ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 19 არის მეცხრამეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2017 წლის 20 სექტემბერს[1].

  • შავი ესკადრილია კვლავ გაერთიანებულია...
  • ...და საერთო მიზანი აქვთ...
  • პირველი ორდენი უნდა შეაჩერონ!
  • მაგრად რა ფასად?[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲝᲛᲘᲡ ᲘᲡᲢᲝᲠᲘᲔᲑᲘ
ნაწილი III

გალაქტიკაში გაურკვევლობის დროა. პირველი ორდენისგან შევიწროებას ებრძვის გენერალ ორგანას წინააღმდეგობა, პო დემერონთან და მისი ასი პილოტების გუნდთან — შავ ესკადრილიასთან ერთად.

შავი ესკადრილიის ყოფილი სახმელეთო ტექნიკოსის და შემდგომში მოღალატის, ოდი მუვას ძიებისას პო დემერონმა დაადგინა, რომ ოდიმ რაზმს უღალატა რათა გადაერჩინა ცოლი და მოგვიანებით მოატყუა პირველი ორდენიც. სამწუხაროდ, პირველმა ორდენმა ოდის მათზე ადრე მიაგნო.

ამასობაში შავი ესკადრილიის სხვა ნაწილი სურალინდა ჯავოსს გაჰყვა პირველი ორდენის სისასტიკის გადასაღებად. მაგრამ კარესა და ჯესის ჩარევის შემდეგ სამივე ქალს იჭერენ და სურალინდა იძულებულია, გააკეთოს არჩევანი...

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

  • დროიდი კამერა

მოვლენები

  • ცივი ომი
    • ბრძოლა უდაბურ პლანეტასთან (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
    • მისია სპალექსზე

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 Marvel Comics-ის 2017 წლის სექტემბრის სრული შეთავაზებები (2017-06-20). newsarama.com. Newsarama. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: April 4, 2019.
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement