ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 24 არის ოცდამეოთხე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2018 წლის 14 თებერვალს.

ლორ სან ტეკა დაჭერილია…კვლავ! და იგი შავმა ესკადრილიამ უნდა გადაარჩინოს. ამასობაში ტერექსს მოქმედებაში საკუთარი გეგმები მოჰყავს … საბოლოოდ გათავისუფლდეს პირველი ორდენისგან![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲜᲐᲞᲝᲕᲜᲘ ᲚᲔᲒᲔᲜᲓᲐ
ნაწილი V

პირველ ორდენსა და ახალ რესპუბლიკას შორის მშვიდობაა, მაგრამ ფარულად ცივი ომი მძვინვარებს. გენერალ ლეია ორგანას წინააღმდეგ ყველა ფრონტზე პირველი ორდენის ბოროტ მცდელობებს იგერიებს.

ორგანამ პო დემერონი შავი ესკადრილიის, X-ფრთებიანების ელიტური რაზმის წინამძღოლად დანიშნა. ახლახანს რაზმმა მკვლევარი ლორ სან ტეკა იპოვა, რომელმაც, შესაძლოა, იცის ლეიას დაკარგული ძმის, ოსტატ ჯედაი ლუკ სკაიუოკერის ადგილსამყოფელი.

თუმცა, პირველი ორდენის აგენტმა ტერექსმა მიაგნო ჩანერგილი მმართველი ნაწილებისგან გათავისუფლების გზას, რათა ლორ სან ტეკა გაიტაცოს და პირველი ორდენი დააშანტაჟოს. ტერექსს თავისუფლება სურს და ამისთვის ყველაფერს გაიღებს....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ჭია (მხოლოდ ხსენება)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • ცივი ომი
    • ლორ სან ტეკას ძიება
      • მისია კეიტო-ნეიმოიდიაზე (მხოლოდ ხსენება)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 MarvelLogo.svg პო დემერონი (2016) #24 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement