ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 12 არის მეთერთმეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ფილ ნოტო. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 15 მარტს[1].

  • პო ტერექსის ძალებს გაურბის მხოლოდ C-3PO-სთან და BB-8-სთან ერთად!
  • შეუძლია გალაქტიკის უდიდეს პილოტს, გადარჩეს ხომალდის გარეშე?
  • ᲐᲛᲐᲡᲗᲐᲜ: მოღალატეს გამოაშკარავება?![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი III, ნაწილი V
ᲛᲝᲐᲮᲚᲝᲔᲑᲣᲚᲘ ᲥᲐᲠᲘᲨᲮᲐᲚᲘ

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

გამოჩნდა ახალი მტერი: ტერექსი, პირველი ორდენის უსაფრთხოების ბიუროს ყოფილი ოფიცერი. ორმაგი ძალით პოსა და მისი რაზმის განადგურების მცდელობისას ტერექსი კვლავ სათავეში ჩაუდგა თავის ყოფილა რაზმს, რანკების დაუნდობელ ბანდას, რომელმაც მიიპყრო პირველი ორდენის მეთაურ კაილო რენის ყურადღება.

დროიდებთან, C-3PO-სთან და N1-ZX-თან ერთად გაქცევისას პო ფიქრობს, რომ სხვის მიერ მოტყუებულმა, მან ტერექსი წინააღმდეგობის ბაზაზე მიიყვანა. ამაზე ფიქრისას იგი რანკებმა ჩამოაგდეს და პო უდაბურ პლანეტაზე ავარიულად დაეშვა....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ღამურა
    • ფიორ-ღამურა (პირველი გამოჩენა)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • ცივი ომი
    • ბრძოლა უდაბურ პლანეტასთან
    • მისია ოვანისზე (მხოლოდ ირიბი ხსენება)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • გალაქტიკა
    • ოვანისი (მხოლოდ ხსენება)
    • წინააღმდეგობის ბაზა (მხოლოდ ხსენება)
    • უცნობი ვარსკვლავური სისტემა
      • უცნობი უდაბური პლანეტა

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 MARVEL COMICS-ᲘᲡ 2017 ᲬᲚᲘᲡ ᲛᲐᲠᲢᲘᲡ ᲡᲠᲣᲚᲘ ᲨᲔᲗᲐᲕᲐᲖᲔᲑᲔᲑᲘ. newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 5, 2019.
  2. 2.0 2.1 2.2 Marvel: პო დემერონი #12, წინასწარი გადახედვა. Jedi-Bibliothek. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო July 17, 2017.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement