონლაინ-სივრციდან ამოიღეს.

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

DroidsLogo.png
ეპიზოდები 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · დიდი ჰიპი
კრებულები მეკობრეები და პრინცი · დამალული პლანეტის განძი · ევოკების და დროიდების თავგადასავლების საათი · ვარსკვლავური ომები: ანიმაციური თავგადასავლები: დროიდები
წიგნები დროიდების თავგადასავალი: დაკარგული პრინცი · თეთრი ალქაჯი · ტარნუნგელი მეკობრეები · გაქცევა საზარელი ხომალდიდან
Dragon Books: თეთრი ალქაჯი · გათავისუფლებული "ტრაიგონი" · გაქცევა საშინელებისკენ · რბოლა ფინიშამდე · დროიდები: მომავლის გასაფერადებელი წიგნი · R2-D2-ის ვიქტორინების წიგნი და C-3PO-ს თავსატეხების წიგნი
კომიქსები Marvel: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · ანთოლოგია (რბილი ყდა) · ანთოლოგია (მაგარი ყდა)
Dark Horse: თავგადასავლები კალარბაზე: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
არტუს თავისუფალი დღე · სპეციალური გამოშვება 1 · რბილყდიანი კრებული ·
ამბოხება: 1 · 2 · 3 · 4 · რბილყდიანი კრებული ·
ამბოხების დრო: 1 · 2 · 3 · 4 · რბილყდიანი კრებული · Apple Jacks · პროტოკოლისთვის მიუღებელი · Omnibus · ეპიკური კოლექცია
MyComyc: ტრაიგონ I-ის განეიტრალება · გატაცებული კია · გატაცებული ხომალდი · საბოტირებული დროიდი · არასასიამოვნო გასეირნება · საიდუმლო დისკი · ღრუბელი
მულტიმედია სათამაშოების ხაზი · ბარათები · ვიდეოთამაში · In Trouble Again · კვლავ აღდგენილი დროიდები
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement