ამ სტატიის თემა არსებობს ნამდვილ სამყაროში ან შეესაბამება მას.
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია მწერალი ნამდვილი სამყაროდან. იხილეთ აგრეთვე როდიანი პაბლო.

პაბლო ჰიდალგო არის ვარსკვლავური ომები სამყაროსთან დაკავშირებული დიდი რაოდენობის მასალის კანადელი ავტორი — West End Games-ის როლური თამაშებიდან StarWars.com-ზე გამოქვეყნებულ სტატიებამდე (სადაც ზედმეტსახელ Pabawan-ს იყენებდა). იგი აგრეთვე არის Star Wars Fanboy Association-ის დამაარსებელი. 2011 წლამდე მუშაობდა Lucas Online-ის საიტის შიგთავსის მართვაზე და წერდა StarWars.com-ზე გამოქვეყნებული კომიქსების ტექსტებს.

2000 წლის იანვრამდე ჰიდალგო მართავდა Star Wars Index-ს echostation.com-ზე, შემდეგ კი Lucasfilm-თან სამუშაოდ გადავიდა. ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება მან განასახიერა ჯანუ გოდალი (ეს იყო პაბლოს მამის, ხუან ჰიდალგოს სახელის და გვარის ანაგრამა). მის პატივსაცემად შეიქმნა პერსონაჟი პალობ გოდალიც.

მას შემდეგ, რაც The Walt Disney Company-მ Lucasfilm შეიძინა, ჰიდალგო გახდა[1] სპეციალურად ჩამოყალიბებული[2] Lucasfilm Story Group-ის წევრი. ამ ჯგუფის შემადგენლობაში იგი ქმნის და მართავს ერთიან კანონს, რაც გამორიცხავს წინა კანონში არსებულ შეცდომებს. პაბლო შედის Intellectual Property Development Group-შიც.[1]

აღსანიშნავია, რომ სიუჟეტების შემუშავების მხრივ ჰიდალგო Lucasfilm-ის ერთ-ერთი შემოქმედებითი დირექტორია. ვარსკვლავური ომები გარდა, იგი მუშაობდა სხვა ფრენჩაიზებზეც.[3]

შენიშვნები და სქოლიო

ბმულები