ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 13 არის მეცამეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ფილ ნოტო. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 19 აპრილს[1].

  • ტერექსის ჯარი იბრძვის შავი ესკადრილიის წინააღმდეგ — და შავი ესკადრილია მარცხდება!
  • ამასთან, პო დაკარგულია და მასსა და მტრებს შორის მხოლოდ ბრძოლის უნარის არმქონე კომანდო დროიდია.
  • სნეპ უექსლის შესაძლოა, რაღაც გამოსავალი ჰქონდეს შავი მეთაურის ბრძოლაში დასახმარებლად![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი III, ნაწილი VI
ᲛᲝᲐᲮᲚᲝᲔᲑᲣᲚᲘ ᲥᲐᲠᲘᲨᲮᲐᲚᲘ

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

გამოჩნდა ახალი მტერი: ტერექსი, პირველი ორდენის უსაფრთხოების ბიუროს ყოფილი ოფიცერი. ორმაგი ძალით პოსა და მისი რაზმის განადგურების მცდელობისას ტერექსი კვლავ სათავეში ჩაუდგა თავის ყოფილა რაზმს, რანკების დაუნდობელ ბანდას, რომელმაც მიიპყრო პირველი ორდენის მეთაურ კაილო რენის ყურადღება.

დროიდებთან, C-3PO-სთან და N1-ZX-თან ერთად გაქცევისას პო ჩამოგდებულია რანკების მიერ და ავარიულად ეშვება უდაბურ პლანეტაზე. გამოქვაბულში თავშესაფრის ძიებისას იგი მიიღებს სიგნალს, რომ მისი რაზმი გადასარჩენად მოემართება. თუმცა, ჩანს, რომ შავი ესკადრილიაც მიმწყვდეულია....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

  • ჰოსნიან-პრაიმი (მხოლოდ ხსენება)
  • უცნობი უდაბური პლანეტა

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2017 წლის აპრილის სრული შეთავაზებებ. newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: March 26, 2020.
  2. 2.0 2.1 2.2 Marvel: პო დემერონი #13, გადახედვა. Jedi-Bibliothek. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: September 22, 2017.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement