FANDOM

Premium-Eras-canon
ნუ შეგეშინდებათ მათი სუსტი დარტყმის, ერთგულნო. ვერაფერი შეაჩერებს სითების დაბრუნებას!
―დართ სიდიუსი მიმართავს ერთგულ სითებს[წყარო]

მარადიული სითები ეწოდებოდა საიდუმლო კულტს, რომლის მიზანი იყო გალაქტიკური იმპერიის და სითების ორდენის აღდგენა. ახალი რესპუბლიკის ეპოქაში სითი კულტისტები დასახლდნენ პლანეტა ექსეგოლზე, გალაქტიკის უცნობ რეგიონებში მდებარე სითების ძველ ბასტიონზე. სითების ციტადელში მათ გააცოცხლეს დართ სიდიუსი, ერთ-ერთი ორი სითი ლორდიდან, რომელიც არსებობდა წლების წინ დართ ვეიდერის მიერ სიკვდილის ვარსკვლავის შახტში მის ჩაგდებამდე. მარადიული სითები აგრეთვე თვალს ადევნებდნენ ვეიდერის შვილიშვილს, კაილო რენს, რადგან მას სითების პოტენციურ მემკვიდრედ განიხილავდნენ.

ათწლეულების განმავლობაში მარადიული სითები ფარულად მუშაობდნენ ფლოტის შექმნაზე, რომელშიც შედიოდნენ ზისტონის კლასის ვარსკვლავური დამანგრევლები, აღჭურვილი ღერძოვანი სუპერლაზერული ქვემეხებით და TIE/dg ტიპის ვარსკვლავური გამანადგურებლები. გარდა ამისა, ისინი წვრთნიდნენ ჯარს, რომელშიც შედიოდნენ მათი ბოლომდე ერთგული მოიერიშეები. შეიარაღებული ძალების რიგების შესავსებად მარადიული სითების კულტისტები ექსეგოლზე ყრმობის ასაკიდან ამზადებდნენ ჯარისკაცებს, რომლებსაც ასწავლიდნენ ძალის ბნელი მხარის რაობას. მათ სწამდათ, რომ ჰქონდათ სრული უფლება, ემართათ გალაქტიკა.

პირველი ორდენის და წინააღმდეგობის ომის პერიოდში მარადიული სითები ემზადებოდნენ ფლოტის პირველი ორდენის შეიარაღებული ძალების მხარდასაჭერად გასაგზავნად. რენმა, რომელმაც მარადიული სითების საბოლოო გამოცდა გაიარა, მოკლა რა საკუთარი მასწავლებელი, უზენაესი მეთაური სნოუკი, შეიტყო, რომ იგი იყო მემკვიდრე ახალი იმპერიის, რომელიც უცნობი რეგიონებიდან აღორძინებისთვის ემზადებოდა. თუმცა, ნამდვილი მემკვიდრე აღმოჩნდა დართ სიდიუსი, რომელმაც, მას შემდეგ, რაც რეის და კაილოს წაართვა ენერგია, დაიბრუნა გალაქტიკური იმპერატორის მოსასხამი. მიუხედავად ტირანის სრული გაცოცხლებისა, მარადიული სითები გაანადგურეს ბრძოლისას, იმპერატორთან და სხვა მოკავშირეებთან ერთად.

გამოჩენები

წყაროები

შენიშვნები და სქოლიო

სითების ისტორია
ასწლიანი წყვდიადი · სითების ომი · სითების იმპერია · დიდი უბედურება მალაქორზე · მომინის მიერ გალაქის განადგურება
დაკარგული წლების ბრძოლა · სითების ეპოქა · ტაკოდანას ბრძოლა · ჯედაების და სითების ომი · ორის წესი
შეტაკება დრაზკელის მთვარეზე · ნაბუს კრიზისი · სეპარატისტების კრიზისი · კლონთა ომები
მანდალორული სამოქალაქო ომი · გალაქტიკური იმპერია (ჯედაების დიდი წმენდა · ადრეული აჯანყება გალაქტიკური იმპერიის წინააღმდეგ · გალაქტიკური სამოქალაქო ომი) · მარადიული სითები (პირველი ორდენის და წინააღმდეგობის ომი)
რედ.