FANDOM

Premium-Eras-canon

მოლი იყო დათომირელი ზაბრაკი, სითი ლორდი, რომელიც შემდგომში კრიმინალურ ლორდად იქცა. იგი ცხოვრობდა გალაქტიკური რესპუბლიკის არსებობის უკანასკნელ პერიოდში და გალაქტიკური იმპერიის დროს. მოლი, რომლის დედა იყო ღამის დების წევრი ტალზინი, შეგირდად იქნა აყვანილი დართ სიდიუსის მიერ და მიიღო სახელი დართ მოლი. სწორედ მოლის ქმედებების გამო ჯედაების ორდენისთვის ცნობილი გახდა სითების კვლავ არსებობის შესახებ. მართალია, ობი-ვან კენობიმ იგი ორად გაკვეთა, მოლი გადარჩა და, კიბერნეტიკულად მხარდაჭერილმა, იცოცხლა ათ წელიწადზე მეტი, სანამ მას კლონთა ომების პერიოდში არ მიაგნო უმცროსმა ძმამ, სავაჟ ოპრესმა.

ძმის დახმარებით მოლმა გადაწყვიტა კენობიზეც და სითებზეც შურისძიება. მან შეკრიბა დანაშაულებრივი ალიანსი, რომელშიც შედიოდნენ პაიკების სინდიკატი, ჰატების კლანი, შავი მზე და მანდალორული სიკვდილის მზირები. ჩრდილების კოლექტივმა, რომელსაც მოლი მართავდა, მანდალორის კონტროლის ქვეშ აიღო და მოკლა ჰერცოგინია სატინ კრიზი, კენობის ძველი ნაცნობი და საყვარელი. სიდიუსმა დაატყვევა მოლი და გამოიყენა იგი მზაკვრული გეგმისას, გაენადგურებინა დედა ტალზინი და ბოლო მოეღო საშიშროებისთვის, რომელსაც მისი არსებობა უქადდა გალაქტიკაში იმპერიული რეჟიმის გამეფებას. მოლი მანდალორზე დაბრუნდა სიკვდილის მზირების მიერ გადარჩენის შემდგომ, თუმცა იგი დაამხეს ასოკა ტანომ და რესპუბლიკის დიდმა არმიამ.

იმპერიის ზეობისას მოლმა განაგრძო დანაშაულებრივი საქმიანობა როგორც ალისფერი გარიჟრაჟის მეთაურმა. მოგვიანებით იგი მოხვდა მალაქორზე, სადაც იმედოვნებდა, რომ იპოვნიდა სითების ტაძარში დამალულ საიდუმლო ზეიარაღს და სითების არსებობას დაასრულებდა. მის გეგმებში ჩაერია ორი ჯედაი — კენან ჯარუსი და ეზრა ბრიჯერი (უკანასკნელზე მოლი იმედებს ამყარებდა და სურდა მისი თავის შეგირდად მომზადება). მალაქორიდან გაქცევის შემდგომ მოლი კვლავ ცდილობდა ბრიჯერის ძალის ბნელ მხარეს მოქცევას, თუმცა მალევე შეიტყო, რომ კენობი კვლავ ცოცხალი იყო. მან ჯედაი ტატუინზე იპოვა. კენობიმ კვლავ დაამარცხა დუელში და მოლი მის ხელთ აღესრულა, შეიტყო რა, რომ ობი-ვან იცავდა ლუკ სკაიუოკერს. ამიტომ, აღსასრულამდე მან შვება იგრძნო, იმედი ჰქონდა რა, რომ სითების მმართველობა საბოლოოდ დასრულდებოდა.

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 Encyclopedia-Logo დართ მოლი Encyclopedia-ში (ბმული ამჟამად არ მოქმედებს; შენახული ვერსია)
  2. "ორი მზის" მოვლენები მიმდინარეობს სრულმეტრაჟიანი ფილმის ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ნაბიჯები წყვდიადში შემდეგ. ეს უკანასკნელი არის პირველი ცნობილი ეპიზოდი, რომლის მოქმედება იავინის ბრძოლამდე მეორე წელს მიმდინარეობს. შეგვიძლია გამოვითვალოთ, რომ ეს მოვლენაც მიმდინარეობს იავინის ბრძოლამდე მეორე წელს.
  3. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ორი მზე"
  4. Encyclopedia-Logo დათომირი Encyclopedia-ში (ბმული ამჟამად არ მოქმედებს; შენახული ვერსია)
  5. 5.0 5.1 5.2 5.3 5.4 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი I: ფარული საფრთხე
  6. TCW mini logo ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები – "ძმები"
  7. TCW mini logo ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები – "შურისძიება"
  8. დართ მოლი, ნაწილი II
  9. 9.0 9.1 TCW mini logo ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები – "ამაღლება"
  10. სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი
  11. TCW mini logo ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები – "აღორძინება"