პო დემერონი 1 არის პირველი გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ფილ ნოტო. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2016 წლის 6 აპრილს. მასში აგრეთვე შეტანილია კრის ელიოპულოსის მინიკომიქსი საბბოტაჟი.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

წიგნი I, ნაწილი I
შავი ესკადრილია
ბოროტი გალაქტიკური იმპერიის დამარცხებიდან ოცდაათი წელიწადი გავიდა, მაგრამ ალიაქოთის საშიშროება კვლავ იჩენს თავს.

რათა შეეკავებინა პირველი ორდენი, ახალი რესპუბლიკის დასამხობად ფარულად შექმნილი სამხედრო ძალა, გენერალმა ლეია ორგანამ ჩამოაყალიბა წინააღმდეგობის მოძრაობა. ძალების გაფართოების მიზნით, ორგანამ აიყვანა გალაქტიკის საუკეთესო მფრინავი — პო დემერონი.

ახლა, დროიდ BB-8-ის და მებრძოლი მფრინავების ესკადრილიის დახმარებით, პომ სწრაფად უნდა იმოქმედოს, რათა გზად რესპუბლიკის ნებისმიერი საშიშროება დაამარცხოს, განურჩევლად იმისა, თუ რამდენად სახიფათო იქნება რისკი....

მედია[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 Marvel-ის 2016 წლის აპრილის შეთავაზებებში ჩნდებიან შავი ავაზა, გვენპული და სხვები. Comic Book Resources (19 იანვარი, 2016). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: November 5, 2018. მოძიებულია: January 19, 2016.
  2. 2.0 2.1 TwitterLogo.svg ჩარლზ სოული (@charlessoule) Twitter-ზე: "@Nivlacanator @philnoto დიახ, ავტორია @ChrisEliopoulos !." (ეკრანის ანაბეჭდი)
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ პო დემერონი შავი ესკადრილიის მეთაური გახდა სტარკილერის უბედურებამდე ორი წლით ადრე. გალაქტიკური ატლასის თანახმად, ეს უნდა იყოს 34 იბშ. ვინაიდან ამ გამოშვებაში ასახულია შავი ესკადრილიის ჩამოყალიბება, განვითარების დროა 32 იბშ.

ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.