ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"არ მოსწონხარ."
"ვწუხვარ."
"არც მე მომწონხარ."
―კორნელიუს ევაზანის და ლუკ სკაიუოკერის საუბარი[წყარო]

ექიმი კორნელიუს ევაზანი, იგივე მილვეინელი დამსახიჩრებელი, იყო ადამიანი პლანეტა ალსაკანიდან. ჩანდა, რომ მას ექნებოდა კარგი სამედიცინო კარიერა, თუმცა მას შემდეგ, რაც საკუთარ პაციენტებზე დაიწყო ექსპერიმენტების ჩატარება და უამრავი კლიენტი დაასახიჩრა, მის სახეს ასეთივე გზით მოექცა ჯილდოზე მონადირე. ევაზანი გადაარჩინა პონდა ბაბამ. მოგვიანებით კორნელიუსი ჯაბა დესილიჯიკ ტიურეს იმპერიაში გაერთიანდა და კონტრაბანდულად დაიწყო აკრძალული სპაისის გავრცელება.

იავინის ბრძოლადე ევაზანი და ბაბა ტატუინზე იყვნენ მოს-აიზლის კანტინის კლიენტები. როდესაც მთვრალ მდგომარეობაში მყოფმა ბაბამ სცადა ლუკ სკაიუოკერის გამოწვევა, ევაზანმა კიდევ უფრო გაამწვავა კონფლიქტი, რაშიც ჩაერია ობი-ვან კენობიც. მეკობრეებმა ამოიღეს ბლასტერული იარაღი, მაგრამ ობი-ვანმა გამოიყენა სინათლის მახვილი. ევაზანი დაიჭრა, ხოლო ბაბამ მარჯვენა თათი დაკარგა. მოგვიანებით ევაზანმა პლასტიკური ქირურგიის მეშვეობით წარუმატებლად სცადა თათის დამაგრება.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. StarWars-DatabankII.png ექიმი კორნელიუს ევაზანი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 ვარსკვლავური ომების პერსონაჟების ენციკლოპედია: განახლებული და გაფართოებული
  3. 3.0 3.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი
  4. კორნელიუს ევაზანის თვალების ფერი ახალ იმედში არის ზომიერი ტონალობის, ხოლო მსახიობ ალფი კერტისის ორიგინალურ სამსახიობო დოსიეში (იხ. აქ, აგრეთვე იხ. სრული სტატია, შენახული ვერსიის ბმული) მითითებულია, რომ მსახიობის თვალები ქარვისფერია. ამიტომ, წინამდებარე სტატიაში აღნიშნულია ეს ფერი.
  5. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიუგზო-უკვლოდ დაკარგული
  6. ნაძირლები და ბოროტები: გალაქტიკის ყველაზე საშიში დამნაშავეების საქმეები
  7. 7.0 7.1 დოქტორი აფრა (2016) 20
Advertisement