ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 16 არის მეთექვსმეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 28 ივნისს[1].

  • ვინ არის მალარუსი და რა სურს?
  • ამასობაში წინააღმდეგობის მარაგი თითქმის ამოწურულია.
  • პო და შავი ესკადრილია მოქმედებენ![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი IV, ნაწილი III
ᲓᲐᲙᲐᲠᲒᲣᲚᲘ ᲚᲔᲒᲔᲜᲓᲐ

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

შავი ესკადრილია ახლახანს დაბრუნდა მოტკბო-მომწარო გამარჯვებით — მან დაამარცხა ულმობელი კრიმინალური ლორდი ტერექსი, თუმცა, ამასობაში დაკარგეს ამხანაგი, ლ'ულო. ტერექსი დააპატიმრა ყოფილმა პატრონმა, პირველმა ორდენმა, რომელმაც მისი დაუმორჩილებლობა დასაჯა მორჩილების მიზნით ტვინში მოწყობილობის მოთავსებით.

სანამ პირველი ორდენი ტერექსს იყენებს გენერალ ორგანას მიმწოდებლებზე თავდასხმისთვის, შავმა ესკადრილიამ უნდა დაასრულოს გლოვა, რათა მოიპოვოს საწვავი. მაგრამ პირველმა ორდენმა მახე დაუგო! ახლა, ჰიპერსივრცეში მასიურ ყუმბარაზე შემჯდარნი, პო და მისი რაზმი მის დაშლას და მოპარული ტვირთის მოძიებას ცდილობენ....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • ცივი ომი
    • ბრძოლა უდაბურ პლანეტასთან (მხოლოდ ხსენება, შესავალში)
    • მისია საწვავის მოსაპოვებლად
    • ოპერაცია: ხმლის დარტყმა (მხოლოდ ხსენება)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2017 წლის ივნისის სრული შეთავაზებები. newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო October 26, 2017.
  2. 2.0 2.1 2.2 Marvel: პო დემერონი #16, წინასწარი გადახედვა. Jedi-Bibliothek. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 6, 2020.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement