ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 14 არის მეთოთხმეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 3 მაისს[1].

  • წინააღმდეგობას სამწუხარო დღე დაუდგა — ისინი დასტირიან დაცემული ამხანაგის დაკარგვას.
  • მაგრამ მათი ბრძოლა ჯერ არ დასრულებულა—პირველი ორდენი უნდა შეაჩერონ!
  • და კაპიტანმა ფაზმამ იცის, როგორ დაიტყუოს ტერექსი.[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი IV, ნაწილი I
ᲓᲐᲙᲐᲠᲒᲣᲚᲘ ᲚᲔᲒᲔᲜᲓᲐ

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

ახლახანს პო დემერონი და მისი რაზმი დაბრუნდნენ მოტკბო-მომწარო გამარჯვებით. იღბალით და უნარებით მათ დაამარცხეს ულმობელი კრიმინალური ლორდი ტერექსი, თუმცა, ამასობაში დაკარგეს ამხანაგი, მოხუცი ვეტერანი ლ'ულო. ტერექსი დააპატიმრა ყოფილმა პატრონმა, პირველმა ორდენმა, რომელიც აპირებს, დასაჯოს მათი ბრძანებების უგულვებელყოფის გამო.

ახლა, კვლავ წინააღმდეგობის საიდუმლო ბაზაზე, შავი ესკადრილია და მისი ამხანაგები ერთად დასტირიან დანაკარგს, ხოლო პირველი ორდენის საკანში ტერექსი თავის ბედს ელოდება....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2017 წლის მაისის სრული შეთავაზებები. newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 22, 2018.
  2. 2.0 2.1 2.2 Marvel: პო დემერონი #14, გადახედვა. Jedi-Bibliothek. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 21, 2017.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.
SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement