ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 18 არის მეთვრამეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 16 აგვისტო[1].

  • ჯეს პავა და კარე კუნი ასრულებს გალაქტიკისთვის პირველი ორდენისთვის ნიღბის ახდის მისიას!
  • ამასობაში პო დემერონი და სნეპ უექსლი ეძებენ ოდი მუვას — მოღალატეს!
  • შავ ესკადრილიაში განხეთქილებაა![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲝᲛᲘᲡ ᲘᲡᲢᲝᲠᲘᲔᲑᲘ
ნაწილი II

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

შავო ესკადრილიის ყოფილმა სახმელეთო ტექნიკოსმა ოდი მუვამ მათ უღალატა, რასაც მოჰყვა ესკადრილიის ერთ-ერთი წევრი, ლ'ულოს დაღუპვა. თუმცა, ოდის, პირველი ორდენის მოტყუების შემდეგ, არა მხოლოდ პო დემერონი ეძებს.

ამასობაში წინააღმდეგობის მხარდაჭერა კვლავ სუსტია, ვინაიდან ცოტას თუ სწამს, რომ პირველი ორდენი საფრთხეს წარმოადგენს. გენერალი ორგანა ჯესს, კარეს და ახალ მოკავშირე სურალინდა ჯავოსს აგზავნის ახალ ფრონტზე საომრად. ერთად ისინი იწყებენ დაზვერვის მისიას, რომელიც პირველ ორდენის ნამდვილ სახეს გამოაჩენს....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

  • დროიდი კამერა

მოვლენები

  • ცივი ომი
    • ბრძოლა უდაბურ პლანეტასთან (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
    • მისია სპალექსზე

ადგილები

  • კოლონიები
    • აბედნედო
      • ოდის სახლი
  • ჰოსნიან-პრაიმი (მხოლოდ ხსენება)
  • გარე რგოლის ტერიტორიები
    • დ'ქარი (მხოლოდ ხსენება)
    • დანტუსის სექტორი
      • სპალექსი (პირველად ნახსენებია როგორც სპალექსი)
        • სპალექსის სოფელი

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2017 წლის აგვისტოს სრული შეთავაზებები. newsarama.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: March 26, 2020.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 Marvel: ვარსკვლავური ომები 34 და პო დემერონი #18, წინასწარი გადახედვა (2017-08-11). Jedi-Bibliothek. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: April 6, 2020.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement