ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

მაიკ დეოდატო უმცროსი (ნამდვილი სახელი და გვარი დეოდატო ტაუმატურგო ბორხეს ფილიო, 23 მაისი, 1963) არის ბრაზილიელი კომიქსების მხატვარი, რომელიც მუშაობდა როგორც კონტურის გრაფიკოსი Dark Horse-ის კომიქსზე გაკოტრებული და არა განიარაღებული.

დეოდატო აგრეთვე მუშაობდა Marvel Comics-ის სერია დამხობილი ვეიდერის პირველ[1] და ვარსკვლავური ომების მესამე[2] და მეხუთე[3] გამოშვებებზე. შექნა სიუჟეტური განვითარება მომასწავებლის უკანასკნელი გაფრენის ოთხი გამოშვების ძირითადი გარეკანები და მათი ვარიანტები, ისევე, როგორც პირველი გამოშვებისთვის სერიიდან ვარსკვლავური ომები და ხუთივე გამოშვებისთვის მისი მეექვსე სიუჟეტური განვითარებიდან. მას ეკუთვნის გარეკანი, შექმნილი გამოშვებისთვის ძალის გამოღვიძება — ადაპტაცია 3[4], ისევე, როგორც სხვა გამოშვებების გარეკანების ვარიანტები (მათ შორის — პო დემერონის და დამსხვრეული იმპერიის გამოშვებებისთვის).

ვარსკვლავური ომების ბიბლიოგრაფია[]

გარეკანების მხატვარი[]

კონტურის მხატვარი[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 ვარსკვლავური ომები: დამხობილი ვეიდერი #1. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 7, 2020.
  2. 2.0 2.1 ვარსკვლავური ომები #13. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 18, 2018.
  4. "სამოქალაქო ომი II" მთელ გალაქტიკას მოიცავს Marvel-ის 2016 წლის აგვისტოს შეთავაზებულ გამოშვებებში (2016-05-17). cbr.com. Comic Book Resources. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 2, 2018.
  5. ვარსკვლავური ომები #1 (შეზღუდული გამოცემა, მაიკ დეოდატოს ვარიანტი). forbiddenplanet.com. ForbiddenPlanet.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო December 10, 2015.
  6. ვარსკვლავური ომები: ლენდო #5 (5-დან), დეოდატოს ვარიანტი. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 19, 2020.
  7. დამსხვრეული იმპერია #1, გარეკანების ექსკლუზიური ვარიანტები (2015-08-05). theforce.net. TheForce.net. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო April 12, 2016.
  8. მოგზაურობა ძალის გამოღვიძებამდე #3 (4-დან), დეოდატოს ვარიანტი. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 19, 2020.
  9. ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი #1, კომიქსის გარეკანის ვარიანტი ხელმისაწვდომია Emerald City Comicon 2016-ზე (2016-04-01). jedinews.co.uk. Jedi News. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო April 11, 2016.

ბმულები[]

სხვა ენებზე

Advertisement