ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

რესპუბლიკის ეპოქა: გრაფი დუკუ 1 არის მეშვიდე გამოშვება კომიქსების ანთოლოგიური სერიიდან ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა. მისი ტექსტის ავტორია ჯოდი ჰაუსერი, ხოლო მხატვარი — ლუკ როსი. კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 13 თებერვალს Marvel-ის მიერ.

ᲧᲝᲤᲘᲚᲘ ᲯᲔᲓᲐᲘ ᲣᲛᲖᲐᲓᲔᲑᲡ ᲒᲖᲐᲡ ᲗᲐᲕᲘᲡ ᲡᲘᲗ ᲛᲐᲡᲬᲐᲕᲚᲔᲑᲚᲔᲑᲡ! თუმცა, მოულოდნელი შეხვედრა ძველ მოწაფესთან მის გეგმებს ემუქრება. ძველ და ახალ ცხოვრებას შორის მოხვედრილი, შეძლებს ᲓᲣᲙᲣ სითების საიდუმლოებათა შენახვას? და მართავს იგი ᲑᲜᲔᲚ ᲛᲮᲐᲠᲔᲡ, თუ თავადაა მისი ხელსაწყო?

სიუჟეტის შეჯამება[]

„ᲤᲐᲡᲘ“

გრაფი დუკუ იყო გალაქტიკის ერთ-ერთი ბრძენი და კეთილშობილი ჯედაი. მაგრამ დროთა განმავლობაში შეზიზღდა კორუფცია, რომელიც რესპუბლიკას წამლავდა და ჯედაების მოძველებულმა და დოგმატურმა ხედვებმა იმედი გაუცრუეს. დუკუმ საბოლოოდ დატოვა ორდენი და ახალ გზას გაჰყვა, იმ იმედით, რათა გალაქტიკა საკუთარი თავისგან გადაერჩინა. დართ სიდიუსის და ჯედაების მტრების, ბოროთი სითების გზას…

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

  • კოსმოსური ხომალდი
    • იახტა
      • მზის აფრიანი ხომალდი
        • პანვორკა 116-ის კლასის ვარსკვლავთშორისი სკიფი
          • გრაფ დუკუს პანვორკა 116-ის კლასის ვარსკვლავთშორისი სკიფი

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა - გრაფი დუკუ (2019) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. ამ კომიქსში დუკუ ახსენებს ნაბუს ბრძოლას, რომელიც, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, მოხდა იავინის ბრძოლამდე 32 წელს. ამრიგად, კომიქსში რესპუბლიკის ეპოქა: გრაფი დუკუ 1 უფრო გვიან ვითარდება. მეტიც, ვინაიდან ჯედაი ჯაკ'ზინმა არ იცის, რომ დუკუ სითია, შეიძლება ჩაითვალოს, რომ მოქმედება ვითარდება ფილმამდე ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, კვლავ გალაქტიკური ატლასის თანახმად, არის 22 იბ. რესპუბლიკის ეპოქა: გრაფი დუკუ 1, ამრიგად, აღწერს იავინის ბრძოლამდე 32-22 წელს განვითარებულ მოვლენებს.
ვარსკვლავური ომები: რესპუბლიკის ეპოქა
გმირები კვაი-გონ ჯინი · ობი-ვან კენობი · ანაკინ სკაიუოკერი · პადმე ამიდალა
ბოროტები დართ მოლი · ჯენგო ფეტი · გრაფი დუკუ · გენერალი გრივუსი
სპეციალური გამოშვება იარაღი · დები · 501 და ერთი
კრებულები გმირები · ბოროტები · მაგარყდიანი კრებული
რედ.
Advertisement