ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია იმპერიული მოიერიშეები. იხილეთ აგრეთვე პირველი ორდენის მოიერიშეები.

მოიერიშეები წარმოადგენდნენ გალაქტიკური იმპერიის დამრტყმელ ძალებს. იმპერიის პოლიტიკის მოწინააღმდეგი გალაქტიკის მოსახლეები მათ ხშირად უწოდებდნენ ჩაფხუტთავიანებს, რაც იყო დამამცირებელი წოდება, რომელიც მათ მიენიჭათ ჩაფხუტების სათლის მსგავსი ფორმის გამო. შავი უნიფორმის ზევიდან ემოსათ თეთრი აბჯარი, რომელიც, გარდა შთამბეჭდავი შესახედაობისა, გამოირჩეოდა ტემპერატურის მართვის და სიცოცხლის უზრუნველყოფის საშუალებებით. ამრიგად, მისი მფლობელი უსიამოვნო პირობებშიც თავისუფლად ცოცხლობდა, მიუხედავად იმისა, რომ აბჯარს ადვილად აზიანებდა გასროლა ბლასტერიდან. მოიერიშეთა კორპუსის, იმპერიული ჯარის დამოუკიდებელი ჯარის შემადგენლობაში შემავალი მოიერიშეები წარმოადგენდნენ იმპერიული შეიარაღებული ძალების ელიტურ მებრძოლებს, რომლებიც გაწვრთნეს მმართველი იერარქიისადმი დამორჩილების მიზნით. მოიერიშეებს წვთნიდნენ იმპერიულ აკადემიაში, კორუსანტსა და სხვა პლანეტებზე. ისინი მრავალ იარაღს იყენებდნენ, მაგალითად — ბლასტერულ შაშხანა E-11-ს და მძიმე ბლასტერულ შაშხანა DLT-19-ს.

ენდორის ბრძოლის შემდეგ იმპერია დაინგრა და ცალკე ნახლეჩებად მუშაობდნენ მოიერიშეები, რომელთა უნიფორმები არ შეცვლილა. ამიტომ, ისინი უფრო მეტად ჰგავდნენ დაქირავებული მკვლელების ბანდებს.. მათი დაჯგუფებების შემადგენლობაში ჩვეულებრივ მოიერიშეებთან ერთად შედიოდნენ სიკვდილის მოიერიშეები, დამწველი მოიერიშეები ან მზვერავი სამხედროები. მსგავსი დაჯგუფება იყო გადმონაშთი, რომელიც მოფ გიდეონს ექვემდებარებოდა.

არაკანონიკური გამოჩენები[edit | edit source]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.