ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

პო დემერონი 25 არის ოცდამეხუთე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — ანხელ უნსუეტა. მოვლენები მიმდინარეობს ძალის გამოღვიძებამდე. კომიქსი გამოვიდა 2018 წლის 21 მარტს.

პო დემერონისთვის ეს ეპოქის დასასრულია. წინააღმდეგობა და პირველი ორდენი შემხვედრი კურსით გადაადგილდებიან და მისი ლორ სან ტეკას პოვნის მისია თითქმის დასრულებულია, ბედისწერის ძალა კი გამოღვიძებისკენ უბიძგებს…[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲜᲐᲞᲝᲕᲜᲘ ᲚᲔᲒᲔᲜᲓᲐ
ნაწილი V[3]

პირველ ორდენსა და ახალ რესპუბლიკას შორის მშვიდობაა, მაგრამ ფარულად ცივი ომი მძვინვარებს. გენერალ ლეია ორგანას წინააღმდეგ ყველა ფრონტზე პირველი ორდენის ბოროტ მცდელობებს იგერიებს.

ორგანამ პო დემერონი შავი ესკადრილიის, X-ფრთებიანების ელიტური რაზმის წინამძღოლად დანიშნა. ახლახანს რაზმმა მკვლევარი ლორ სან ტეკა იპოვა, რომელმაც, შესაძლოა, იცის ლეიას დაკარგული ძმის, ოსტატ ჯედაი ლუკ სკაიუოკერის ადგილსამყოფელი.

თუმცა, პირველი ორდენის აგენტმა ტერექსმა პირველი ორდენის შანტაჟის მიზნით გაიტაცა ლორ სან ტეკა. წინააღმდეგობის რადარიდან გაუჩინარებამდე იგი შავ ესკადრილიას ატყობინებს მკვლევარის ადგილსამყოფელს — ღია კოსმოსს, სადაც მის დასაჭერად პირველი ორდენი მიემართება....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 MarvelLogo.svg პო დემერონი (2016) #25 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ პო დემერონი შავ ესკადრილიას სათავეში ჩაუდგა ჰოსნიანის მოვლენებამდე ორი წლით ადრე. ამ კატასტროფის განვითარების პერიოდი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. SWInsider.png წინააღმდეგობის გადახედვაStar Wars Insider 190 განსაზღვრავს, რომ სერიალ წინააღმდეგობის პირველი სეზონი ვითარდება ენდორის ბრძოლიდან 30 წლის შემდეგ, რაც გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 34 იბშ. ვინაიდან სერიაში ვარსკვლავური ომები: პო დემერონი მოვლენები ვითარდება წინააღმდეგობაში ნაჩვენებ ამბებამდე, გამოშვების მოვლენების განვითარების დროა 32 იბშ—34 იბშ.
  3. შეცდომით მითითებულია როგორც მეხუთე ნაწილი.

ბმულები[]

SW Poe Dameron logo.png
ძირითადი გამოშვებები შავი ესკადრილია: 1 · 2 · 3
იზოლაცია: 4 · 5 · 6
მოახლოებული ქარიშხალი: 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13
დაკარგული ლეგენდა: 14 · 15 · 16
ომის ისტორიები: 17 · 18 · 19
ნაპოვნი ლეგენდა: 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
გამოღვიძება: 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5
სხვა წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2
რედ.
Advertisement