ეს სტატია აღწერს საკითხს, რომელიც ითვლება კანონიკურად.

[7] |masters= |apprentices=}}

"ჯედაი არ ვარ, მაგრამ ძალას ვიცნობ."
―მაზ კანატა[წყარო]

მაზ კანატა იყო ძალისადმი მგრძნობიარე ჰუმანოიდი, რომელიც დაიბადა პირველ ორდენსა და წინააღმდეგობის შორის ცივ ომამდე ათასწლეულით ადრე. ცხოვრობდა რა უძველეს სასახლეში, პლანეტა ტაკოდანაზე, ცნობილი იყო როგორც მეკობრეთა დედოფალი", ვინაიდან მის სასახლეში იკრიბებოდნენ კონტრაბანდისტები, რომლებიც პატივს სცემდნენ კანატას ანტისაომარ და ანტიპოლიტიკურ განწყობას. საუკუნეების განმავლობაში მაზი მოგზაურობდა გალაქტიკაში და აგროვებდა ანტიკვარიატს და სხვადასხვა წვრილმანს. ერთ-ერთი ასეთი იყო ლუკ სკაიუოკერის კუთვნილი სინათლის მახვილი, რომელიც მანამდე ენეკინ სკაიუოკერს ეკუთვნოდა.

ენდორის ბრძოლაში იმპერიის დამარცხებიდან 30 წლის შემდეგ კონტრაბანდისტმა ჰან სოლორეი მიიყვანა კანატას სასახლეში. მან მიიქცია მაზის ყურადღება და მისგან მიიღო სინათლის მახვილი. თავდაპირველად გოგონამ უარი თქვა მის მიღებაზე, ვინაიდან ძალასთან კავშირს გრძნობდა და არ სურდა თავის მომავალთან შეჯახება, მაგრამ მოიერიშეთა თავდასხმისას სასახლე განადგურდა, ხოლო რეი ტყვედ აიყვანეს, ამიტომ კანატამ მახვილი ფინს გადასცა.

გამოჩენები

არაკანონიკური გამოჩენები

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 ვარსკვლავური ომების პერსონაჟების ენციკლოპედია: განახლებული და გაფართოებული
  2. ენციკლოპედია ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განმარტავს, რომ მაზ კანატა დაიბადა ჰოსნიანის კატაკლიზმამდე 1007 წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეს უკანასკნელი მოვლენა მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წლის შემდეგ, ამიტომ აშკარაა, რომ მაზ კანატას დაბადების წელია 973 იბ.
  3. StarWars-DatabankII.png მაზ კანატა Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  4. 4.0 4.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება
  5. StarWars.com მაზ კანატა, ხელით ნახატი StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. ვარსკვლავური ომები: კონტრაბანდისტის ცნობარი
  7. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება