ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ნიბ ასიკი იყო ქალი, ჯედაების ორდენირაინდი ჯედაი დიდებული რესპუბლიკის ეპოქაში. პადავანად აიყვანა ვუკი ბარიაგა აგაბური და შეისწავლა შირივუკი, რათა ბარიაგასთვის ძალის ათვისება უკეთ შეესწავლებინა. პადავანთან ერთად ჰეტზალის სისტემის ჰიპერსივრცული ანომალიებისგან გათავისუფლებისგან ცდილობდა. დაფრინავდა ჯედაების ვექტორით.

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა „ვარსკვლავური ნათება“ გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც დათარიღების სისტემა, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება აღწერს შუქურა „ვარსკვლავური ნათების“ გაშვებას, რაც ნიშნავს, რომ რომანის მოვლენებიც დაახლოებით ამავე დროს ვითარდება. რომანში დიდებული რესპუბლიკა: სიმამაცის გამოცდა, რომელშიც მოვლენები ვითარდება ჯედაების ნათების პარალელურად, ვერნესტრა რუო არის თექვსმეტი წლის. რომანში დიდებული რესპუბლიკა: მისია კატასტროფაში ვერნესტრა ამბობს, რომ თითქმის 18 წლის არის, რაც ნიშნავს, რომ მისია კატასტროფაში აღწერს ორი კვირით გვიან მიმდინარე მოვლენებს (დაახლოებით 230 იბ). ვინაიდან დიდებული რესპუბლიკა: ჩამოვარდნილი ვარსკვლავი, რომელშიც ნახსენებია ნის ასიკის შუქურა „ვარსკვლავურ ნათებაზე“ აირამის სისტემაში დაღუპვა, მოვლენები ვითარდება რომანის მისია კატასტროფაში მოვლენებიდან მცირე დროის შემდეგ. შესაბამისად, მათი განვითარების დროა დაახლოებით 230 იბ.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება
  3. SWInsider.png ვარსკვლავური ნათება: ერთად ვართ: პირველი ნაწილიStar Wars Insider 199
  4. 4.0 4.1 დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების დიდი გადარჩენა

სხვა ენებზე

Advertisement