ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის კანონიკურ ვერსიაზე.  ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის ლეგენდარულ ვერსიას. 

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია პერსონაჟი. იხილეთ აგრეთვე რომანი ან მსგავსი ჟღერადობის დართ რივანი.

რევანი, აგრეთვე რევანშისტი, რევან მკვლელი, სითების ბნელი ლორდი დართ რევანი და შეცდომილი რაინდი, იყო ადამიანი, რომელმაც, როგორც ჯედაიმ და სითმა მანდალორული ომების, ჯედაების სამოქალაქო ომის და დიდი გალაქტიკური ომის მოვლენებში დიდი როლი ითამაშა. სწორედ მის მიერ დატოვებული ჰოლოკრონი აღმოაჩინა დართ ბეინმა და მიღებული ცოდნით გაანადგურა ბნელეთის საძმო და ორის წესი ჩამოაყალიბა.

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 ძველი რესპუბლიკა: რევანი
  2. 2.0 2.1 2.2 Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
  3. კომიქს დაკარგული მნათობები 2-ის, მოთხრობა პოლკოვნიკ ჯეის მალკომის უკანასკნელი ბრძოლის და რომანის, განადგურების მიხედვით Star Wars: The Old Republic-ში პროლოგისა და პირველი ნაწილის მოვლენები რაინდ ჯედაის, კონტრაბანდისტის და მოიერიშის კლასებისთვის მიმდინარეობს იავინის ბრძოლამდე 3643, მეორე ნაწილის ძირითადი მოვლენები — იავინის ბრძოლამდე 3642, ხოლო ყველა კლასის შემთხვევაში მესამე ნაწილის — იავინის ბრძოლამდე 3641 წელს.
  4. 4.0 4.1 4.2 Knights of the Old Republic: კამპანიის ცნობარი
  5. ძველი რესპუბლიკის რაინდები 20, წერილების განყოფილება
  6. ვარსკვლავური ომების სრული ენციკლოპედია, ტომი III, გვ. 97 ("რევანი")
  7. 7.0 7.1 SWTOR mini.png ქრონოლოგია 8: ჯედაების სამოქალაქო ომი The Old Republic-ის ოფიციალურ საიტზე (სტატია) (შენახული ვერსიის ბმული)
  8. 8.0 8.1 8.2 8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 8.8 Star Wars: Knights of the Old Republic
  9. ძველი რესპუბლიკის რაინდები 49
Advertisement