ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ეს მათი პლანეტაა, მტრები ჩვენ ვართ.
ჰან სოლო მიმართავს ლეიტენანტ ბოლანდინს[1]

მიმბანის კამპანია, იგივე ბრძოლა მიმბანზე, იყო იმპერიული შეიარაღებული ძალების სამხედრო ოპერაცია, რომელიც იავინის ბრძოლამდე 10 წელს ჩატარდა ჭაობებიან პლანეტა მიმბანზე. მისი მიზანი იყო პლანეტის ძვირფას რესურსებზე კონტროლის დამყარება. ერთმანეთის პირისპირ იბრძოდნენ 224-ე იმპერიული შეიარაღებული ჯავშნიანი დივიზია და მიმბანური გათავისუფლების ჯარი. უკანასკნელი ნებისმიერ ფასად ცდილობდა იმპერიული ძალების საკუთარი პლანეტიდან განდევნას. კამპანიის დროს იმპერიას აგრეთვე წარმოადგენდა მრავალი ჭაობის სამხედრო და წვიმიანი ამინდისთვის არჭურვილი სამხედრო[1]. მიმბანელთა წინააღმდეგ დამპყრობლებმა ამ ბრძოლისას გამოიყენეს პოზიციური ომის ტაქტიკა.[6]

კადრს მიღმა[]

მიმბანის კამპანიის კადრები პირველად წარადგინეს Super Bowl LII-ის დროს, 2018 წლის 4 თებერვალს, ფილმის სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი რგოლში.[8]

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 1.11 1.12 1.13 1.14 1.15 1.16 1.17 1.18 1.19 1.20 1.21 1.22 1.23 1.24 სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი
  2. სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი: ნაწებების სრული კოლექცია
  3. 3.0 3.1 3.2 სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი: გაფართოებული გამოცემა
  4. ახალი განთიადი
  5. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეპიზოდში დაშვება წვიმიან მიწაზე მოვლენათა განვითარების დროა 21 იბ, ხოლო Helmet Collection logo small.png ვარსკვლავური ომები: ჩაფხუტების კოლექცია 76 (Highlights of the Saga: გამძლეობის აღსასრული) უთითებს, რომ კს-411 (პონდსი), როგორც ასახულია ეპიზოდში სასიკვდილო ძიება დაიღუპა ამავე წელს. ვინაიდან StarWars.com კლონთა ომების ეპიზოდების ქრონოლოგიური თანმიმდევრობა StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში ტვინის დამპყრობლები მოვლენები ექცევა ეპიზოდების დაშვება წვიმიან მიწაზე და სასიკვდილო ძიება შუალედში, მისი მოვლენების განვოთარების დროც არის 21 იბ. ვინაიდან ჯეონოსისის მეორე ოკუპაცია იწყება ეპიზოდ ტვინის დამპყრობლების მოვლენების დროს, მისი დაწყების თარიღია 21 იბ, ხოლო კატალიზატორი: განდგომილი ერთი: რომანი განსაზღვრავს, რომ გალაქტიკურმა იმპერიამ ოკუპაცია დაიწყო კლონთა ომებიდასრულების შემდეგ. ამბოხების განთიადი განსაზღვრავს, რომ იმპერია ჯეონოსისზე დარჩა პლანეტის სტერილიზაციამდე და რომ გენოციდიდან ერთი თვის შემდეგ პროექტი „ვარსკვლავური მტვერი“ მთლიანად გადაიტანეს სკარიფზე. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: განდგომილი ერთი: სრული ვიზუალური ცნობარი უთითებს, რომ მობილური საბრძოლო სადგური სიკვდილის ვარსკვლავი სვ-1 ამ პლანეტასთან გადავიდა განდგომილი ერთის მოვლენებამდე (იავინის ბრძოლამდე 0 წელი, როგორც უთითებს გალაქტიკური ატლასი) ცხრა წლით ადრე, სიკვდილის ვარსკვლავის სკარიფთან გადასვლის წელია 9 იბ. აქედან გამომდინარე, ამბოხების განთიადი უთითებს, რომ სტერილიზაცია მოხდა პროექტის სკარიფთან გადასვლამდე რამდენიმე თვით ადრე, რაც ნიშნავს, რომ სტერილიზაციის და იმპერიის მიერ ჯეონოსისის დატოვების წელია 9 იბ. ამრიგად, ჯეონოსისის მეორე ოკუპაციის წლებია 21—9 იბ.
  6. 6.0 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5 6.6 სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი: ოფიციალური ცნობარი
  7. 7.0 7.1 7.2 ვარსკვლავური ომები: ბრძოლები, რომლებმაც შეცვალეს გალაქტიკა
  8. StarWars.com "დიდი თამაში", ტელერგოლი - სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
Advertisement