FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real

მყვირალი ციტადელი 1 არის Marvel-ის ცალკეული კომიქსი, სერიიდან მყვირალი ციტადელი, რომელშიც გადაკვეთილია ვარსკვლავური ომების და დოქტორ აფრას მოვლენები. გამოშვებაში წარმოდგენილი ამბის ავტორია კირონ გილენი, ხოლო მხატვარი — მარკო ჩეჩეტო. კომიქსი გამოიცა 2017 წლის 10 მაისს.[1]

შეჯამება გამომცემლობისგან

აჯანყებულთა პილოტი და ავაზაკი არქეოლოგი ერთად გალაქტიკის ყველაზე ღრმა წყვდიაში შედიან, როდესაც ლუკ სკაიუოკერი იძულებით გაერთიანდება დოქტორ აფრასთან! დოქტორი მას ისეთ რამეს შესთავაზებს, რაზეც იგი უარს ვერ იტყვის...ის, რასაც მოჰყვება ცუდი რეპუტაციის მქონე მყვირალი ციტადელის შუაგულში თავმოყრა. იპოვის ლუკი, რასაც ეძებს? უნდა ენდოს აფრას? თუ ორივე ციტადელის დედოფლის მსხვერპლად იქცევა?

სიუჟეტის შეჯამება

მყვირალი ციტადელი
წიგნი I, ნაწილი I
გალაქტიკაში არეულობაა. სანამ გალაქტიკური იმპერია მყარად დგას, აჯანყებულთა ალიანსის ძალები კვლავ იბრძვიან მისი სასტიკი ძალაუფლებისგან გასათავისუფლებლად და ჰოროქს-III-ზე, გარე რკალის შორეულ კუთხეებში, საიდუმლო ავანპოსტს აშენებენ.

აჯანყების ახალგაზრდა პილოტ ლუკ სკაიუოკერს უჭირს მომავალზე ზრუნვა, იგი აგებს. იგი გრძნობს ძალას, მაგრამ შესაბამისი მომზადების გარეშე, ვერ გახდება რაინდი ჯედაი, რომელიც სურს, იყოს.

ამასობაში გაიძვერა არქეოლოგი და ხოლმე ავაზაკი დოქტორი აფრა პოულობს ძალიან ძვირფას — და სახიფათო — არტეფაქტს... რომელიც შეიცავს ძალის უძველესი მცოდნის გონებას. ნეტავ, მისი კვლავ გააქტიურება შეეძლოს....

მედია

გარეკანების გალერეა

გამოჩენები

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 SWCustom-2011 ექსკლუზიურად: კირონ გილენი და ჯეისონ აარონი გვაცნობენ Marvel-ის მყვირალი ციტადელის გადაკვეთას საიტზე StarWars.com
  2. დოქტორი აფრა 2 შეიცავს მოგონებების სცენას, რომლის მოვლენები ვითარდება ამ კომიქსის მოვლენებამდე 18 წლით ადრე. სიუჟეტით, ჩელი ლონა აფრა მამას ეუბნება, რომ დედა დაიღუპა. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ გალაქტიკური იმპერია დაარსდა იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე. კომიქსში დოქტორი აფრა 32 ჩანს, რომ ლონა აფრამ თრინიტიკის მეორე თანამგზავრი ჩელისთან ერთად დატოვა, როდესაც იმპერია უკვე არსებობდა და აგრეთვე ისიც, რომ ლონას დაღუპვამდე მათ პლანეტაზე ორი წელი იცხოვრეს. ამრიგად, ლონას დაღუპვის წელი არის 17 იბ ან უფრო გვიანი პერიოდი. დევიტს დრევენი დაიღუპა მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმისას, რაც, როგორც უთითებს სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა, მოხდა სიკვდილის ვარსკვლავის ნახაზების მოპარვის მისიიდან ერთი წლის შემდეგ. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ მისია განხორციელდა იავინის ბრძოლამდე 0 წელს, ამიტომ აშკარაა, რომ თავდასხმა შემდეგ წელს მოხდა. დოქტორი აფრა 2 აღწერს მოვლენებს, რომლებიც წინ უსწრებს გამოშვებას ვარსკვლავური ომები 30, რომელიც, თავის მხრივ, აღწერს იავინის ბრძოლიდან 0 წლის შემდეგ და დაახლოებით ვარსკვლავური ომები 50-ის დროს მიმდინარე მოვლენებს. შეუძლებელია, ისინი ვითარდებოდეს ზუსტად 0 წელს, ვინაიდან ლონა ამ შემთხვევაში დაიღუპებოდა იავინის ბრძოლიდან 18 წელს. თუკი კომიქსის მოვლენები განვითარდებოდა 1 წელს, ამ შემთხვევაში ლონას დაღუპვის წელი იქნებოდა 17 იბშ. გარდა ამისა, დოქტორი აფრა 32 შეიცავს სცენას, რომელიც აღწერს ლონას დაღუპვას და ცნობილია რომ იგი ვითარდება 18 წლით ადრე. ვინაიდან კომიქსის მოვლენები ვითარდება გამოშვებების დოქტორი აფრა 2 და დოქტორი აფრა 32 შუალედში, მყვირალი ციტადელი 1 ასევე აღწერს 1 წელს მიმდინარე მოვლენებს.
ვარსკვლავური ომები: მყვირალი ციტადელი
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · რბილყდიანი კრებული
რედ.