ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

მწარე მკა არის მოთხრობა, გამოქვეყნებული კრებულის ბნელი ლეგენდები Target-ის ექსკლუზიურ გამოცემაში, 2020 წლის 30 აგვისტოს. მისი ავტორია ჯორჯ მენი.

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  • კლივი (ნახსენებია პირველად)
  • ელიზი (პირველი გამოჩენა)
  • აირინი (პირველი გამოჩენა)
  • მენირი (პირველი გამოჩენა)
  • ნანუთი (პირველი გამოჩენა)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. D23 logo.png ექსკლუზიური: დიზაინერი სკოტ ტროუბრიჯი საუბრობს ვარსკვლავური ომების გალაქტიკის ზღვარის ფანების სახლებში შეტანაზე D23.com-ზე (არქივის ბმული)
  2. ვარსკვლავური ომების წიგნი უთითებს, რომ დიდებული რესპუბლიკის ეპოქა, რომლის დროს ვითარდება მწარე მკის მოვლენები, დაიწყო ახალ იმედამდე დაახლოებით 300 წლით ადრე. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ახალი იმედის მოვლენათა დაწყების პერიოდია 0 იბ, დიდებული რესპუბლიკის დაწყების პერიოდია დაახლოებით 300 იბ.
  3. 微博 (2020-12-17). m.weibo.cn. Weibo. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო December 18, 2020. — უთითებს, რომ რომანში ვერცხლისფერი განთიადის ფიცი მოვლენები ვითარდება ფარულ მუქარამდე 50 წლით ადრე. ამ უკანასკნელში, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე 32 წელს. ამრიგად, ვერცხლისფერი განთიადის ფიცში მოვლენების განვითარების დროა 82 იბ. ვინაიდან აგრეთვე ცნობილია, რომ ვერცხლისფერი განთიადის ფიცში მოვლენები ვითარდება დიდებული რესპუბლიკის ეპოქის მიწურულს, ვასკვნით, რომ ამ ეპოქის დასასრულის პერიოდია 82 იბ.

სხვა ენებზე

Advertisement