ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

კლონი სამხედროს ჯავშანი, იგივე კლონის ჯავშანი ან პირველი თაობის ჯავშანი, იყო ჯავშანი, რომელსაც გალაქტიკური რესპუბლიკის კლონი სამხედროები იყენებდნენ კლონთა ომების დროს. კამინოანი მჭედლების მიერ შემუშავებული კლონების ჯავშანი შედგებოდა ფორმაზე მორგებული პლასტოიდური ფირფიტებისგან, რომლებიც დამაგრებული იყო შავი ფერის ჰიდროკოსტიუმზე. იგი უძლებდა სხვადასხვა დაზიანებას, წნევას, სიცხესა თუ ორთქლს, მაგრამ არა — ლაზერის გასროლას. ჯავშანის სტანდარტიზაცია და სწრაფი წარმოება უფრო მეტად გაიზარდა კლონი ჯარისკაცების ჯენგო ფეტის როგორც გენეტიკური ნიმუშის დნმ-ით გამრავლებული კლონების გამოჩენასთან ერთად.

ჯავშნის პირველი ვარიანტი იყო I ფაზის კლონი სამხედროს ჯავშანი. მის დიზაინში ომის მსვლელობისას ცვლილებები შეიტანეს — ფირფიტები უფრო მსუბუქი, მაგრამ უფრო გამძლე გახდა. პირველი ფაზის შემდეგ შეიქმნა II ფაზის კლონი სამხედროს ჯავშანირესპუბლიკის დიადი ჯარის რიგებში ფართოდ გავრცელებული. ამ დროისთვის ჯავშნის სხვა ვარიანტები შემუშავდა სპეციალური დანიშნულების სამხედროებისთვის. ასეთი იყო რესპუბლიკის ელიტური კომანდოების რეკ-სამხედროების ჯავშანი, კლონი კომანდოების კატარნის კლასის კომანდოების ჯავშანი და კლონი აკვალანგისტი სამხედროების კლონის საყვინთავი ჯავშანი.

გალაქტიკური იმპერიის აღზევებასთან ერთად ახალი რეჟიმის დროს კლონი სამხედროების ჯავშანზე უარი ითქვა. მას ჩაენაცვლა იმპერიელ მოიერიშეთა ჯავშანი. თუმცა, კლონი ვეტერანები ძველ ჯავშანს კლონთა ომების დასრულებიდან წლების განმავლობაში კვლავ ატარებდნენ, ხოლო დაქირავებული მეომრები და მეკობრეები ფირფიტებს აგროვებდნენ ნადავლის სახით. კლონთა ჯავშანი კვლავ მოთხოვნადი იყო გალაქტიკური სამოქალაქო ომის დასრულების შემდეგ. პირველი ორდენიმოიერიშეთა ჯავშნები ეფუძნებოდა ამ დიზაინს. ამას მოჰყვა სითი სამხედროების ალისფერი ჯავშნები. მათში შეიმჩნეოდა კლონი სამხედროების ჯავშნის დიზაინის ელემენტები, მაგალითად — T-ის ფორმის გასახედი.

იმპერიელთა და პირველი ორდენის მიერ ჯავშნის გამოყენებამ დაცვის ეს საშუალება აქცია ერთგვარი ფაშიზმის სიმბოლოდ. მიუხედავად ამისა, კლონთა და მოიერიშეთა ჯავშნების გავლენამ სამხედროები და იმპერიელი მოიერიშეები აქცია გალაქტიკაში სამხედრო ძალების ერთ-ერთ ცნობად სიმბოლოდ.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

  • Lego.svg LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: აღნიშნეთ სეზონირაც მსურს სიცოცხლის დღეს
  • Lego.svg LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: აღნიშნეთ სეზონიგოგრების პარტია

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. სრული ვარსკვლავური ომები
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 StarWars-DatabankII.png კლონი სამხედროს ჯავშანი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  3. სეპარატისტების აღზევება
  4. რესპუბლიკის მარცხი
  5. 5.0 5.1 5.2 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში
  6. StarWars.com Encyclopedia კლონი სამედროები Encyclopedia-ში (შიგთავსი მოძველებულია ; შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ კლონი სამხედროების სიმაღლე შეადგენდა 1.83 მეტრს, რაც ნიშნავს, რომ ჯანშნის სიმაღლეც ასეთივე იყო.
  7. FFG.png ომის მექანიზმები Fantasy Flight Games-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
  8. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  9. დართ ვეიდერი (2017) 1
  10. დართ ვეიდერი (2017) 13
  11. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებისაიდუმლო ტვირთი
  12. Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიძველი რესპუბლიკის რელიკვიები
Advertisement