ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 10 არის მეათე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ფილ ნოტო. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 11 იანვარს[1].

  • პოს და თრიპიოს საიდუმო მისია დასასრულს უახლოვდება!
  • შეძლებენ ინფორმატორთან ერთად უვნებლად გაქცევას?
  • თუ მათ ტერექსის წარსული კვლავ შეაწუხებს?[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი III, ნაწილი III
ᲛᲝᲐᲮᲚᲝᲔᲑᲣᲚᲘ ᲥᲐᲠᲘᲨᲮᲐᲚᲘ

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

ახლახანს შავ ესკადრილიას გამოუჩნდა გამოწვევა ახალი მტრის სახით: ტერექსი, პირველი ორდენის უსაფრთხოების ბიუროს ყოფილი ოფიცერი. მართალია, პოს პილოტების გუნდი მასთან რამდენიმე შეტაკებისას გადარჩა, ტერექსმა მათი განადგურება გადაწყვიტა.

C-3PO, პო და ესკადრილიის მექანიკოსი ოდი მუვა გაემგზავრნენ კრიმინალურ პლანეტა კადაკზე, დაკარგული ჯაშუში დროიდის საძიებლად, რომელიც, როგორც ფიქრობენ, ფლობს პირველი ორდენის შესახებ მნიშვნელოვან ინფორმაციას. მათ შეიტყვეს, რომ აგენტი რანკების ულმობელი ბანდის ხელთა არის — და მათგან მისი მოპოვების მიზნით პომ ახლო მანძილზე მკერდში ბლასტერით ჭრილობა მიიღო....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

  • მეგალოქს ბეტა (მხოლოდ ხსენება)
  • გარე რგოლის ტერიტორიები
    • კადაკის სისტემა
      • კადაკი
        • ნაფოტი
          • დონე 72
    • წინააღმდეგობის ბაზა (მხოლოდ ხსენება)
    • როთანას იმპერიული ნავსაშენები (მოგონებებიდან)

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2016 წლის დეკემბრის შეთავაზებები (2016-09-20). newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 26, 2019.
  2. 2.0 2.1 2.2 Marvel: პო დემერონი #9, წინასწარი გადახედვა. Jedi-Bibliothek. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: July 17, 2017.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement