ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ობი-ვან კენობი არის ვარსკვლავური ომების მხატვრული ტელესერიალი. მისი პირველი ორი ეპიზოდი გამოვოდა Disney-ს ნაკადოვან სერვის Disney+-ზე, 2022 წლის 27 მაისს. პროექტისთვის ობი-ვან კენობის როლს წინაისტორიის ტრილოგიიდან დაუბრუნდა იუან მაკგრეგორი. სერიალში აგრეთვე მონაწილეობს ჰეიდენ კრისტენსენი, დართ ვეიდერის როლში. მოქმედება ამ სერიალში ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ.

ოფიციალური აღწერა[]

გალაქტიკური იმპერიის ზეობისას ყოფილი ოსტატი ჯედაი ობი-ვან კენობი ასრულებს მნიშვნელოვან მისიას. კენობი უნდა დაუპირისპირდეს მტრებად ქცეულ მოკავშირეებს და შეეჯახოს იმპერიის რისხვას.[12]

შემუშავება[]

ფილმის სახით[]

ყოველთვის არ იგეგმებოდა როგორც სერიალი, თავდაპირველად ასე არ ყოფილა. როდესაც თავდაპირველად მასზე საუბარი გვქონდა, ამაზე არ გვიფიქრია, მაგრამ ყველაფერი ასე სწრაფად შეიცვალა. ნამდვილად ამაღელვებელია, რომ ახლა ასეა. მე ნამდვილად მომწონს რამდენიმე და არა ერთბაშად ამბის თხრობის იდეა. მე მგონია, საკმაოდ მაგარი გამოვა.
―იუან მაკგრეგორი სერიის ფილმიდან განვითარებაზე[13]

იუან მაკგრეგორი ობი-ვან კენობის როლში პირველად გამოჩნდა 1999 წელს.

2013 წელს ცნობილი გახდა, რომ The Walt Disney Company-Lucasfilm Ltd. მუშაობდნენ რამდენიმე კინოფილმზე, რომელიც ეპიზოდურ ფილმებთან კავშირში არ იქნებოდა. მოგვიანებით ასეთ ფილმებს ეწოდა ვარსკვლავური ომების ანთოლოგიური სერია.[14] გავრცელდა ხმები ობი-ვან კენობისადმი მიძღვნილ პოტენციურ ფილმზე და იმართებოდა მოლაპარაკებები იუან მაკგრეგორთან, რომელიც პერსონაჟის როლს ასრულებს წინაისტორიის ტრილოგიაში.[13] თუმცა, მსახიობმა იცოდა პროექტის არსებობის შესახებ უკვე 2015 წელს იცოდა[3] და 2019 წლამდე მასზე საუბრის უფლება არ ჰქონდა.[15]

გაიძვერა ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი, პირველი ფილმი ანთოლოგიურ სერიაში, გამოვიდა 2016 წლის დეკემბერში და კრიტიკოსების აღიარება და კომერციული წარმატება მოიპოვა.[16] 2017 წლის აგვისტოში The Hollywood Reporter წერდა, რომ ობი-ვანის შესახებ ანთოლოგიური ფილმი მზადდებოდა Lucasfilm-ის მიერ. Lucasfilm მოლაპარაკებებს აწარმოებდა ბილი ელიოტის რეჟისორ სტივენ დოლდრისთან.[17] ჯოელ ეჯერტონი (ოუენ ლარსის როლის შემსრულებელი წინაისტორიის ტრილოგიაში) გამოთქვამდა სურვილს, კვლავ ეთამაშა საკუთარი როლი.[18] როგორც კი დაამტკიცეს ფილმის შესამუშავებლად, დოლდრიმ პროექტში ჰოსეინ ამინის ჩართვა გადაწყვიტა.[19]

თუმცა, ვარსკვლავური ომების ნებისმიერი ანთოლოგიური ფილმის გამოშვების გეგმა შეჩერდა, ვინაიდან ფილმს სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი ჰქონდა მცირე მოგება.[16] ოთხი თვის შემდეგ Disney-ს აღმასრულებელმა ხელმძღვანელმა, ბობ აიგერმა, განაცხადა, რომ Lucasfilm-მა სოლოს წარუმატებლობის შემდეგ გადახედა საკუთარ გრაფიკს.[20] მოგვიანებით დადასტურდა, რომ სკაიუოკერის აღზევების შემდეგ ვარსკვლავური ომების ფილმების გამოშვება შეჩერდებოდა 2022 წლამდე.[21] მიუხედავად ამისა, 2018 წლის ნოემბერში ბრიტანეთის ყოფილმა საგარეო საქმეთა მინისტრმა ბორის ჯონსონმა განაცხადა, რომ ობი-ვან კენობის ფილმის შემქმნელებს მუშაობა უნდა დაეწყოთ ჩრდილოეთ ირლანდიაში.[22] კენობის შესახებ ფილმი მოხვდა The Hollywood Reporter-ის მიერ ფანების გამოკითხვით შედგენილ რეიტინგში, რომელშიც ყველაზე სასურველი ფილმები დასახელდა.[23]

ტელესერიალის სახით[]

2019 წლის განცხადებები[]

მსურს, მივუახლოვდე იმას, თუ რას გრძნობდა ობი-ვანი, როდესაც მას ალეკ გინესი თამაშობდა. უფრო ჭაღარა ვარ და მასთან ასაკით უფრო ახლოს, ასე, რომ ეს უფრო მარტივი იქნება.
―იუან მაკგრეგორი სერიალში ობი-ვანის როლის შესრულების შესახებ[წყარო]

როგორც ამბობდა მაკგრეგორი, შემუშავების დროს კინოპროექტი გარდაიქმნა ტელესერიალად.[13] მანამდე იუანი მონაწილეობდა კოსტიუმის საცდელ მორგებაში.[24] ტელესერიალის გამოშვება დაიგეგმა Disney+-ზე, Disney-ს ახალ ნაკადოვან სერვისზე. მაკგრეგორმა და Lucasfilm-ის პრეზიდენტმა კეთლინ კენედი2019 წლის D23 Expo-ზე ოფიციალურად დაადასტურეს, რომ ობი-ვანი დაბრუნდებოდა. სერიალის მოვლენათა მოქმედება ვითარდებასითების შურისძიებიდან რვა წლის შემდეგ.[1] ღონისძიების დროს აგრეთვე ცნობილი გახდა, რომ უკვე დაწერილი იყო ეპიზოდების სცენარები და წარმოება დაიწყებოდა 2020 წელს.[25] ამინი და დებორა ჩაუ მოგვიანებით StarWars.com-ზე დასახელდნენ როგორც სერიალის წამყვანი პროდიუსერები.[8]

2020 წლის განცხადებები[]

2020 წლის 23 იანვარს ცნობილი გახდა, რომ სერიალის წარმოება „სცენარის პრობლემების“ გამო დროებით შეჩერდა.[26] მიუხედავად ამისა, იუან მაკგრეგორმა მოგვიანებით ახსენა, რომ ეს ჭორები გადაჭარბებული იყო და წარმოება გაგრძელდებოდა ჩვეულ რეჟიმში. მან აგრეთვე განაცხადა, რომ, მართალია, გადაღების დაწყება 2021 წლის იანვრისთვის გადაიღო, სერიალის გამოსვლის თარიღი არ შეიცვლებოდა.[27] 2020 წლის 2 აპრილს ცნობილი გახდა, რომ ჯონ უიკ 3-ის სცენარისტ ჯობი ჰაროლდი იმუშავებდა სერიალის სცენარზე, ჩაანაცვლებდა რა ამინის, რომელმაც პროექტი იანვარში დატოვა.[28] ეს ინფორმაცია დადასტურდა 2022 წელს, როდესაც კენედიმ ინტერვიუში განაცხადა, რომ მუშაობდა სცენარებთან დაკავშირებულ საკითხებზე. 2020 წლის იანვარში მან წარმოება შეაჩერა და ჰაროლდი ამინის სანაცვლოდ აიყვანა.[2]

2020 წლის აპრილში ფრანგული პრესრელიზიდან ცნობილი გახდა, რომ სერიალი 2022 წელს გამოვიდოდა.[29] 2020 წლის სექტემბერში მაკგრეგორი იმედოვნებდა, რომ სერიალის გადაღება დაიწყებოდა 2021 წლის გაზაფხულზე.[30] 2020 წლის 9 ოქტომბერს იუან მაკგრეგორმა BBC-ის The Graham Norton Show-ში დაადასტურა, რომ გადაღება იგეგმებოდა 2021 წლის მარტისთვის.[31]

სერიალის თავდაპირველი ლოგო, 2020 წლის დეკემბერი

2020 წლის 10 დეკემბერს გავრცელდა უფრო მეტი ინფორმაცია სერიალის შესახებ. დადასტურდა, რომ მისი მოვლენების განვითარების დრო იქნებოდა 9 იბ, ხოლო ჰეიდენ კრისტენსენი კვლავ შეასრულებდა დართ ვეიდერის როლს. წარადგინეს სერიალის თავდაპირველი ლოგოც.[9]

წარმოება[]

არსებობს გარკვეული კულტურული საკითხები, რომელთა აღქმა უმალვე არის შესაძლებელი და კულტურულად სპეციფიკური საკითხები დიზაინის კუთხით. მაგალითად: „ო, იქნებ, ამის კი არა, ამის გაკეთება გვიღირს?“. ის, რასაც ინტუიცია გვკარნახობს. დებთან მუშაობა სრული სიამოვნებაა, ვინაიდან ყველაფერი ესმის. ძალიან ჭკვიანია და იცის, რა სურს. ეს თანამშრომლობა ძალიან მომწონს, ვინაიდან ახლა, განსაკუთრებით „ობი-ვანის“ სერიალში, ვგრძნობ, რომ გვაქვს საშუალება, შევიტანოთ სიმდიდრე, რომელიც ჯერ არ შეგვისწავლია. აგრეთვე ჩან-ჰუნთან [ჩანგთან], ჩვენს დამდგმელ ოპერატორთან ვმუშაობ, ის დიდებულია. შესანიშნავი ხედვა აქვს.
―დაგ ჩენგი[წყარო]

2021 წლის 29 მარტს Lucasfilm-მა გამოაქვეყნა სერიალის მსახიობთა ოფიციალური სია, რომელშიც შედიოდნენ მოუზეს ინგრემი, ჯოელ ეჯერტონი, ბონი მარი პისი, კუმაილ ნანჯიანი, ინდირა ვარმა, რუპერტ ფრენდი, ო'ში ჯექსონ უმცროსი, სანგ კენგი, სიმონ კესელი და ბენი სეფდი. გადაღება იმავე წლის აპრილში დაიწყო.[6]

2020 წლის ბოლოს ცნობილი იყო, რომ სერიალს აწარმოებდნენ The Volume-ის[32], მანდალორელში გამოყენებული ტექნოლოგიის მეშვეობით.[33]

2021 წლის 19 მაისს ცნობილი გახდა, რომ ვარსკვლავური ომების კონცეპტუალური მხატვრობის ვეტერანი ავტორი დაგ ჩენგი სერიალზე ჩაუსთან ერთად მუშაობდა და ახალი დიზაინების შემუშავებაში სხვადასხვა კულტურის წარმომადგენლები მონაწილეობდნენ. სულ მცირე, ექვსი განყოფილების ხელმძღვანელები არიან აზიურ-ამერიკული წარმოშობის, ხოლო ჩან-ჰუნ ჩანგი დამდგმელი ოპერატორია.[34] გადაღება დასრულდა 2021 წლის 19 სექტემბერს.[35]

StarWars.com-მა 2022 წლის 9 თებერვალს გამოაქვეყნა ინფორმაცია, რომ სერიალის პრემიერა გაიმართებოდა ამავე წლის 25 მაისს.[36] სერიალის პირველი მოკლე რგოლი გამოვიდა 9 მარტს.[37] მოგვიანებით, 31 მარტს, ცნობილი გახდა, რომ სერიალის პრემიერა გადაიწევდა 27 მაისამდე და ერთ დღეს გამოვიდოდა სერიალის პირველი ორი ეპიზოდი.[4]

2022 წლის 28 თებერვალს ამერიკის დასავლეთის სცენარისტთა გილდიამ გამოაქვეყნა ინფორმაცია, რომ სეზონის საბოლოო სცენარისტებს შორის, ჯობი ჰაროლდთან და ჰოსეინ ამინისთან ერთად აგრეთვე იყვნენ სტიუარტ ბიტი, ენდრიუ სტენტონი და ჰანა ფრიდმანი.[7]

მუსიკა[]

2022 წლის 17 თებერვალს Variety-მ გამოაქვეყნა სტატია, რომლის თანახმად ჯონ უილიამსი უბრუნდებოდა ვარსკვლავური ომების სამყაროს და სერიალის მთავარი პერსონაჟისთვის დაწერდა თემას, თუმცა სრული სერიალის მუსიკის ავტორი არ იქნებოდა.[38] 22 აპრილს ცნობილი გახდა, რომ ნატალი ჰოლტი მუშაობდა სერიალის მუსიკაზე, გარდა კენობის თემისა, რომელიც დაიწერა უილიამსის მიერ.[10]

ეპიზოდები[]

# სურათი სახელწოდება პირველად ეთერში წარმ. #
1 Obi-Wan Kenobi Part I.png ნაწილი I 27 მაისი, 2022[4]
2[2] Obi-Wan Kenobi Part II.png ნაწილი II 27 მაისი, 2022[4]
3[2] Obi-Wan Kenobi Part III.png ნაწილი III[5] 1 ივნისი, 2022[5]
4[2] ნაწილი IV 8 ივნისი, 2022[5]
5[2] ნაწილი V 15 ივნისი, 2022[5]
6[2] ნაწილი VI 22 ივნისი, 2022[5]

მედია[]

პოსტერების გალერეა[]

შემადგენლობა[]

ტიპით [+/–]

მსახიობები გუნდი

მსახიობები

გუნდი

  • ჯობი ჰაროლდი – სცენარისტი და აღმასრულებელი პროდიუსერი[6]
  • დებორა ჩაუ – რეჟისორი და აღმასრულებელი პროდიუსერი[8]
  • იუან მაკგრეგორი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[8]
  • კეთლინ კენედი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[8]
  • ტრეისი სიუორდი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[8]
  • ჯონ სუორცი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[8]
  • მიშელ რეივანი – აღმასრულებელი პროდიუსერი[6]
  • ჯეისონ მაკგეტლინი – თანაპროდიუსერი[8]
  • რეინა მაკკლენდონი – მრჩეველი პროდიუსერი[7]
  • ჰანა ფრიდმანი – სცენარისტი და მრჩეველი პროდიუსერი[7]
  • ენდრიუ სტენტონი – სცენარისტი და მრჩეველი პროდიუსერი[7]
  • ჰოსეინ ამინი – სცენარისტი[7]
  • სტიუარტ ბიტი – სცენარისტი[7]
  • ნატალი ჰოლტი – კომპოზიტორი (ორიგინალური მუსიკალური თანხლება)[10]
  • ჯონ უილიამსი – კომპოზიტორი (ობი-ვან კენობის თემა და ვარსკვლავური ომების ორიგინალური მუსიკა)[10]
  • ჩან-ჰუნ ჩანგი – მთავარი ოპერატორი[34]
  • დაგ ჩენგი – დიზაინერი[34]
  • პატრიკ ტუბექი – ვიზუალური ეფექტების ხელმძღვანელი[41]
  • დეივიდ შირკი – Animation Supervisor[41]
  • კრის ბელოგი – ვირტუალური წარმოების ხელმძღვანელი[41]
  • ჩედ უაიბი – ILM-ის ვიზუალური ეფექტების ხელმძღვანელი[41]
  • სტეისი ბისელი – ILM-ის ვიზუალური ეფექტების უფროსი ხელმძღვანელი[41]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 StarWars.com შორეული, შორეული გალაქტიკა ახლა ოდნავ გაიზარდა.... StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 ობი-ვან კენობიში იუან მაკგრეგორის და ჰეიდენ კრისტენსენის გაერთიანების 17 წლიანი მოგზაურობის შიგნიდან. ew.com. ew.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: March 10, 2022.
  3. 3.0 3.1 ობი-ვან კენობი: მაკგრეგორი სერიალს საიდუმლოდ ინახავდა უფრო მეტი ხანი, ვიდრე წარმოგიდგენიათ (2012-10-24). cbr.com. CBR.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: January 7, 2020.
  4. 4.0 4.1 4.2 4.3 StarWars.com ობი-ვან კენობის პრემიერა გაიმართება 27 მაისს ორი ეპიზოდით StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  5. 5.0 5.1 5.2 5.3 5.4 5.5 D23 logo.png ყველაფერი, რაც შეგიძლიათ, იხილოთ Disney+-ზე 2022 წლის ივნისში D23.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  6. 6.00 6.01 6.02 6.03 6.04 6.05 6.06 6.07 6.08 6.09 6.10 6.11 6.12 6.13 6.14 6.15 6.16 6.17 6.18 StarWars.com ობი-ვან კენობის სერიალის გადაღება დაიწყება აპრილში, ცნობილია როლების შემსრულებლები StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  7. 7.0 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 7.7 7.8 7.9 ამერიკის დასავლეთის სცენარისტთა გილდია: ობი-ვან კენობიi - ასგ-ის დირექტორია. directories.wga.org. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: April 20, 2022.
  8. 8.0 8.1 8.2 8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 StarWars.com დებორა ჩაუ იქნება ობი-ვან კენობის შესახებ სერიალის რეჟისორი, ექსკლუზიურად Disney+ისთვის StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  9. 9.0 9.1 StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  10. 10.0 10.1 10.2 10.3 10.4 ბრეზნიკანი, ენტონი: ობი-ვან კენობის კომპოზიტორი ნატალი ჰოლტი საუბრობს „მომაბეზრებელ“ მიდგომაზე. vanityfair.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: April 22, 2022.
  11. StarWars.com Lucasfilm-ის მომავალი პროექტების წარდგენა StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული) უთითებს, რომ სერიალის მოვლენები ვითარდება სითების შურისძიებიდან 10 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 19 იბ, ამიტომ სერიალის მოვლენათა განვითარების დროა 9 იბ.
  12. DisneyPlusLogo.svg ნახეთ ობი'ვან კენობი Disney+-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  13. 13.0 13.1 13.2 ექსკლუზიური: იუან მაკგრეგორი ადასტურებს, რომ კენობი თავდაპირველად დაგეგმილი იყო როგორც ერთი ფილმი (2019-10-27). comingsoon.net. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: June 13, 2020.
  14. StarWars.com ახალი ცალკეული ფილმები გააფართოებენ ვარსკვლავური ომების გალაქტიკას StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  15. იუან მაკგრეგორი კვლავ მწვერვალზეა. mensjournal.com. mensjournal.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 27, 2020.
  16. 16.0 16.1 ექსკლუზიური: 'ვარსკვლავური ომების ამბების' ცალკეული ფილმების წარმოება Lucasfilm-ში შეჩერებულია. Collider. collider.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: August 10, 2020.
  17. მზადდება 'ვარსკვლავური ომების' ობი-ვან კენობის ფილმი (ექსკლუზიური). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: August 5, 2020.
  18. ჯოელ ეჯერტონს კვლავ სურს, ითამაშოს ძია ოუენი ობი-ვანის ფილმში. Screen Rant. screenrant.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: February 9, 2019.
  19. ჰოსეინ ამინი საუბრობს 'ალიენისტის' წარმატებაზე', 'დრაივის' სცენარის შემუშავებასა და Disney+-ის 'ობი-ვანის' მომავალ სერიალზე (ექსკლუზიური ინტერვიუ). Discussing Film. discussingfilm.net. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: April 23, 2020.
  20. ბელონი, მეთიუ: ბობ აიგერი საუბრობს Disney-ს ნაკადოვან სერვისს, 'როზანაზე', ჯეიმზ განსა და 'ვარსკვლავური ომების' დაგეგმილ 'შეყოვნებას' (2018-09-20). The Hollywood Reporter. hollywoodreporter.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: May 11, 2020.
  21. ლენგი, ბრენტ: Disney-ს გადააქვს 'ავატარის' გაგრძელებები და აცხადებს 'ვარსკვლავური ომების' ახალ ფილმებს. variety.com. variety.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 27, 2020.
  22. ჯირაკი, ჯეიმი: ბრიტანეთის ყოფილი მინისტრი აცხადებს, რომ ჯორჯ ლუკასი აპირებს გადაიღოს 'ვარსკვლავური ომების' ფილმი-განშტოება ობი-ვან კენობის შესახებ. comicbook.com. comicbook.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: August 15, 2020.
  23. მაკმილანი, გრეიემ: დართ ვეიდერი იმსახურებს 'ვარსკვლავური ომების' განშტოებულ ფილმს (რასაც ყველა არ ეთანხმება). hollywoodreporter.com. hollywoodreporter.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: October 28, 2019.
  24. მერკანტი, ალისა: იუან მაკგრეგორმა 'მანდალორელის' გადასაღებ მოედანზე მოირგო ობი-ვანის კოსტიუმი. gamesradar.com. gamesradar.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: October 27, 2020.
  25. StarWars.com D23 Expo 2019: 8 რამ, რაც შევიტყვეთ ვარსკვლავური ომების შესახებ Disney+-ის წარდგენიდან StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  26. ჩიტვუდი, ადამ: ექსკლუზიური: Disney+-ის 'ობი-ვანის' სერიალის წარმოება შეჩერებულია პერსონალის გაშვებით. Collider. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 14, 2020.
  27. ლინკოლნი, როს ა.: 'ობი-ვანის' ვარსკვლავი იაუნ მაკგრეგორი უარყოფს Disney+-ის სერიალის შეფერხებას (2020-01-23). TheWrap. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 28, 2020.
  28. ოტერსონი, ჯო: ობი-ვან კენობის Disney Plus-ის სერიალს ახალი სცენარისტის სახით დაემატა ჯობი ჰაროლდი (ᲔᲥᲡᲙᲚᲣᲖᲘᲣᲠᲘ). Variety. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 9, 2020.
  29. დრიუ, ტომ: ობი-ვან კენობის სერიალი 2022 წელს გამოვა, კასიან ანდორის სერიალის დებიუტი კვლავ მომავალი წლისთვის არის დაგეგმილი. thedirect.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: August 7, 2020.
  30. კაილი, მერედით ბ.: იუან მაკგრეგორი ამბობს, რომ 'ობი-ვანის' სერიალი იქნება 'ცალკეული სეზონი' (ექსკლუზიური). Entertainment Tonight. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: September 10, 2020.
  31. შეფერი, ელიზ: იუან მაკგრეგორის თქმით, ობი-ვან კენობის Disney Plus-ის სერიალის გადაღება დაიწყება მარტში. Variety. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: October 15, 2020.
  32. ტრეივისი, ბენ: ობი-ვანი: იუან მაკგრეგორი იმის შესახებ, თუ რატომ უხარია ვარსკვლავურ ომებში დაბრუნება. Empire. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: September 12, 2020.
  33. DisneyGallery-TheMandalorian-logo.png Disney Gallery: მანდალორელიტექნოლოგია
  34. 34.0 34.1 34.2 StarWars.com დაგ ჩენგის ინტერვიუ აზიური ამერიკისა და წყნარი ოკეანის კუნძულების მემკვიდრეობის თვის შესახებ StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  35. გრობერი, მეტ: იუან მაკგრეგორი საუბრობს 'ობი-ვან კენობის' სერიალის დეტალებზე 'ჰოლსტონისთვის' Emmy-ს მიღების შემდეგ: „იმედს არ გაგიცრუებთ“. Deadline Hollywood. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: September 19, 2021.
  36. StarWars.com ობი-ვან კენობის დებიუტი გაიმართება 25 მაისს Disney+-ზე StarWars.com (შენახული ვერსიის ბმული)
  37. SWYTlogo.png ობი-ვან კენობი | მოკლე რგოლი | Disney+ ვარსკვლავური ომები YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  38. ბერლინგეიმი, ჯონ: ჯონ უილიამსი უბრუნდება 'ვარსკვლავური ომების' სამყაროს 'ობი-ვან კენობის' თემით (ᲔᲥᲡᲙᲚᲣᲖᲘᲣᲠᲘ). Variety. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: March 19, 2022.
  39. 39.00 39.01 39.02 39.03 39.04 39.05 39.06 39.07 39.08 39.09 39.10 39.11 39.12 39.13 39.14 39.15 39.16 39.17 39.18 39.19 39.20 39.21 39.22 39.23 39.24 39.25 39.26 39.27 39.28 Obi-Wan Kenobi new series logo.png ობი-ვან კენობინაწილი I, ტიტრები
  40. 40.00 40.01 40.02 40.03 40.04 40.05 40.06 40.07 40.08 40.09 40.10 40.11 40.12 Obi-Wan Kenobi new series logo.png ობი-ვან კენობინაწილი II
  41. 41.0 41.1 41.2 41.3 41.4 ILMlogo.svg ობი-ვან კენობი ILM.com-ზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
Obi-Wan Kenobi new series logo.png
I · II · III · IV · V · VI
რედ.
StarWarsOpeningLogo.svg
ვარსკვლავური ომების საგა წინაისტორიები: ფარული მუქარა · კლონთა იერიში · სითების შურისძიება
ორიგინალურები: ახალი იმედი · იმპერიის საპასუხო დარტყმა · ჯედაის დაბრუნება
გაგრძელება: ძალის გამოღვიძება · უკანასკნელი ჯედაი · სკაიუოკერის აღზევება
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · გაიძვერა ერთი · სოლო · დროიდების ამბავი · გაიძვერების ესკადრილია · ტაიკა ვაიტიტის ფილმი · კევინ ფაიგის ფილმი · 2025 წლის ფილმი · 2027 წლის ფილმი · უსათაურო ტრილოგია · ფილმების უსათაურო სერია
მხატვრული ტელესერიალები მანდალორელი · ბობა ფეტის წიგნი · ობი-ვან კენობი · ანდორი · ახალი რესპუბლიკის მეთვალყურეები · ასოკა · მსახური · ლენდო · ძირითადი გუნდი
ანიმაციური ტელესერიალები კანონი: კლონთა ომები · ამბოხებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · უვარგისი პარტია · ხედვები · არსებების გალაქტიკა · გალაქტიკური მეგობრები · თქმულებები ჯედაებზე · ნორჩი ჯედაების თავგადასავლები
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.
Advertisement