FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია ტელესერიალი. იხილეთ აგრეთვე სხვა მნიშვნელობები.
Yoda icon შენ მომავალს ხედავ.
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი ტელესერიალი. სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.
"ვარსკვლავური ომები დიდი სამყაროა და Disney-ს ახალი ნაკადოვანი სერვისი გვაძლევს შესანიშნავ საშუალებას, გიამბოთ ამბბი, რომელიც მრავალ თავს მოიცავს."
―ჯონ ფავროს ელექტრონული წერილი The New York Times-თან, ნაწყვეტი[წყარო]

მანდალორელი[7] არის მხატვრული ტელესერიალი ვარსკვლავური ომების მიხედვით, რომელზეც ამჟამად მუშაობს Lucasfilm. ეს სერიალი, რომელიც 2019 წლის ბოლოს ექსკლუზიურად გამოვა[8] Disney+-ზე, აღწერს ჯედაის დაბრუნებიდან დაახლოებით ხუთი წლის შემდეგ მიმდინარე მოვლენებს. სერიალის ეპიზოდების სცენარის ავტორი და აღმასრულებელი პროდიუსერი არის ჯონ ფავრო[3]. გადაღება დაიწყო 2018 წლის ოქტომბერში. რეჟისორებს შორის არიან დეივ ფილონი (პირველი ეპიზოდი), ისევე, როგორც დებორა ჩაუ, რიკ ფამუივა, ბრაის დალას ჰოვარდი და ტაიკა ვაიტიტი.[4]

სიუჟეტის შეჯამება

ჯანგო და ბობა ფეტების ისტორიების შემდეგ ვარსკვლავური ომების სამყაროში ჩნდება კიდევ ერთი მებრძოლი. მანდალორეის მოვლენები მიმდინარეობს იმპერიის დამხობის შემდგომ, პირველი ორდენის აღმოცენებამდე. ჩვენ ვიხილავთ ეული მონადირის რთულ ცხოვრებას გალაქტიკის შორეულ კუთხეებში, ახალი რესპუბლიკისგან შორს....[7]

წარმოება

"ვინაიდან სცენარის დიდი ნაწილი დავწერე, ჩვენზე მოვარგე და ისე, რომ ჰქონოდა მასშტაბი ვარსკვლავური ომების პირველი ფილმის, რომელიც შედარებით დაბალბიუჯეტიანი იყო, მიუხედავად გამაოგნებელი ეფექტებისა."
―ჯონ ფავრო[წყარო]

სერიალის წარმოების შესახებ 2017 წლის 9 ნოემბერს განაცხადა ბობ აიგერმა.[1] 2018 წლის 10 მაისს, ინტერვიუში ენტონი კარბონისთან, ფილმის სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი პრემიერამდე, ჯონ ფავრომ ახსენა, რომ ვარსკვლავური ომების მიხედვით სერიალის სცენარის ნახევარი ჰქონდა დაწერილი.[9] პრემიერისას, ინტერვიუში დენ კეისისთან (Nerdist) მან დაადასტურა, რომ სერიალის მოქმედება მიმდინარეობდა იავინის ბრძოლიდან შვიდი წლის შემდეგ და ახალ პერსონაჟებს წარადგენდა. ფავრომ აგრეთვე განაცხადა, რომ სერიალზე მუშაობამდე Lucasfilm-ს წარუდგინა შესაძლო სერიალის ოთხი სცენარი[10].

2018 წლის 6 აგვისტოს The New York Times-ში დაიწერა Disney+-ს, Disney-ს ახალი ნაკადოვანი სერვისის შესახებ და დაადასტურა, რომ ფავროს სერიალის ათი ეპიზოდის ბიუჯეტი შეადგენდა დაახლოებით 100 მილიონ აშშ დოლარს. წერილში The New York Times-თან ფავრომ განაცხადა, რომ დისნეის ახალი ნაკადოვანი სერვისით მათ ექნებოდათ რამდენიმეთავიანი ისტორიების თხრობის საშუალება.[11] 2018 წლის 26 ოქტომბერს ცნობილი გახდა, რომ ფილმი, რომლის შესაძლო პერსონაჟი ბობა ფეტი უნდა ყოფილიყო, აღარ გამოვიდოდა, ხოლო Lucasfilm ყურადღებას გადაიტანდა მანდალორელზე.[12]

2018 წლის 13 ნოემბერს ცნობილი გახდა, რომ პედრო პასკალთან მიმდინარეობდა მოლაპარაკებები სერიალში მთავარ როლზე.[13] შემდეგ დღეს, Variety-ს თანახმად, გავრცელდა ინფორმაცია, რომ გუნდს შეუერთდა ჯინა კარანო.[14] 30 ნოემბერს Variety-მ გამოაქვეყნა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მსახიობთა გუნდს ნიკ ნოლტიც დაემატა.[15] 12 დეკემბერს Lucasfilm-მა ოფიციალურად გამოაქვეყნა მსახიობთა სია, რომლითაც დადასტურდა პასკალის, კარანოს და ნოლტის მონაწილეობა და დაემატა ჯანკარლო ესპოსიტოს, ემილი სუოლოუს, კარლ უეზერსის, ომიდ აბტაჰის და ვერნერ ჰერცოგის სახელები.[5] 19 დეკემბერს ცნობილი გახდა, რომ სერიალისთვის მუსიკას დაწერდა შავი ავაზას კომპოზიტორი ლუდვიგ გორანსონი.[16] პირველი სეზონის გადაღება დასრულდა 2019 წლის თებერვალში.[17] ცნობილია, რომ ყოველი ეპიზოდის წარმოება ღირდა 15 მილიონი აშშ დოლარი.[18]

წარმოებისას ფავრომ თავისი Instagram-ის ანგარიშზე გამოაქვეყნა სურათები გადაღებიდან.[19] ვარსკვლავური ომების შემქმნელი ჯორჯ ლუკასი ეწვია გადაღების მოედანს, ფავროსთვის მოულოდნელად.[20] ამონარიდი ჯონის საუბრიდან GQ Middle East-თან: "ერთი რა მითხრა [ჯორჯ ლუკასმა]] — 'გახსოვდეს, ჯონ, ყველა ამბისა და მითის ნამდვილი მაყურებლები არიან მოზარდები', ვინაიდან ჯოზეფ კემპბელის ნამდვილი მიმდევარია."[21] ტაიკა ვაიტიტის თანახმად, სერიალი თავისი განწყობით ახლოს იქნება ვარსკვლავური ომების ორიგინალური ტრილოგიის ფილმებთან.[22] თავის ინტერვიუში რეჟისორმა ახსენა, რომ გადაიღო სცენა 50-60 მოიერიშის მონაწილეობით.[23] იცოდა რა, რომ ვარსკვლავური ომების ფანებს სხვა ელემენტებისადმი ინტერესიც ჰქონდათ, ფავრომ ისინი აიღო სერიალებიდან ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები|კლონთა ომები და აჯანყებულები, ისევე, როგორც ლეგენდების უწყვეტობიდან.[24]

The Mandalorian DF sketch

მანდალორელის ჩანახატი, ავტორი ჯონ ფავრო.

როდესაც გადაღება მიმდინარეობდა მანჰეტენ-ბიჩზე (კალიფორნია), გადამღები ჯგუფის ტექნიკა მოიპარეს, რასაც მოჰყვა გამოძიება.[25][26] ILM-მა ლონდონში შექმნა ფილიალი, ILM TV, რომელიც იმუშავებს ამ და სხვა პროექტების გრაფიკაზე.[27] როგორც პირველად ითქვა კონფერენციის Disney Accelorator დროს,[28] სერიალის სპეციალური ეფექტების შექმნისას გამოყენებულია Epic Games-ის მიერ შემუშავებული ვიდეოთამაშების ძრავა.[29] გადაღება აგრეთვე მიმდინარეობს კალიფორნიაში, საწყობში, რომელსაც იყენებდნენ მოძრაობის დაჭერისთვის.[30]

2019 წლის 2 აპრილს, პირველი სეზონის გამოსვლამდე, Lucasfilm-ს დაუკვეთეს მეორე სეზონის გადაღება.[31] Collider-თან მეფე ლომის კინოვერსიაზე საუბრისას ფავრომ აღნიშნა, რომ წერდა მეორე სეზონის სცენარს და წარმოება დაწყებული იყო.[32]

გამოშვება

სერიალის პირველი ეპიზოდები გამოვა 2019 წლის 12 ნოემბერს.[2] მასთან დაკავშირებული საქონელის გამოვა Triple Force Friday-ს აღსანიშნავად, 2019 წლის 4 ოქტომბერს.[33] ფავრომ, ფილონიმ და მსახიობთა გუნდმა მანდალორელის პანელი წარადგინეს Celebration Chicago-ს ფარგლებში, 2019 წლის 14 აპრილს. ამავე ღონისძიების ფარგლებში დამსწრეებმა იხილეს სერიალის პირველი კადრები.[34] რამდენიმე დღის შემდეგ მსახიობები გამოჩნდნენ გადაცემაში Good Morning America.[35] კიდევ ერთი ნაწყვეტი აჩვენეს Disney-ს D23-ის ფარგლებში.[36]

შემადგენლობა

"შესანიშნავ დროს ვატარებთ ამ საოცრად ნიჭიერ კოლექტივთან მუშაობით და მოხარულები ვართ, რომ სხვებიც ხედავენ, თუ რას ვაკეთებთ."
―ჯონ ფავრო StarWars.com-თან საუბრისას როლების შემსრულებელთა ოფიციალური წარდგენისას[წყარო]
ტიპით 
მსახიობები გუნდი

მსახიობები

გუნდი

ეპიზოდები

სეზონი ეპიზოდი პირველად ეთერში უკანასკნელად ეთერში
პირველი 8 ეპიზოდი[40] 12 ნოემბერი, 2019[2]
მეორე [32]

ბიბლიოგრაფია

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 ლიტლტონი, სინთია (2017-11-09). 'ვარსკვლავური ომების' ახალი ტრილოგია მზადდება რაიან ჯონსონის მონაწილეობით, Disney-ს ნაკადოვან სერვისზე აგრეთვე გამოვა ტელესერიალი. Variety. არქივირებულია ორიგინალიდან, დრო და თარიღი: ნოემბერი 9, 2017. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 9, 2017.
  2. 2.0 2.1 2.2 TwitterLogo @Disney (Disney) Twitter-ზე "ყოველივე დაიწყება 12 ნოემბერს. #DisneyPlus"
  3. 3.0 3.1 3.2 3.3 SWCustom-2011 ჯონ ფავრო იქნება ვარსკვლავური ომების მხატვრული ტელესერიალის აღმასრულებელი პროდიუსერი და სცენარისტი საიტზე StarWars.com
  4. 4.00 4.01 4.02 4.03 4.04 4.05 4.06 4.07 4.08 4.09 4.10 4.11 4.12 4.13 4.14 4.15 4.16 4.17 SWCustom-2011 მანდალორელის პირველი კადრი, ცნობილია რეჟისორები საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  5. 5.00 5.01 5.02 5.03 5.04 5.05 5.06 5.07 5.08 5.09 5.10 5.11 5.12 5.13 5.14 5.15 5.16 SWCustom-2011 პედრო პასკალი არის მანდალორელი საიტზე StarWars.com
  6. SWCustom-2011 SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  7. 7.0 7.1 FacebookIcon ჯონ ფავრო აცხადებს "მანდალორელის" გამოშვების შესახებ. ჯონ ფავრო (ოქტომბერი 3, 2018, 4:17 pm UTC). "#StarWars #TheMandalorian" (ეკრანის ანაბეჭდი)
  8. SWYTlogo მანდალორელის გადაღებები დასრულებული, მეტ ლენტერი საუბრობს კლონთა ომებზე ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე
  9. SWYTlogo პირდაპირი ეთერი სოლოს წითელი ხალიჩიდან! ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე
  10. მარნელი, ბლერ (11 მაისი, 2018). ექსკლუზიური დეტალები ჯონ ფავროს 'ვარსკვლავური ომების' ტელესერიალის შესახებ. nerdist.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, დრო და თარიღი: სექტემბერი 17, 2018.
  11. ბარნსი, ბრუკს. Disney-ს ნაკადოვანი სერვისი აქტიურდება.. nytimes.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, დრო და თარიღი: აგვისტო 6, 2018. წაკითხვის თარიღი: აგვისტო 6, 2018.
  12. ჰოლმსი, ადამ (26 ოქტომბერი, 2018). ბობა ფეტის ფილმი აღარ გამოვა. წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 26, 2018.
  13. ლუსიე, ჟერმენი (13 ნოემბერი, 2018). მანდალორელში მთავარ როლს შეასრულებს პედრო პასკალი სატახტოთა თამაშებიდან. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 13, 2018.
  14. ოტერსონი, ჯო (2018-11-14). ჯინა კარანო უერთდება 'ვარსკვლავური ომების' სერიალ 'მანდალორელს'. Variety. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 14, 2018.
  15. ოტერსონი, ჯო (2018-11-30). 'მანდალორელის' მსახიობებს ემატება ნიკ ნოლტი. Variety. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 30, 2018.
  16. 16.0 16.1 SWCustom-2011 ლუდვიგ გორანსონი დაწერს მუსიკას მანდალორელისთვის საიტზე StarWars.com
  17. ნიუბოლდი, მარკ (16 თებერვალი, 2019). მანდალორელი: გადაღებები დასრულდა!. fanthatracks.com.
  18. ფრანკლინი, გართ (11 ივლისი, 2019). მომოას “იხილე” და “მანდალორელი” მთელი ქონება ღირდა. Dark Horizons.
  19. SWCustom-2011 ჯონ ფავროს სურათები მანდალორელის გადაღებიდან საიტზე StarWars.com
  20. InstagramIcon მანდალორელი. ჯონ ფავრო (ოქტომბერი 19, 2018). წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 20, 2018.
  21. მალელი, უილიამ (25 ივლისი, 2019). აი, რაზე ისაუბრეს ჯონ ფავრომ და ლუკასმა მანდალორელთან დაკავშირებით. GQ Middle East. gqmiddleeast.com.
  22. ტოპელი, ფრედ (4 თებერვალი, 2019). 'მანდალორელის' რეჟისორის ტაიკა ვაიტიტი აცხადებს, რომ 'ვარსკვლავური ომების' პირველი მხატვრული სერიალი ახლოს არის ორიგინალურ ტრილოგიასთან [TCA 2018]. /Film.
  23. დ'ალესანდრო, ენტონი (2019-02-04). ტაიკა ვაიტიტი გადაიღებს 'გალაქტიკის მცველების' მესამე ფილმს?. Deadline. წაკითხვის თარიღი: თებერვალი 5, 2019.
  24. 24.0 24.1 24.2 24.3 SWYTlogo მანდალორელის პანელი - კვირა ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე
  25. უოლტერსი, მაიკ; სტაინერი, ერიკა (24 ოქტომბერი, 2018). პოლიცია იძიებს ქურდობას ვარსკვლავური ომების სერიალის გადაღებისას.. theblast.com.
  26. პარკერი, რაიან (25 ოქტომბერი, 2018). მასშტაბური ქურდობა სტუდიაში, რომელშიც იღებენ ვარსკვლავური ომების ტელესერიალ მანდალორელს. The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com.
  27. Industrial Light & Magic ხსნის ILM TV-ს. ilm.com. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 7, 2018.
  28. 2018 წლის Disney Accelerator-ის ნიმუშების დღე ნაჩვენები იქნება ABCNews.com-ზე. thewaltdisneycompany.com (October 9, 2018).
  29. ნოვატორები. dga.org (გაზაფხული, 2019).
  30. ჩიტვუდი, ადამ (18 აპრილი, 2019). 'მანდალორელის' მსახიობი ჯანკარლო ესპოსიტო აღწერს 'ვარსკვლავური ომების' სერიალში გამოყენებულ ახალ ტექნოლოგიას. collider.com.
  31. მარკი, კრისტოფერ (2 აპრილი, 2019). ექსკლუზივი: Disney+-ზე უკვე მოსალოდნელია ვარსკვლავური ომების მხატვრულ სერიალ მანდალორელის მეორე სეზონი. hnentertainment.co.
  32. 32.0 32.1 ჩიტვუდი, ადამ (12 ივლისი, 2019). ექსკლუზივი: ჯონ ფავრო ამბობს, რომ უკვე წერს სცენარს და იღებს 'მანდალორეს' მეორე სეზონის პირველ სცენებს. Collider.
  33. SWCustom-2011 Triple Force Friday-ს ანონსი საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  34. SWCustom-2011 მანდალორელის პანელის Celebration Chicago-ს ფარგლებში დადასტურება საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  35. 'მანდალორელის' მსახიობები და შემქმნელები აზიარებენ 'ვარსკვლავური ომების' სერიალის დეტალებს. goodmorningamerica.com (19 აპრილი, 2019).
  36. ახლახანს გახდა ცნობილი: აღმოაჩინეთ, როდის გაიმართება D23 Expo 2019-ზე უდიდესი წარდგენები, რომელთა გაცდენა არ შეიძლება. d23.com (6 ივნისი, 2019).
  37. 37.0 37.1 37.2 37.3 ბრეზნიკანი, ენტონი (14 აპრილი, 2019). აი რა მოხდა მანდალორელის საიდუმლო კადრებში. წაკითხვის თარიღი: აპრილი 15, 2019.
  38. InstagramIcon -. ჯონ ფავრო (მარტი 21, 2019). წაკითხვის თარიღი: მარტი 21, 2019.
  39. ბრეზნიკანი, ენტონი (14 აპრილი, 2019). მანდალორელს აღწერენ როგორც კლინტ ისტვუდს ვარსკვლავურ ომებში. წაკითხვის თარიღი: აპრილი 15, 2019.
  40. კაუჩი და მაკმილანი, აარონ და გრეიემ (10 დეკემბერი, 2018). 'მანდალორელი': ჯონ ფავროს მიერ Star Wars Celebration-ზე წარდგენილი Disney+-ის სერიას ნაწყვეტი. The Hollywood Reporter.

ბმულები

StarWarsOpeningLogo
ვარსკვლავური ომების საგა I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
· IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
· VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღმასვლა
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ფილმების უსათაურო სერია უსათაურო ფილმი (2022)
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · უსათაურო ტრილოგია · უსათაურო ფილმი (2020) · უსათაურო ფილმი (2024) · უსათაურო ფილმი (2026)
ტელესერიალები კანონი: კლონთა ომები · აჯანყებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · მანდალორელი · ტელესერიალი კასიან ანდორზე
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.