ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პირველი ორდენის ოფიცრები[6] წარმოადგენდნენ შეიარაღებული ძალებიოფიცრებს, რომლებიც ატარებდნენ წოდებას და ჰქონდათ უფლებამოსილება პირველი ორდენის რიგებში.

Holocron-for-wiki.png ეს სტატია არის ესკიზი. შეგიძლიათ დაგვეხმაროთ და განავრცოთ იგი.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება
  2. ფაზმას მოვლენები ვითარდება წიგნის გალაქტიკის ზღვარი: შავი შპილი მოვლენების დაწყებამდე. წიგნის მოვლენები იწყება ძალის გამოღვიძების პარალელურად. ფილმის მოვლენების განვითარების დრო, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, არის 34 იბშ. ვინაიდან პირველი ორდენი მონაწილეობს პარნასოსის კამპანიაში, რომელიც ვითარდება ფაზმას ძირითად მოვლენებამდე 10 წლით ადრე, ვასკვნით, რომ მისიის განხორციელების დროა დაახლოებით 24 იბშ და პირველი ორდენის ოფიცრის თანამდებობის დაარსების პერიოდია 24 იბშ.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები ვითარდება "სტარკილერის" მიერ გამოწვეული ჰოსნიან-პრაიმის განადგურებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიან-პრაიმი განადგურდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ანუ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები მიმდინარეობს 35 წელს.
  4. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება
  5. პო დემერონი 5
  6. ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები: შავარდენის გაფრენა
Advertisement