პო დემერონი 2 არის Marvel-ის მეორე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ფილ ნოტო. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2016 წლის 4 მაისს.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

წიგნი II, ნაწილი II
შავი ესკადრილია
გალაქტიკური იმპერიის დამარცხებიდან ოცდაათი წელიწადი გავიდა, მაგრამ გამოჩნდა ახალი საფრთხე. გენერალი ლეია ორგანა ხელმძღვანელობს წინააღმდეგობას, რათა პირველი ორდენი შეაკავოს.

ლეიას დავალებით მფრინავმა პო დემერონმა უნდა იპოვოს ლორ სან ტეკა — მკვლევარი, რომელმაც, შესაძლოა, იცოდეს ლუკ სკაიუოკერის ადგილსამყოფელი, პომ შეკრა მფრინავთა გუნდი "შავი ესკადრილია" და მასთან ერთად გაეშურა მკვლევარის უკანასკნელ ცნობილ ადგილსამყოფელზე: პლანეტაზე, რომლის მაცხოვრებლები თვალის ჩინივით უფრთხილდებიან მას.

ამასობაში პოს დროიდმა, BB-8-მ, აღმოაჩინა პოს X-ფრთიანზე დამაგრებული მიმთითებელი მოწყობილობა, რომელიც, როგორც პო თვლის, პირველმა ორდენმა გააყოლა. პოს ეჭვი სიმართლე აღმოჩნდება, როდესაც აღმოაჩენს, რომ მტერი უფრო ახლოსაა, ვიდრე ელოდა....[2]

მედია[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 Marvel Comics Full MAY 2016 Solicitations. Newsarama (16 თებერვალი, 2016). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: January 23, 2019. მოძიებულია: February 19, 2016.
  2. 2.0 2.1 2.2 წინასწარი გადახედვა: ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი #2. Comic Book Resources (28 აპრილი, 2016). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: September 6, 2020. მოძიებულია: April 28, 2016.

ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.