აქ წარმოდგენილია ვარსკვლავური ომები კანონიკური და ლეგენდების მულტიმედიური პროექტების სია.

Contents

ბრაზიანი ჩიტები[edit | edit source]

ამ სერიაში თავდაპირველად გამოვიდა ვიდეოთამაში, მოგვიანებით კი დაემატა საბავშვო წიგნები.

ვიდეოთამაშები[edit | edit source]

წიგნები[edit | edit source]

კლონთა ომები[edit | edit source]

კლონთა ომების მულტიმედიური პროექტი Lucasfilm Ltd.-მა შეიმუშავა. მასში მონაწილეობდნენ Del Rey, Dark Horse Comics, Cartoon Network და LucasArts. 2014 წლის 25 აპრილის შემდეგ მისი შიგთავსი გახდა ვარსკვლავური ომების ლეგენდების ნაწილი.

ბნელი ძალები[edit | edit source]

ბნელი ძალების საგა დაიწყო ლეგენდების თამაშით Star Wars: Dark Forces. წარმატების შემდეგ გამოვიდა ნოველები, მათი აუდიოადაპტაცია და კომიქსები.

მოგზაურობა ძალის გამოღვიძებამდე[edit | edit source]

მოგზაურობა ძალის გამოღვიძებამდე არის კანონიკური პროექტი, დაწყებული 2015 წელს. მასში შედიოდა წიგნები და კომიქსები, დაკავშირებული ფილმთან ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება.

მოგზაურობა უკანასკნელ ჯედაიმდე[edit | edit source]

მოგზაურობა უკანასკნელ ჯედაიმდე არის კანონიკური პროექტი, დაწყებული 2017 წელს. მასში შედიოდა წიგნები და კომიქსები, დაკავშირებული ფილმთან ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VIII: უკანასკნელი ჯედაი.

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე[edit | edit source]

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე არის კანონიკური პროექტი, დაწყებული 2019 წელს. მასში შედის წიგნები და კომიქსები, დაკავშირებული ფილმთან ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება.

LEGO[edit | edit source]

Lego არის სათამაშო კონსტრუქტორების სერია. დღეისთვის გამოსულია წიგნები, ვიდეოთამაშები, მოკლემეტრაჟიანი ფილმები და სერიალი Lego-ს სტილში, დაფუძნებული ვარსკვლავური ომების სამყაროზე.

ჯედაების ახალი ორდენი[edit | edit source]

ჯედაების ახალი ორდენი არის ლეგენდების მრავალწიგნიანი სერია, წამოწყებული Del Rey-ს მიერ. მასში, გარდა ამისა, შედიოდა ცხრამეტი რომანი, სამი ნოველა ელექტრონული წიგნის ფორმატში და სამი მოთხრობა. პროექტზე მუშაობდნენ Del Rey, Lucasfilm Ltd. და Dark Horse Comics. აგრეთვე გამოვიდა კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: შეჭრა, რომანების ერთგვარი დამატება.

რესპუბლიკის კომანდოსები[edit | edit source]

ვიდეოთამაშის Star Wars: Republic Commando გამოსვლის შემდეგ გამოვიდა თამაშთან დაკავშირებული განშტოებები — რომანები, ვიდეოთამაშები, კომიქსები და მოთხრობები რაზმ "დელტას" და რაზმ "ომეგას" შესახებ.

ვარსკვლავური ომები: დროიდები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: დროიდები: R2-D2-ის და C-3PO-ს თავგადასავლები არის ლეგენდების ანიმაციური სერიალი, რომელშიც მოთხრობილია დროიდების, C-3PO-ს და R2-D2-ის შესახებ. სერიალის გარდა, გამოვიდა წიგნები, კომიქსები, სათამაშოები და საკოლექციო ბარათები.

ვარსკვლავური ომები: ევოკები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ევოკები არის ლეგენდების ანიმაციური ტელესერიალი, რომელშიც აღწერილია ნათელის ხის სოფლის ევოკების ცხოვრება ენდორის ბრძოლამდე. დამატებით გამოვიდა რამდენიმე დაკავშირებული წიგნი და Marvel-ის კომიქსები.

ვარსკვლავური ომები: ბედისწერის ძალები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ბედისწერის ძალები არის კანონიკური ანიმაციური მიკროსერიალი. იგი მოიცავს ვარსკვლავური ომების ყველა ეპოქაას. თავდაპირველად მისი ეპიზოდები ქვეყნდებოდა Disney-ს Youtube-ის არხზე. მათ გარდა აგრეთვე გამოვიდა წიგნები, სათამაშოები და სხვა დამატებითი ნაწარმი.

Star Wars Galaxies[edit | edit source]

Star Wars Galaxies იყო მასიური მრავალმოთამაშიანი ონლაინ როლური თამაში, შემუშავებული Sony Online Entertainment-ის და გამოცემული LucasArts-ის მიერ. აგრეთვე არსებობდა საკოლექციო ბარათების თამაში, რომელიც დასრულდა თავად Star Wars Galaxies-ის გაუქმებასთან ერთად. აგრეთვე გამოიცა დამატებითი რომანი და მოთხრობა.

ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულები არის კანონიკური ანიმაციური ტელესერიალი, რომლის მოვლენები ვითარდება ორიგინალურ ტრილოგიამდე ხუთი წლით ადრე. სერიალის გამოსვლამდე აგრეთვე გამოვიდა რამდენიმე მოკლემეტრაჟიანი ანიმაციური ფილმი და წიგნები. წიგნების გამოცემა აგრეთვე გაგრძელდა სერიალის მსვლელობის დროს. პროექტის ფარგლებში გამოვიდა მრავალი საბავშვო წიგნი, ენციკლოპედია, ჟურნალი, რომანი, ონლაინ-თამაშები და Marvel-ის კომიქსების სერია კენან ჯარუსის შესახებ.

ვარსკვლავური ომები: იმპერიის ჩრდილები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: იმპერიის ჩრდილები იყო 1996 წელს Lucasfilm Ltd.-ის მიერ წამოწყებული ლეგენდების მულტიმედიური პროექტი. მასში მოთხრობილია იმპერიის საპასუხო დარტყმის და ჯედაის დაბრუნების შუალედში მიმდინარე მოვლენების შესახებ. პროექტის ფარგლებში გამოვიდა რომანი, მისი საბავშვო ადაპტაცია, ექვსნაწილიანი კომიქსი, ვიდეოთამაში, სათამაშო ბარათები, საუნდტრეკი, როლური თამაში, მინი-ფიგურები, უფრო დიდი სათამაშო ფიგურები, MicroMachines-ის სათამაშოების სერია, ვინილისგან დამზადებული თოჯინები და ქანდაკებები და კონსტრუქტორების კომპლექტები.

ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომები არის კანონიკური ანიმაციური ტელესერიალი, რომლის მოვლენები მიმდინარეობს კლონთა იერიშის და სითების შურისძიების შუალედში. მის ფარგლებში, სერიალის გარდა, გამოვიდა სხვადასხვა მედია, რომლის ნაწილი დღეს ლეგენდებში შედის — რომანები, საბავშვო წიგნები, ვებკომიქსები, გრაფიკული რომანები, ენციკლოპედიები, ვიდეოთამაშები და სხვა სახის ნაწარმი. ახალ კანონში ოფიციალურად შედის დამატებითი რომანი და კომიქსების სერია.

ვარსკვლავური ომები: თავაწყვეტილი ძალა[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: თავაწყვეტილი ძალა იყო ლეგენდების მულტიმედიური პროექტი, შემუშავებული LucasArts-ის მიერ, Dark Horse Comics-ის, Del Rey-ს და სხვა კომპანიების თანამონაწილეობით. იგი მოიცავდა სხვადასხვა მიმართულებას, მაგრამ ყურადღება გამახვილებული ჰქონდა ერთ სიუჟეტზე. პროექტის ფარგლებში გამოვიდა ვიდეოთამაში, თამაშის ცნობარი, რომანი, გრაფიკული რომანი, სათამაშოების ხაზი, ენციკლოპედია, მინიატიურული ფიგურების კომპლექტი და რეალური დროის თამაშის დამატება.

ვიდეოთამაშის გაგრძელება, Star Wars: The Force Unleashed II, გამოვიდა პირველის გამოსვლის შემდეგ ორი წლის თავზე. მას აგრეთვე ახლდა რომანი და გრაფიკული რომანი.

ვარსკვლავური ომები: ძველი რესპუბლიკა[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: ძველი რესპუბლიკა არის ლეგენდების მასიური მრავალმოთამაშიანი ონლაინ როლური თამაში, შემუშავებული BioWare-ის მიერ. მას ახლდა ვარსკვლავური ომები მულტიმედიის მეტასერია, რომელშიც შედიოდა რომანების სერია, კომიქსები (მშვიდობის საფრთხე, იმპერიის სისხლი და დაკარგული მნათობები) და მთელი რიგი მოთხრობების, რგოლების და დამატებითი მასალის.

ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა არის კანონიკური ლიტერატურული პროექტი, რომელიც ეხება ფარულ საფრთხემდე 200 წლით ადრე განვითარებული მოვლენებს. 2020 წლის თებერვალში წარდგენილ პროექტში შედის რომანები, კომიქსები, საბავშვო ლიტერატურა და მოთხრობები. თავდაპირველად ლიტერატურის გამოშვება 2020 წლის აგვისტოდან უნდა დაეწყოთ, მაგრამ პირველი წიგნები მხოლოდ 2021 წლის იანვარში გამოიცა.

ვარსკვლავური ომების ფრანშიზის ძირითადი ნაწარმი
საგა წინაისტორია: I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
ორიგინალური ტრილოგია: IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
გაგრძელება: VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღზევება
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · დროიდების ამბავი · ფილმების უსათაურო სერია (გაიძვერების ესკადრილია) · ტაიკა ვაიტიტის ფილმი · კევინ ფაიგის ფილმი · უსათაურო ფილმი (2025) · უსათაურო ფილმი (2027) · უსათაურო ტრილოგია
მხატვრული ტელესერიალები მანდალორელი · ბობა ფეტის წიგნი · ანდორი · ობი-ვან კენობი · ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები · ასოკა · მსახური · ლენდო
ანიმაციური ტელესერიალები კლონთა ომები · ამბოხებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · უვარგისი პარტია · ხედვები
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
ფილმებთან დაკავშირებული საკითხები სრული საგა · ვიდეოგამოცემები · სპეციალური გამოცემა · ცვლილებები განმეორებით გამოცემებში · ლეგენდების ელემენტები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.
სხვა ენები